Mykelti: heb hier in de omgeving wel gekeken waar ik naar acupuncturist zou kunnen, maar best toch weer eindje rijden en naast alle ziekenhuisbezoeken vind ik dat momenteel iets te veel van het goede....
Hier: Lars is een lief vrolijk mannetje. Groeit als kool en de ontwikkeling gaat volgens boekje. Met mams nog steeds minder. Staartbeen heeft met de bevalling enorme klap gehad. Waardoor die scheef staat en daardoor heel de rug scheef staat. Ben bij de osteopaat geweest en het belangrijkste is dat het goed komt. Maar het kost heel veel tijd. Ik heb nu twee weken rust gehad. Dus geen huishouden maar ook geen Lars tillen, Lars flesje geven, speentje geven snachts, boven de box hangen etc. Nu weer langzaamaan oppakken en kijken hoe het gaat.
Femmel: fijn dat het met Lars zo goed gaat, maar wat ontzettend balen dat jij zo in de lappenmand blijft zitten. Fijn dat je weet dat het uiteindelijk weer goed zal komen, maar wel een erg lange en moeilijke weg. Knuf.
Dat heb ik ook iedere keer wel een beetje, dat geren en gevlieg word je zo moe van.... Zit er niet een in de buurt van het ziekenhuis? Ik heb op een gegeven moment de vermoeidheid opzij geprobeerd te zetten om toch erheen te gaan, gewoon vanwege de goede ervaringen van anderen.
Het houd je wel bezig zeg! Hopelijk gaat het vanaf nu beter! En wel heerlijk dat Lars wel goed gaat, anders had je die zorgen nog extra. Geef hem maar een dikke knuffel!
Ik ga Lars effe aandacht geven want hij eet mijn iPhone op. Volgens mij wil hij dus iets zeggen daarmee
voor jullie mijn test van vanmorgen. Hier goed te zien, maar op de foto lastig denk ik.. Foto van mykelti confronteert mij met de werkelijkheid....
Nette, is dit een plus test of moet er rechts van de donkere streep een blauwe streep komen? Sorry, lieverd...
Nou dan wil ik misschien iets zien wat er niet is want ik zie echt wel een streep, heel vaag maar hij zit er wel.........
@ Mykelti: Wat een overduidelijke testen meis!!! Wow!! Nu duim ik dat het blijft @ Nanette: Pfff.. Wat een onzekerheid weer!!! Ik duim ook m'n duimen blauw voor jou! @ Goof: Hoe is het vannacht gegaan?? @ Femme: Balen dat het met jou en je lichaam nog steeds niet gaat zoals het moet en je wil... Fijn dat Lars het zo goed doet @ Meijke: Hoe is het met Nienke??
@Nanette heb het even in negatief gezet en dan zie ik hem ook, maar moet mijn scherm wel kantelen. Maar nog geen tekenen van een ongi??? Hoop zo voor je dat je gewoon een late innesteling hebt en dus laat HcG aanmaakt. Oh doet me denken dat ik even ga mailen met die kennis van mij voor je.
@Nette Hele dikke knuffel!! Waarom nou toch he..... @Saskia Jij ook een hele dikke knuffel! @Mykelti Wow!!! Gefeliciteerd. Nu lekker blijven plakken.....