Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Goof, een lapro is niet hetzelfde, maar ze spoelen wel weer je eileiders door. Je hebt daarna inderdaad wel iets meer kans van slagen een aantal rondes lang.

Elba, ik hoop dat je je ook snel weer wat beter voelt en nog een poging kan wagen voor deze maand. Volgende maand heb je ook nog meer kans, dus voel je niet helemaal gehaast nu ;) Beterschap!!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Elba, lekker uitrusten hoor! Kan me voorstellen dat je van de narcose niet helemaal jezelf bent.

Goof, errug irritant die aanvallen. Wanneer kun je naar de internist?

Lente, welkom terug!

Alex, dikke knuffel meis. Soms komt het ook weer zo hard binnen hè? Had gisteren ook zo'n moment, dan kun je het gewoon niet hebben. Ik zal niet zeggen dat ook jouw moment komt. Toevallig deze week veel gepraat hierover en iemand die ik ken wist vrij snel dat het nooit ging gebeuren voor hen. Dat is denk ik het euvel, althans dat is bij mij moeilijk, dat je dus niet weet of het ooit gaat gebeuren...en die onzekerheid maakt alles dubbel erg. Misschien is het voor jullie ook tijd om eens je horizon te verbreden, bijvoorbeeld in België? Dat geeft misschien voor je gevoel nog een extra boost?

Heb je nog wel geknutseld???

Hier vandaag show gehad met onze reu. Daar werd hij weer gekroond als kampioen en werd hij ook 2e in zijn klasse. Super dagje! Onze hond geniet altijd zo! En we hebben het nog betrekkelijk droog gehouden ook... :D

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Alex ik had je al gepbt maar van hieruit ook een knuffel!!!! Je weet hoe ik over je denk strong woman!!! En ook stron women hebben zo hun moeilijke momenten.

@Mykelti gefeliciteerd met het kampioenschap. hier maandag naar de internist.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    goedemorgen iedereen!

LExie.. een hele dikke knuffel voor jou meiske!

mykelti welkom terug;)

Elba wat vreselijk dat je zo'n last van die lapro hebt!

Verjaardag was hier gezellig.. Madammeke is goed verwend!
    En ouders zijn gek geworden van het kindergegil;)

5. C78

C78 Niet meer actief

Nanette, fijn dat het geslaagd was!!

Wij hebben heerlijk uitgeslapen! Dewi is een nachtje logeren bij een vriendinnetje. Gelijk gister dus een bioscoopje gepakt en lekker van de Griek gegeten :)

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ow, mvd, ik hoop zo dat het een mooi plaatje is dat ze donderdag laten zien! Ik zal voor je duimen.

Alex, ik snap het hoor meis. Wat een ellende he al die confrontaties. In de winter valt het gelukkig een stuk minder op. Dat scheelt weer.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, nog gefeliciteerd! Schaam me diep...had dat vergeten en ook al niets van je mooie creatie gezegd...:)

MvD, ik duim voor je donderdag.

Goof, succes morgen. Ik hoop dat hij/zij iets voor je kan betekenen!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    geeft niks hoor meis!
    Ik vergeet ook zo vaak wat;)

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Nanette: Fijn dat het een geslaagd feestje was!! Wat vond ze zelf van haar taart??? :D

@ Mykelti: knuf ;)

@ Alex: Snap je absoluut!!! Is met geen woord te beschrijven hoe jij je dan moet voelen! Maar ik begrijp je en heb superveel respect voor je omschrijving van je gevoel!! ;) Dikke knuf meis!

@ MvD: Heerlijk!! Lekker genoten met manlief dus?!?

@ Elba: Wat balen dat je er zo'n last van hebt gehad!!!

Hier gaat het goed. Ik heb gisteren (iets) teveel gedaan, dus nu wel wat spierpijn van het lopen en bukken... Verder moet ik sowieso wat rustiger aan doen van manlief en hem wat meer op laten pakken, maar dat is lastig ;) :D Ach... Ben nog geen 32 weken, dus ik heb nog even om me dat "aan te leren".... Hahaha

Dikke knuf @ all!!

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goedemorgen lieve kippetjes. Wat is het weer rustig hier.

Ben een beetje zenuwachtig. Heb vanmiddag sollicitatiegesprek in het ziekenhuis en ik wil hier echt heel graag gaan werken.

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes Femme! Hoe was die van je hubby gegaan?

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Succes Femmel!

Ik ga weer naar bed... Ze is vanaf 4.00 tot nu net :$...wakker geweest. Huilen...huilen...ook tijdens de fles, na de fles.
    Ze is nu net van pure uitputting in slaap gevallen, ben kapot.

Ik post meestal dat het goed gaat of in elk geval beter, want als ik het zelf maar vaak genoeg blijf zeggen dan ga ik er misschien in geloven.

Vanmiddag heb ik weer een telefonische afspraak met de kinderarts.

Over een week moet ik weer werken, ik heb er zin in om m'n gedachten te verzetten, maar zou niet weten hoe ik het mentaal en fysiek op zou moeten brengen...

Heb niets gelezen verder, sorry ladies...

Tot later.

edit: ik hoor haar alweer...

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Lieve kippies, wat fijn dat jullie zo begripvol zijn wanneer ik mijn onaangename gevoelens deel. Jullie zijn top!

@Femme
    Heel veel succes met je sollicitatie!

@Karine
    Twee dagen om te leren rustig aan te doen? Succes daarmee! :p

@MvD
    Oh lekker, Grieks eten, ben ik dol op!
    Welke film hebben jullie gekeken? Ik en m'n lief zijn zaterdag naar Cowboys & Aliens geweest, was erg vermakelijk.

14. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Meijke
    Oh gets wat een ellende weer meid... Ik hoop dat de kinderarts wat kan betekenen. Dit is toch niet vol te houden zo. Dit drijft je tot wanhoop. Heel veel sterkte! *knufs*

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hahaha... Zo had ik hem zelf niet eens gelezen (en eigenlijk ook niet bedoeld...) hahaha...
    Ik bedoelde dat ik nog geen 32 weken ben en dus nog even heb tot aan de bevalling om me het "leren rustig aan te doen" aan te leren :) Whahaha ;)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zoww waren 2 rustige dagen op het forum zie ik wel;)
    Dat kan nooiy goed zijn:p

Femmel hoe ging je sol gesprek?

Meijke.. wat een drama zo meiske. Probeer ook aan jezelf te denken hoor! Ik hoop dat er snel een echte oplossing komt!

*zwaait naar mykelti*

Hier zouden we vandaag weer verder klussen. Nu in onze eigen slaapkamer (en we willen graag een nieuw bed.. ook met het idee dat dat voor mijn rug beter zou zijn.. een top excuus:D) Maar we keken elkaar vanmorgen aan en dachten
    "echt niet" Dus heerlijk een dagje gelezen en een beetje omgehangen.
    Mijn kleine draak was de hele middag boven met vriendinnetjes aan het dansen...
    Dus ik had echt tijd voor mij:D

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    oww en karina...
    Succes met het leren rustig aan te doen;)

18. C78

C78 Niet meer actief

Femme, is je gesprek goed gegaan?

Meijke, wat balen zeg dat ze zo rot slaapt! Je zou alvast een afspraak kunnen maken met je werkgever of de bedrijfsarts. Je bent echt niet de eerste die na het verlof nog niet direct fulltime het werk kan hervatten... Ik heb in het begin ook wat extra ouderschapsverlof opgenomen om zo mijn te weinig gewerkte uren te compenseren. Misschien kun je met je werkgever of bedrijfsarts ook een oplossing vinden waar je wel een goed gevoel bij hebt.

@ Alex, ik kwam nog allemaal buren tegen bij de bios die ook de cowboys en aliens hebben gezien. Wij zijn naar Super 8 geweest. Op zich ook een goede film, maar ook net iets te veel fansatie voor mij ;)

@ Karine, aan het einde, als je echt in de buurt bij je bevalling komt, doe je het vanzelf waarschijnlijk wel rustiger. Ik ken ene hoop mensen die zeggen nooit een momentje rustig aan te kunnen doen, maar tot ieders verbazing doet iedereen het eigenlijk vanzelf een stukje rustiger :)

19. C78

C78 Niet meer actief

Nanette, fijn dat het lekker gaat met klussen in huis! Lekker he af en toe van die momentjes voor jezelf!!

Mykelti, hoe voel je je nu? Heb je al wat kunnen regelen voor Gent??

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey kippies, ben gespot! ;):D

Even snel, want moet zo trainen...
    heb vandaag bericht gekregen uit Gent. Afspraak is 13 december om 10.30 uur! Moeten ons al om 9.30 uur melden ivm registratie e.d., maar wel spannend zo...

Deel Deze Pagina