Natas wat een prachtig meisje!! Als ik je bevallingsverhaal lees komt alles weer terug, behalve dan een weeenstorm,...jee wat heftig meid! Hoe gaat het met jou zelf? Waarschijnlijk behoorlijk moe na zo'n bevalling en de kleine nachtbraakster? Die darmkrampjes zijn zielig he? Nou hoop dat ze lekker tevreden is en goed slaapt, dan kunnen paps en mams ook bijkomen en gaan genieten!
"ow ik lacht.. ik lacht" was haar commentaar.. ,manlief en ik zijn ons glazuur kwijt (en bijna ons huwelijk tijdens het leggen van het linolium...ghehehehehehe.. dat doen we dus nooit weer samen.....)
Goof van harte welkom terug uiteraard! Dat geldt voor alle kippies die we missen nu! Maar wil wel zeggen dat ik denk dat je vraag niet de lading dekt van de eerdere discussie en we die discussie ook niet meer willen oprakelen...
Ik zie het haar helemaal zeggen haha, kleine pippi langkous Linoleum, das toch dat spul waar mijn pubers hun agressie op botvierden met het gutsmes (en daarmee mooie afdrukken maakten voor het briljante vak beeldende vormgeveing) Rotspul...!!
Jolan, week 15 alweer...wow!! blijft spannend, altijd, maar je bent echt alweer een goed eind op weg. Sanne, hoe gaat het met jou en je knappe mannen? Suus, ik mis je...ben je op vakantie? Hoe gaat het met je?
Goed, nog even melkkoetje spelen met het kolfapparaat...(echt wie dat heeft verzonnen ) en dan naar bedje. TRUSTE EN KNUFFELS KIPPIES!!
klussen is voor mij bezig met het upgraden van mijn casa.. Dat andere noem ik vrijen.. seks.. of elkaar errug goed bekijken
Nette, wat een mooi kamertje! Hebben jullie elkaar tijdens het klussen al een errug goed bekeken? Sprokkel, wanneer gaan jullie op vakantie? Alex, hoe is het met jou? Hier vandaag de verzekering bellen voor Gent en hoe een grote mond en zeker ik op sommige vlakken ben...hoe onzeker ik altijd ben met dit soort dingen. Bang dat ik mezelf in een onmogelijke positie plaats en dan voor problemen zorg....
@nanette wat een gave kamer zeg!!! @zwaait naar Alex! @Meijke wat slaapt de kleine meid door??? Ohhhhh meis dan krijgen jullie ook wat meer rust. @Sprokkel, ehhhhh we zouden de discussie toch laten liggen??? Want anders ben ik zo weer weg....want heb niet voor niets meer reageerd op wat er nog is gezegd gisteren. Wil hier weer voor mijn plezier komen zoals voorheen. @Nanette...........elkaar errrug goed bekijken "" schat zullen we elkaar vanavond eens errrrug goed bekijken???"" Hihihhi.... @Mykelti, moeilijk he als er ook in een tel. gesprek ook zoveel emoties op de achtergrond zijn. Kan me voorstellen dat je niet weet hoe je gaat reageren als ze zeggen, mevr het is niet verzekerd, maar je kan het meid. Nou ik ga eens de laatste restjes hier bijelkaar pakken, moet hoognodig boodschappen doen, wordt weer lachen in de super met twee kids.....
@ Natas: Wat een heftige bevalling zeg!! Maar wat een mooie meid!!! @ Nanette: Zeer leuk kamertje! Fijn dat ze alleen maar moest lachen, jammer van je huwelijk Maar inderdaad elkaar maar eens goed bekijken @ Sprokkel: Weer goed bezig met de monologen ondanks dat je weer aan het werk bent... Wens je alvast een fijne vakantie!! Waar ga je naartoe? Wat heerlijk dat Robin het zo goed doet, ook bij de opa's en oma's @ Goof: Fijn van je te lezen! Succes met de boodschappen @ Femme: Balen dat het bij jou nog niet gaat zoals je zou willen.... Top dat Lars het zo goed doet! @ Mykelti: Succes met bellen... Hoop dat ze je gunstig gestemd zijn! * zwaait naar Alex* * mist een aantal kippies!!*
Zwaait terug, hoest kanjer? @ mykelti, we gaan maandag. Heel veel succes met bellen. Zouden ze daar echt heel moeilijk over doen?..aan de andere kant verzekeringen willen niet graag betalen natuurlijk. Ben benieuwd, maarre jij kan dingen heel goed verwoorden dus dat moet goedkomen.