@Nette Sorry, ik kan het echt niet zien maar is ook moeilijk te zien op een scherm. Ik snap dat je nu toch weer hoop hebt en soms bouwt hcg ook maar langzaam op. Blijft toch altijd weer afwachten, tussen hoop en vrees... Je zit nu 1 of 2 dagen na je NOD toch? @Mykelti Ja dat ouwe mens komt altijd al ongelegen, maar nu maakt ze 't wel erg bont hoor! Oeps, dat is toch wel even spannend voor je vader hoe dat zal gaan met revalideren. Lijkt me dat hij best een zware tijd voor de boeg heeft nog. Hopelijk valt het mee. @Jippie Jaah ik krijg altijd leuke kadootjes van m'n lief. Ik heb gekregen: - 2 Pandora charms voor mijn Pandora armband, beide erg mooi - oorbellen die ik graag wilde - een flesje "Flying Fox, de sex appeal honing douchegel" van Lush - en een flesje "It's Raining Men, showergel vol honing voor lichaam en haar" Geweldige namen he, haha! Hij is wat van plan geloof ik. Ruikt ook echt heerlijk! Hey wat goed, 2 follikels! Ik duim alvast!
@Nanette ik zie vaag wat ja.....moet mijn scherm wel even goed kantelen, en in negatief zie ik ook wat. Maar brrrr.........vind dit altijd zo onduidelijk. De K2V5 vind ik zelf wel altijd duidelijker. Clearblue schijnt ook vals te zijn als er een pennestreep komt, is het streepje wel even breed?? Hoop het meid!!!
ja het streepje is wel even breed en hij verscheen na een halve minuut ofzo. kv wil ik niet meer, ik heb te vaak streepjes en daardoor hoop. Gisteren was de cb helemaal wit. Daardoor twijfel ik nu. Maar nuchter gezien.. blijft de ongi weg dan kan ik nog eens testen.. Meer is er toch niet te doen.. @all die niks zagen.. geeft niet hoor @lex.. dat klinkt als een spannende avond it's raining man... klinkt goed
@Nanette ja zo kan je er het beste in staan, Clearblue heeft altijd meer HcG nodig he......hoe was dat met je dochter destijds???? En iid als ongi wegblijft.......wanneer ga je dan weer testen??
Hier helaas afgelopen nacht weer hele nacht bezig geweest met mezelf en dat stomme gedoe......grote voordeel is dat ik het wel het angstgedeelte onder controle heb maar tja het eerste stuk komt daar niet van......... Overal pijn vannacht, in mijn enkels, in mijn knieholtes, bij mijn ellebogen in mijn polsen...... Anyway.....baal er wel een beetje van, dacht dat het van weggaande aard was.....
@Goofy Heh wat naar dat je zoveel pijn had. Ik vind het ook echt wel heel mysterieus hoor. Staat er nog een onderzoek op stapel?
nou met mijn dochter was anders.. toen we testen was ik al 8 weken zwanger.. Dus die knalde aan alle kanten voor de urine bij de controle streep was. Dus ik heb geen vergelijk.. Maar ik weet niet wanneer ik weer test.. we zien wel.. Als het lukt pas na het weekend denk ik.. De cb testen zijn wat duurder dus dat is wel een drempeltje @nachtelijk vertier(not) Ik hoopte voor je dat dat wat over was.. Vreselijk om zo in het niks te blijven zweven meis
dacht me maar weer even te melden.. Heerlijk weekend! Wilde dolgraag uitslapen.. Maar mijn geliefde hartje zit in haar schoolritme en sprong om 7 uur al bij ons in bed.. tot 8 uur kunnen liggen.. na ja.... heb ik in ieder geval de was alweer gedaan Nog niet ongesteld en hij lijkt er ook nog niet echt aan te komen, ja af en toe denk ik dat het begint... Maar dan is er helemaal niks, noppes, nada... En zit nu toch al 3 dagen na nod.. pomtiedom... Dus ik blijf hoop houden (ja ja .. gezond verstand wint het ook hier niet altijd of altijd niet;p) Verder verveel ik mij de pleuris.. Dus straks maar even boodschappen doen oid....
@Nette Haha wat weet jij je toch altijd lekker uit te drukken, heerlijk! En wat is het toch nog spannend zeg! Nou, ik verveel me helemáál niet de pleuris want ik heb het druk! Leuk druk, dat wel. Allemaal voorbereidingen treffen voor de high-tea van morgen en heb al gestofzuigd, schoongemaakt en ben nu nog bezig met een gedeelte van de hapjes voor te bereiden. Gisteren had ik weer bonbons gemaakt en deze keer met caramel. Met dank aan Nette voor de tip! Ik had eerst nougatine nootjes in een siliconen vorm gedaan, toen een beetje gesmolten melkchocolade er doorheen gemixt en de vormpjes ermee ingesmeerd met een kwast. Op laten stijven in de koelkast, toen caramel erin gedaan, weer op laten stijven en toen afgesloten met een laagje gesmolten witte chocolade. Had net m'n lief er één laten proeven en hij vond het héérlijk! Tja en toen heb ik zelf ook een hapje genomen. Yummie! Zo nog effe de laatste boodschapjes doen. Vanmiddag nog kijken naar teakhouten stoelen die we via Martkplaats willen kopen en dan vanavond naar Najib Amhali!
@Alex ohhhh leuk high tea!!! En allemaal leuke dingen zo te horen, zo fijn om te lezen dat je goed in je vel zit op dit moment. Althans zo lees ik het. @Nanette, Alex en Mykelti, ja het is behoorlijk kut!!! Internist heeft verder nog niet veel gedaan of gezegd, zelf gaan we nu een kl;achten lijstje naar haar toe sturen kan ze dat even lezen voordat ik er weer kom, want enige wat de huisarts heeft opgeschreven is: vermoeiheid, somatisch????? Heeft in centrum 45 gezeten (VER*(*#^$$& wel 5 jaar geleden, in een dagbeh....voor het oorlogsverleden van mijn vader maar dat met vlag en wimpel afgesloten....WORD ER ZOOOO MOE VAN!!!) Internist is gelukkig wel met me eens dat artsen heel snel op het psychische vlak gooien voordat ze dingen uitsluiten.... Zucht......maar goed......stuur mij maar door hoor naar een psycholoog.....(als zij het dan even willen betalen).....dan vraagt diegene wat het probleem is en dan zeg ik doodleuk, ik heb geen probleem, althans niet wat je niet zelf kan oplossen, iedereen heeft weleens last van stress (ook mijn cesar zei het volgende een normaal gezond lichaam kan dat handlen, maar jou lichaam blijkbaar niet dus er is gewoon wat. Zit nu wel dankzij vriedin aan fibriomyalgie te denken, dus ga nog wel even bomen met de internist
ow alexxxxxxxxxxxxxxxxxx nou heb ik zin in bonbons.. zucht.. je hoeft niet zo levendig te beschrijven wat je hebt gemaakt klinkt heerlijk! @goof.. spannend hoor meis! ik hoop bniet dat het fybronogwattus is.. dat lijkt mij een minder leuke optie Maar niet weten wat er is is ook geen doen! @all ik heb een topic aangemaakt over een hele rare test.. willen jullie eens kijken.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/303065-hey-nou.html#post10901319
@Goof Ben even vergeten wat fibromyalgie is. Iets met luchtwegen? Gelukkig neem de internist je wel serieus. Inderdaad, je kunt alles wel op de psyche gooien maar dat slaat echt nergens op. @Nette Sorry meid, zit ik je zo lekker te maken? Ik heb ook nog appelcake gebakken. En die ruikt goed!!! Om nom nom! Ik heb net mijn nieuwe (2e hands) teak stoelen opgehaald. Ben er zó blij mee! Echt voor een prikkie gekocht en ze zijn in prima staat. Ik heb namelijk een nieuwe tafel besteld voor 6 personen en aangezien ik nu nog een tafel heb voor 4 personen heb ik ook maar 4 stoelen en de katjes zijn die al behoorlijk aan het slopen geweest want het is met stoffen bekleding. Zo, nu even lekker soepje eten en strakjes naar Najib.
@Nanette koop nou gewoon die K2V5, als die nou opeens wel goed donker aangeven dan kan je die wel vertrouwen, dit is toch niks!!!! Doe het dan voor ons (grijns) @Alex, fibryomyalgie wordt ook wel reuma in de weke delen genoemd. Zijn nog veel wetenschappelijke onderzoeken bezig hoe en wat over die ziekte. Maar veel symptomen waaronder pijn in pezen en aanhectingen, duizligheid, hartkloppingen, voedselintolerantie (ik kan opeens niet meer tegen harde kazen...heel vreemd) etc etc.....dit is nog maar een topje ervan....dus we gaan het wel zien. Enige is dat manlief binnenkort een weekend van vrijdag tot zondag weg is en daar zit ik wel tegenop, vooral in de nacht.
@Alex: jeetje, jij hebt een leuk weekendje gepland! Was Najib leuk? En die bonbons...hmmmm.....lekker! Veel plezier vanmiddag! @Nette: ik sloop nooit testen, dus ik weet niet hoe het zit. Nu zie ik wel een verticale streep, maar moet de horizontale streep in het testvakje ook niet donkerder zijn? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en ik zou ook zeker verder gaan met een andere arts, want dit is niet normaal natuurlijk...:x @Goof: hmmm, hoop niet voor je dat het fibrio is, maar aan de andere kant heb je dan wel duidelijkheid. Kan niet eventueel een vriendin blijven slapen als je man weg is? Voor iedereen een heel dikke knuffel!
Uhhh dames, ik word gek! Vanmorgen een testje gedaan 13DPO omdat mijn temp weer is gestegen. Heb wel al twee dagen bruinverlies, dus zat te wachten op oma. Maar nu kreeg ik dit en de streep kwam al tijdens het doorlopen van de controlestreep.... Ik word echt gek, droomde vannacht over zwanger zijn en van de week dan al over innesteling...toch weer voorspellend geweest...verder geen klachten, af en toe wat misselijk/duizelig en flinke krampen....
En dit zijn KV testen, omdat ik die als enige nog in huis had, dus ben nog erg terughoudend, maar nu knallen ze er zo af! Ovutestje ook gedaan voor de lol en die spatte er ook af...snap er echt de ballen van!