Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Twijfel: dat klinkt goed allemaal. Binnenkort maar eens kijken wanneer we een bschuitje kunnen komen eten

Meijke: Wat moet Nienke toch weer veel doorstaan, Arme meid. Die eerste dagen kdv zijn ook niet leuk. Het is allemaal eng, vreemd en nieuw en dan ook nog eens van een ander een flesje drinken. Tsss. Succes meisje

Mykelti: he bah nu dit weer. Gecondoleerd met poezebeest. En ik hoop dat het virusje van de honden snel over is. veel plezier dit weekend en dan lekker op vakantie

Nanette: ik weet niet meer zo goed waarom maar jij krijgt een dikke knuffel

Goof: Fijn dat je naar de internist bent geweest en dat je bloed goed is. Zuurbranden tsja het zou kunnen maar waarom schiet je hartslag dan zo maar omhoog? Ik hoop voor je dat het dat is. Verder ook jij een dikke knuffel. op school denken ze niet echt mee he meis. Hopelijk komt er iets uit het gesprek met de directrice.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Femme..........wanneer kan ik iets leuks voor Lars gaan kopen ?

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mvd duimen draaien....iedereen knuffel. Zo hartslag kastje halen......dan even eten, kids bij schoonzus brengen waar mijn schoonouders aan het oppassen zijn en dan door naar school, van twee tot half negen onder de pannen.........en dat op een niet werkdag, volgende week weer.....

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

MvD veel plezier vandaag :)!

Kel, he wat naar van de poes!! Dus jullie gaan er lekker ff tussen uit? Heerlijk hoor :)!

Goof, zuurbranden, kun je daar zo onwel van worden? Dat wist ik niet. Hoop dat ze gauw iets kleins vinden zodat je weer opgelapt wordt!

Femmel haha ja ze heeft flink gespookt op het KDV. Ze houden dus op een bord bijzonderheden bij en bij haar stond "boos" "boos/huilen"...hahaha, nou daar moest ik stiekem wel een beetje om lachen...:). Zielig natuurlijk ook, maar ze zal toch moeten wennen aan meer drukte en wat andere mensen om haar heen.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meikje, wanneer moet je weer naar de mt?

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goof, morgen weer :)! Ze is nu dus 1x geweest en haar nek zat helemaal vast, naar rechts draaien was krijsen. Dus ook nog geen oefeningen meegekregen o.i.d., maar eerst de boel los maken. Ze denkt idd aan KISS syndroom, waarbij kindjes tijdens de bevalling er niet helemaal lekker uitgekomen zijn en er daardoor wervels niet goed zitten en zenuwen beknellen. Bij mij was het een KS, maar wel met vacuumpomp omdat ze al helemaal ingedaald was en vast zat in mijn bekken. Dus wel soort van "met geweld" gehaald.

Ik woon niet zover bij jou vandaag, Den Haag :), dus mocht het niet opschieten bij deze MT dan PB ik je wel ff voor de gegevens van die van jou :D!

Thanks meis!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    femmel bedankt voor de knuffel.. ik weet ook niet waarom, maar dat geeft niet. HEt is altijd goed;)

Meijke.. hopen dat de behandelingen hun werk gaan doen voor jullie kleine meiske

Goof.. moet je nou de hele dag met dat kastje lopen?

Mykelty.. wat verdrietig van die poezen. En geef een poot aan je hond voor zijn virusje!

@all.. niet best hier..
    Zucht..
    Gisteren.. we zijn bij Utrecht. Bedenkt mijn peuter dat haar beer nog in papendrecht ligt. Dus huilen en vragen of we terug gaan..
    En toen heb ik besloten dat niet te doen. Ik zou 2 uur later thuis zijn.Maar het zat me niet lekker. Het arme meisje is zo verdrietig zonder beer.
    Dus een heel verhaal gemaakt over beer die nu aan het logeren was voor 2 nachtjes en dan in een doos thuiskomt ipv met de bus.
    Maar ik kan trots zijn! Ipv de dramanacht vol gehuil die ik verwachtte heeft ze heerlijk geslapen. Alle knuffels en pooppen uit de kamer heeft ze als troost in haar bed gelegd.
    Bij het wakker worden wel even gehuild omdat ze hem zo mist.
    Agossie!

Maar goed. ik zei al een drama want......
    Ik ben zo nacht blind als de neten en op de een of andere manier is de schemering dan ook heel vervelend.
    Dus ik sta bij een afrit om een nichtje af te zetten en zou weer richting de snelweg gaan. Kijk ik niet goed en ben ik aan het spookrijden!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ikkijk voor me en zie een lege weg. Dus wilde die 300 meter dan maar spookrijden. Schiet mijn moeder in paniek en in reactie daarop gooi ik het stuur om om over de vluchtheuvel op de juiste helft te komen..
    En je raad het al..
    Complete wielkast van binnen eruit gereden:(
    Ik heb echt gejankt van frustratie/.Voel me zo blond!
    Nou kan hij maandag pas naar de garage. Abs lampje brand ook..
    zucht..
    En ik heb zo'n gevoel dat ik dit verhaal nog heel heel heel veel jaren ga horen..
    Mijun man heeft er al zo'n hekel aan als ik 's avonds rijd omdat hij weet hoe weinig ik zie dan..
    Yegh!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje Nette, wat een verhaal! Sterkte...

Meijke, ik zie het al helemaal voor me! Kleine Meijke boos, boos en nog meer boos...;)
    We gaan een weekje naar Landgoed Timmerholt in Westerbork.

Goof, succes met werken en met je kastje. Hopelijk komt er iets uit.

MvD, hoe is het gegaan?

9. C78

C78 Niet meer actief

Nette, wat een pech zeg! Jullie zullen wel erg geschrokken zijn. Dikke knuffel!!

Jippie, ik kan nu zeggen dat ook met 100 mg clomid ik maar 1 eitje heb gehad...

Het is vandaag goed gegaan!! Het was nog echt te vroeg voor hartactie, maar het zit in elk geval netjes in mijn baarmoeder.
    De eisprong is links geweest, dus ook de kijkoperatie is niet voor niets geweest!
    Wat betreft het afvallen, het is prima als ik langzaam aan nog wat gewicht verlies. Hij raadde wel aan weer eens een date met de dietiste te maken. Die staat nu voor maandagochtend.
    Ik heb over 2 weken een nieuwe afspraak en hopelijk zien we dan wel hartactie :)

Voor nu heb ik er wel weer een goed gevoel over. Over een week ben ik vast weer net zo zenuwachtig ;)

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nanette daar was die knuffel dus voor. Ik voelde dat je met een heel zielig verhaal zou komen....
    MVD: Ik zie je hoor. Vertel eens hoe is het gegaan?

Hier: druk aan het solliciteren. Misschien dat andere ziekenhuizen mij wel willen hebben. Vandag zijn er weer 2 de deur uitgegaan. Morgen weer 2. En ondertussen internet rondspeuren. O ja en natuurlijk huis schoon maken, Lars eten geven en veel knuffelen.

Goof: zeg maar wanneer jij kan. Op woensdag en donderdag kan ik niet, andere dagen ben ik gewoon thuis

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik duim voor je meis!!!!!
    En trouwens mijn pendel was niet echt helemaal goed. Ik zit er elke keer een maandje naast merk ik.

Als er nog meer meiden willen dat ik pendel... ik ga langzaamaan weer beginnen. Dus kom maar op met de verzoekjes

12. C78

C78 Niet meer actief

Je zat er een maandje naast (met nog 3 anderen :) )
    Maar jij gaat natuurlijk als enige het geslacht goed hebben! Ik heb natuurlijk niet voor niets nog 8 bakken met kleding op zolder staan ;)

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    MvD, gefeliciteerd! Ik duim voor over een paar weken.

Femme, ik hou me nog steeds aanbevolen!

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahahahahaha,.

jij bent goeddddddddddd;)

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    natuurlijk ben je volgende week gewoon weer keizenuwachtig!
    Maar wat fijn dat het zit waar het hoort te zitten, dat was de eerste horde..

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mykelti: he, wat sneu van die kat van je ouders. :( Hoeveel katten hebben ze nu nog?
    Iig toch veel plezier met de loge's en de vakantie.

Jippie: dank je wel. Hoe gaat het met jou?

Saskia: leuke vakantie gehad?

Goofy: fijn dat alles goed was bij de internist. Ik ben benieuwd wat de uitslag van het kastje zal zijn.

Femme: zie net dat de baan afgewezen is; balen zeg.

Meijke: ahhh, ik hoop dat je kleine meisje snel went. Maar pit heeft ze wel; dat is duidelijk. :D

nanette: wat een avontuur zeg. Hopelijk is de auto snel gerepareerd en gaat je man plotseling aan geheugenverlies lijden. ;)

MvD: wat een goed nieuws! :):):) Hou dit positieve gevoel en het vertrouwen vast.

Ons kleine meisje blijkt ook heel wat pit te hebben. Vanavond was ze erg onrustig en we wilden haar een fopspeentje geven. Zo; ze werd toch BOOS! Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven. Ik heb haar in bad gedaan en eten gegeven; daar wordt ze altijd heerlijk rozig en tevreden van. Iemand die dit herkend en trucjes weet? Mijn jongens waren altijd dolgelukkig met hun speentje en die heb ik echt niet hoeven leren wat ze ermee moeten doen.

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ twijfel: fijn dat je weer terug bent met je monologen. Over dat speentje; ik weet wl dat als Lars helemaal over de flos is, dan hoeft hij dat speentje ook echt niet. Dan helpt helemal niks meer alleen drinken.
    En meiden hebben nu eenmaal meer pit dan jongens zeggen ze.
    Binnenkort komen we lekker langs bij je. Om dat kleine meisje eens van dichtbij te kunnen bewonderen. Kan je nog even je telefoonnummer pben? Ben het volgens mij kwijt. Niet heel slim

Meiden wat is het weer rustig hier. Vandaag als het goed is, veel tijd over. Ben heel de dag thuis met Lars. Alle wassen zijn gedaan, opgedroogd, gestreken en wel wr in de kast. Vloeren zijn schoon, keuken is schoon, badkamer en wc's schoon. Dus kom maar op met al jullie praatjes. ik ben er klaar voor.
    O ja misschin nog wat sollicitatiebrieven de deur uit doen maar daarna helemaal voor jullie

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

MvD wat fijn!!

Femmel, ben je er helemaal voor ons, is er niemand :$:D.
    Beetje druk dagje vandaag, met van alles en nog wat en net niks...zoiets ;). Heb je nog leuke vaca's gevonden op internet?

Zijn in onderhandeling met een potentiele koper over ons huis, spannend!!!

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nette, wat een verhaal met het spookrijden, wow...dat is schrikken zeg!!

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Spannend Meijke. Ik hoop voor je dat jullie eruit komen. En als het verkocht is? Dan blijven jullie in dezelfd stad ls waar je nu woont?

Deel Deze Pagina