Hè meiden..... Mykelti, oh meis natuurlijk snappen we dat, het is ook k..... Nanette?????? Dewi succes donderdag! Karine, laatste loodjes! Alex, hè dat is vreemd.............even in de gaten houden........ik zeg niks en denk niks...... Iedereen dikke knuff ben erg moe.
Ik was vanavond weer bij de Cambridge consulente en het is dus normaal dat mijn hormonen raar doen door het dieet. Ze verzekerde me dat het ook allemaal weer normaal wordt als ik klaar ben. @Karine Knuf terug! @Goofy Ja ik weet wel wat jij dacht, maar da's toch écht héél vergezocht hoor. @MvD Succes donderdag! @Mykelti I hear ya, I feel ya. Knuffel! @Nette Stoute meid, zo vroeg testen. Maar het zou toch wel eens moeten lukken he. Je bent gezond, je hebt een man met functionerende spermatozoïden... het moet gewoon een keer goed gaan!
@jippie... ik test inderdaad alleen als ik denk dat ik zwanger zou kunnen zijn.. en dit was voor het eerst sinds een tijdje dat ik dacht/denk mwah.. het zou wel eens kunnen.. Maar bij jou ook weer spannende tijden meis.... Ik hoop voor jullie ook dat het snel lukken mag.. @goof.. same old.. same old morgen of overmorgen of vrijdag test ik weer.. Tenzij ik gewoon ongesteld ga worden.. @alex.. fijn dat ze je wat gerusstellen kan op dat moment.. maar beloof bemoeial nette dat je het wel in de gaten blijft houden ey Ennuhhhhh zwemmen kunnen ze hier inderdaad wel.. plakken.. dat is waar ze wat moeite mee hebben.. Denk je dat het gaat schelen als ik ze van te voren goed streng zou toespreken?
Nou, vandaag weer hetzelfde liedje geloof ik. Vanmorgen bij toiletbezoek weer bloed, maar daar blijft het bij. Op zich wel fijn eigenlijk. @Nette Als jij ze streng toespreekt helpt dat vast! En een tubetje Pattex meegeven doet ook wonderen. (Mioet wel een héél klein tubetje zijn hoor, hihi!)
@Alex ik dacht helemaal niks, zou niet durven......... @Nanetteeeeeee????????????????????????????? Update?????? Vreselijke bui vandaag, huis is een chaos!!!!!! En ik kom er gewoon niet aan toe!!!! En daar baal ik van!!
@Goof Ik ken het. Als het zo'n zooi in huis is dan kan ik me daar ook groen en geel aan ergeren en zit ik onrustig tot ik er wat aan gedaan heb. Hm... hulp in de huishouding misschien?
**** struint wat rond en kijkt of er niemand in de buurt is ***** Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken
"Nou, ik verroer geen vin totdat ik iets lekkers krijg!" (Ik kan dus ook rustig de deur dicht doen, blijft ze gewoon zitten.)
hahahahahaha.. wat een cute pictures! Gekke beesten.. (schijnt aan het baasje te liggen... hoe gekker die is hoe gekker de katten Die van ons is dus compleet normaal @chaos.. hier oook hoor Hoewel mijn man zijn best doet.. @femmel.. knuff terug.. @goof en de update.. Niet veel te melden niet getest en niet ongi... Morgen of overmorgen probeer ik het.. mits ik niet menstrueren ga natuurlijk
@Alex die foto geweldig!!!!!!!! Enne hulp in de huishouding hebben we maar tis geen goede want had gehoopt dat zij de grotere dingen zou oppakken, of bijv iid de kleertjes die op zolder liggen ff op maat zou sorteren en dan in kratten doen etc.......dan kan ik door de week best stofzuigen. Ik moet er ook bij zijn ben ik dat niet dan doet ze het gewoon niet goed.
@Alex: geweldig die foto's, heb me bescheurd!!! Wel vreemd weer die cyclus. Hier ook de laatste maanden niets in mijn onderbroek of soms 1 dagje, tegen 5 volle dagen vroeger...apart... @Goof: hier ook onrustig (soms dan...) van een huis dat niet helemaal op orde is. Helaas geen werkster hier... Had het al gevraagd, maar je hebt dat denk ik over het hoofd gezien: is er al iets bekend van je onderzoeken? @Femme: jij ook een dikke knuf! Hoe is het met jullie?
Vannacht zo'n flutdroom gehad...droomde over een innestelingsbloeding. Nergens te bekennen natuurlijk, maar zo'n droom geeft je toch hoop, terwijl ik wel weet dat het deze maand niet raak is. En ik weet dat je niet altijd een bloedje hoeft te hebben, maar die heb ik iig bij 3 van de 4 mk gehad, dus de kans bij mij is wel groot aanwezig denk ik zo...
Geweldig die foto's Alex! Echt superlief en grappig.... Mykeli, balen zo'n droom. Gelukkig droom ik er niet of nauwlijks over..
He lieverd, wil je even een dikke knuffel geven, je bent altijd zo positief en dan mag je ook heus wel een mindere periode hebben hoor.......niet te hard zijn voor jezelf he!!!
@Alex zat me te bedenken, zal je de verwarming gewoon niet eens lager gaan zetten als je katten al verkoeling gaan zoeken in de koelkast.....whahahahahahaha..................of zagen ze een lekker visje liggen??? @Jippiee jij ook een dikke knuff, je geduld wordt ook aardig op de proef gesteld zo.