Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oh trouwens, ik heb gisteren zelf bonbons gemaakt. Terwijl ik op dieet ben, hahaha! Maar ik had gewoon zin om iets uit te proberen. Ik heb ze toen afgegeven bij een bevriend stel dat bij mij om de hoek woont met het verzoek om ze te proeven. Het zijn doorgewinterde chocoladeliefhebbers, dus ik hoefde niet aan te dringen, hihi. Als ze goed worden bevonden ga ik ze maken voor mijn verjaardag.

2. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Aaaall byyyy myyyseeeeheheeelf....

3. C78

C78 Niet meer actief

Wat is het rustig zeg... Ik kon 2 dagen niet bij lezen, maar ben eigenlijk zo bijgelezen :D

Femme, dikke knuf! Ik hoop dat ze je snel weer in "vorm" kunnen krijgen!!

Alex, wat goed 2,5 kilo er weer af... Dat je dan ook nog bonbons kan maken???? *respect*

Ik heb woensdag een uitje met mijn werk gehad. 's ochtends zandsculpturen gemaakt, 's middags een stadwandeling en een bezoek aan het escher museum en 'savonds met een feesttrein 4 uur rond gereden. In de trein heb ik ook de hele tijd gestaan en gedanst... Ik ben nu nog gesloopt!!
    Ik had niet meer zoveel last van kwaaltjes, maar de moeheid en misselijkheid zijn weer helemaal terug. Het was misschien toch een beetje teveel van het goede allemaal...
    Vanavond nog cupcakes bakken en morgenochtend versieren (de buurvrouw wordt 40 en vroeg om assistentie).
    Ik denk dat ik zondag dus maar eens een rustdag in las. Even mijn lijf weer wat tot rust laten komen!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    owwww wat klinkt dat lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Was het moeilijk?
    Volgfende keer wel even een foto posten he:p
    (weet je trouwens als je gecondenseerde melk kookt in blik, je heerlijke caramelvullling krijgt???)

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik doe mijn best;)
    Maar het is ook leuk om dingen voor een ander te doen;)
    (bovendien heeft ze geen rooie cent en had ik nog van alles liggen.. Dus dan scheelt het haar weer taart kopen..)

@mamavan dewi.. 't is een schrale troost.. ik weet het..
    Maar kwaaltjes zijn goed;)
    Have fun met de cupcakes!!!!!

Ik loop trouwens weer tegen mijn nod aan... Ergens begin volgende week..
    Arghhhh
    Hoewel ik mijn best doe het te vergeten,blijft het spannend en beheerst het toch altijd wel min of meer in je achterhoofd de gedachten..

6. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Wat doe jij toch altijd leuke dingen! Eerst een dildoparty en nu weer een feesttrein! :D
    Cupcakes versieren lijkt me ook heel leuk! Maak je foto's? :D

7. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Nee het was niet moeilijk, want ik gebruik siliconenvormpjes.
    Nee ik wist niet dat je zo caramel kan maken en dat wilde ik eigenlijk wel eens gaan maken. Geen idee wat gecondenseerde melk is eigenlijk.

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Jaja, ik weet hoe het werkt. Mijn nod had er eigenlijk ook al moeten zijn, heb weer een wat langere cyclus geloof ik. Heb dan toch tegen beter weten in een beetje hoop dat het op de natuurlijke manier eens mocht lukken.

9. C78

C78 Niet meer actief

Dank je :D
    Cupcakes en taarten doe ik nu al een tijdje, als je ook eens wilt... Kom maar een keer langs, maken we er een leuke freubelmiddag van!

10. C78

C78 Niet meer actief

Spannend ook weer... Alex haar NOD al weer gepasseerd. Hopelijk is het niet weer zo'n rare hele lange cyclus... daar heb je ook niets aan!
    Het kan trouwens wel dat door je dieet je cyclus een beetje van slag is.

Nanette ook weer bijna aan de NOD. Ik ken het gevoel ook al te goed. De hele maand zo min mogelijk aan proberen te denken, maar toch als het moment nadert blijft het net zo spannend als altijd.

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    toch fijn om te horen dat mijn nod-angst herkent wordt.. Dan voel ik mij weer wat minder neurootje;)

hier de taart voor morgen...

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    en deze....
    (van de restjes.. vandaar alle gemixte kleuren:p)

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    btw.. gecondenseerde melk is een klein blikje melk..
    of tenminste... niet echt melk.. je kunt het aanlengen met water en dan heb je melk..
    Is van friesche vlag.
    Het blikje gooi je in water dat breng je aan de kook en laat je 2 uur koken.
    Hoe langer het kookt, hoe dikker de caramel wordt.

Oppassen bij open doen;) het plopt eruit..
    Jamie oliver gebruikt het in zijn banoffee (ofzo) taart en legt daar goed uit hoe je de caramel moet maken;)

14. C78

C78 Niet meer actief

Mooie taartjes Nanette!!

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Nanette: Ziet er goed uit meid!! Ontzettend leuk gedaan!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He stelletje creativelingen.....

Cupcakes maken heb ik laatst ook aan mogen snuffelen, maar we begonnen een beetje laat (half tien in de avond hahahaha)
    Maar wel leuk.
    Maar denk toch dat ik mijn diniie ga vragen om een mooie taart samen met mij te maken van cars....

Oh snif, mijn oudste zet woezel en pip aan op de ipad, van marco borsato dat liedje van "slaap zacht"gaat hij erop mee swingen....snif emo....

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    schattig is dat he goof!

Waar zijn alle kippetjes nou verdikkie..
    Zucht...

Ik mis iedereen..

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @nanette, iedereen druk, geen zin, geen tijd, gekwetst, bevallen,op vakantie................

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik heb vandaag de nerd uitgehangen en Magic the gathering gespeeld (dat is een trading card game) in het spellenhuis, want m'n lief is een fervent speler en haalde me over om eens mee te gaan. Nog wat gewonnen ook, ik als noob. (geluk, uiteraard) Ik vond het zo leuk dat ik nu mijn eigen deck heb gebouwd en net nog een paar potjes thuis heb gespeeld. Ben dus druk aan mijn nerd skills aan het werken. :p
    Lig nu in bed. Welterusten!

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ben terug van vakantie:D Maar ben nog wel druk...

Deel Deze Pagina