goedemorgen iedereen.. Tja die vakantiegangers ook 't zou verboden moeten worden @alex.. klinkt inderdaad als een über nerddag Maar blij dat je genoten hebt @jippie.. welkom terug
Mwoh, ging zo. Het weer was niet zo leuk en wij zijn gaan camperen in een camper. Ik ben niet zo camping achtig en was eigelijk blijer weer thuis te zijn. Had mijn kop ook vooral bij de komende IUI ipv vakantie, die 2 maandjes rust waren wel lekker, maar nu wil ik ook ECHT weer verder hoor, zo wordt het ook niks...
Nette, ik zie m! En nu is het verdorie wel eens tijd dat ie gaat knallen...en dat we die 6 weken overgaan...knuffel voor jou lieverd!! Duimen draaien hard hier!!!! Jippie, fijne vakantie gehad? edit: ik lees dat je blij was weer thuis te zijn.... Wanneer start IUI weer? Goof, hoe gaat het nou verder? Je bent dus bij de internist geweest, die had het over zuurbranden en nu? Alex, haha dat zegt me allemaal niets...maar als jij het leuk vond, das mooi ! En al weer kilo's kwijt lees ik...topper! @all, even wat minder op ZP. Sinds maandag weer aan het werk en inderdaad, door de hectische maanden waarschijnlijk gevalletje lage weerstand, want gelijk ziek... Woensdag deed ik het nog op PCM, maar vanaf donderdag toch maar in bed gebleven. Dat heeft goed geholpen, want ben weer bijna fit . Hoe gaat het verder...met het meisje ups en downs, het blijft pittig, maar echt van die dramadagen niet meer. Gelukkig voor haar!! En voor ons ook natuurlijk. Mijn huis is verkocht!! Dus we kunnen op zoek naar iets groters voor ons vijven (poesjes tel ik ook mee ). Verder houdt waarschijnlijk per 1-3-2012 mijn contract op... Handig qua timing met nieuw groter (lees:duurder) huis, nou nee, maar ach...komt vast goed. Druk solliciteren alvast maar.
Hey meijke.. Het is bij jou op dit moment ook op elk gebied spertijd he! Ik heb met je te doen.. Huis verkopen en kopen is leuk, maar geeft natuurlijk ook een hoop druk.. Pffff houdt je jezelf goed in de gaten meis.. Dat je niet heel heel hard voorbij jezelf gaat rennen? Leuk dat je mijn test ziet weet nog niet wat ik er van denken moet hoor, ben er behoorlijk rustig onder. Morgen of overmorgen nog maar eens testen en dan zien we wel.. Blijft hij licht dan zie ik het niet als positief.. Tot die tijd droom ik gewoon van een knaller
Nanette!!!!!!!! Ik zie hem zonder te hoeven te turen!!!!!! Met gepaste blijheid ga ik slapen. Als dit weer niet door mag gaan dan trek ik ze persoonlijk aahun staart voor die progesteron!!!! Maar dit moet gewoon.....
Nanette, ik heb hem ook opgezocht... Ik zie ook een streepje! Ik duim met je mee dat het dit keer een blijvertje is, dikke kus!! Mijke, wat fijn dat jullie huis in elk geval verkocht is! Tsja, een nieuwe baan is vast wel te vinden, ook al is het iets tijdelijks. Meiden, ik ben toch al weer behoorlijk zenuwachtig voor donderdag... Wel nog misselijk en moe dus hopelijk een goed teken.
hahahaha.. goof ik visualiseer dat trekken aan die staart even ghehehehehehe Maar meiden.. ik ben nog niet zeker over deze test hoor! Het is echt afwachten wat de volgende test gaat doen.. MvD wat ben ik blij dat je nog kwaaltjes hebt En dat is niet gemeen bedoeld
Nanette, pfff spannend weer zeg... Ik hoop ook mee hoor, maar begrijp je voorzichtigheid! hou je ons op de hoogte? Vast wel, oh ik hoop het zo...
Hey kippies, ben er weer!!! Nette, ik zie al dat jij het weer spannend maakt!? Staat de foto in het testen-topic? Zijn er nog meer schokkende of leuke gebeurtenissen geweest deze week???
Nette, ik zie hem ook! Lijkt op mijn streepje laatst. Hopelijk bij jou wel een plakkerd! Alex,jemig meis, wat goed die 2,5 kilo! Toppertje! Ik denk dat ik die eerder ben aangekomen deze week...heb alles gegeten waar ik zin in had... Jippie, balen van je vakantie. Kan me voorstellen dat de camping dan niet ideaal is. En natuurlijk wil je weer beginnen...even de druk van de ketel is fijn, maar doorgaan is nog veel lekkerder! Goof, was er al iets uit je onderzoeken naar voren gekomen? Femme, weer opgeknapt? Karine en MvD, goed om te horen dat het lekker gaat met jullie! Meije, ben je inmiddels ook weer helemaal beter? Hier was vakantie super fijn! Nu ook weer op het wachtbankje...
@Meijke Ups en downs in jouw (gezins)leven dus. Je klinkt toch wel positief al met al. Je hebt in ieder geval nog wel genoeg tijd om een nieuwe baan te zoeken en nu maar hopen dat het met je kleine meisje nu eens echt in een stijgende lijn mag gaan! @Nette Oh jee, meid. Weer een licht streepje. Angst en beven he... Wanneer ga je een volgende test doen? Heb trouwens zo'n blikje gecondenseerde melk gekocht. Ga ik deze week eens uitproberen. Bedankt voor de tip! @MvD Je bent nog misselijk, joepieee!!!! @Mykelti Welkom terug!!! Heerlijk dat je lekker alles hebt gegeten. Daar is vakantie (ook) voor! @wachtbankje Daar zit ik ook nog steeds op. CD 36 alweer. Niet dat ik de illusie heb dat ik zwanger zou kunnen zijn hoor...
Hey Alex, hmmm irritant die lange cycli... :x Idd kan het afvallen daar wel mee te maken hebben, maar dan nog blijft het irritant! Ik zal trouwens nog even reageren op je PB... Over die eicellen en miskramen: ze gaan onderzoeken of ik overgangsverschijnselen vertoon, daartoe behoren de eicelreserve. Van wat ik weet gaan de eicelreserve en eicelkwaliteit bijna hand in hand. Als ik de eierstokken heb van een 45-jarige, zijn de eicellen van dienmate slechte kwaliteit dat als het innestelen al lukt, de groei vaak voortijdig afgebroken wordt... Dat zou dus ontzettend erg zijn als dat zo was...hou m'n hart vast!
@Mykelti Een gyn had mij verteld dat als je in de (vervroegde) overgang komt, dat dan je cycli eerst korter worden... Wij hebben allebei zeker geen korte cycli, maar ik vind het maar eng inderdaad!
Hmmm, mijn menstruaties veranderen en dat zou ook een teken kunnen zijn. Volgens mij is daar geen standaard voor....maar zou mooi zijn als dat het niet is! Pfff, was trouwens niet zoveel aangekomen...hoeft er ook niet zoveel vanaf!
hey meiden... daar ben ik weer (en ja test gedaan, maar zelfde resultaat.. ik meld het wel als er een echt positieve test is.. tot die tijd beschouw ik zeals negatief) @mykelti.. kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt meiske
Mykelti, Welkom terug Spannend inderdaad, maar fijn dat ze er wel naar gaan kijken Alex, ga je ook niet stiekem toch een testje doen? Ik heb altijd zo'n testdrang... Knap als je het zonder kan! Het is sowieso balen als je nu weer zo'n mega lange cyclus hebt. Kun je niet eens een cyclus laten monitoren bij de gyn? Kijken of je nog wel een goede eisprong hebt elke maand? Nette, balen dat je elke keer weer van die lichte streepjes krijgt!! Op welke CD zit je nu?