Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat super Mykelti, gefeliciteerd!!

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Saffron wat leuk dat jullie oudste ook zo heet, je hoort de naam niet veel. Ze is alweer een maand oud vandaag, het gaat zo snel! Alles gaat goed, lekker druk maar echt genieten!

3. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    wat fijn dat alles goed gaat!!!!Geniet er van!

Wij zijn nog steeds blij met die naam, vind hem nog steeds super mooi en bijzonder.
    Alle drie de kids hebben namen die je niet veel hoort:
    Mare, Kyan en Nayla..........

4. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    jeetje wat ontzettend balen zeg!Sterkte! Ik hoop dat IVF voor jullie dan eindelijk wat moois gaat opleveren!

Jullie zijn allemaal schatten en ergens weet ik ook wel dat ik mijn hobbels hier kwijt van. Maar het voelt zo rot om hier te melden dat we met dingen worstelen, terwijl we het geluk hebben dat we mogen genieten van 3 fantastische kids.

Maar kort gezegd hebben we geworsteld met flesweigeren, reflux en koemelkallergie bij Nayla. Wat ook weer erge problemen op het kinderdagverblijf gaf etc.
    Inmiddels is het met medicatie en een koemelkvrij dieet van mij, aardig op de rit. Nayla drinkt ingedikte borstvoeding uit een bekertje en dat gaat steeds beter. Ze zit nu veel beter in haar vel, is erg vrolijk en groeit en ontwikkeld zich goed.

Mijn rug gaat nog steeds niet heel goed. Ik werk, maar doe vervangend werk. Gelukkig is dat mogelijk.

Ook met de andere twee kids wat gerommel, maar dat komt ook wel weer goed.

5. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mykelti: super mooie stijging!!!

Saffron: jeetje meid dat is niet niks die problemen met Nayla (een vriendenstel van ons heeft een zoontje met koemelkallergie en ik weet hoeveel problemen ze daardoor hebben gehad), daarnaast ook die andere zorgen om haar (reflux, flesweigeren) en dan ook je rug. Dat zijn geen hobbeltjes hoor. Kan me goed voorstellen dat je daar erg mee bezig bent geweest en nog steeds bent. Blij te lezen dat het met haar nu een stuk beter gaat.

6. C78

C78 Niet meer actief

Saffron, wat naar... ik denk gelijk weer met tranen in mijn ogen terug aan de start met Dewi...
    De BV lukte niet en heb ik 3,5 week tot in den treuren geprobeerd. Toen had ik links tepelkloven en rechts een verstopte/ontstoken borst. Toen eindelijk over op flesvoeding en bleef het ge-emmer. Toen ze 2 maanden was heb ik tussen kerst en oud en nieuw (cb en ha waren dicht) zelf besloten een bus soya voeding te kopen. Na 3 dagen eindelijk een heel ander kind dat niet zo veel meer huilde.
    Nog een maand later ook Johannesbroodpitmeel erin en het spugen was ook eindelijk over... en kon ik aan het werk...
    Ik hoop dat je nu wel een beetje echt van je kleine meid kan genieten, nu zij ook wat beter in haar velletje zit!
    Sterkte verder ook met je rug...

Mykelti, ik zeg nu toch ook echt: Gefeliciteerd!!!
    Hopelijk hebben we een nieuwe golf roze het hok in gestuurd en volgen er snel meer ;)

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    EN NU DAN OFFICIEEL.....

GEFELICITEERD!!!!!

Meis, zoals ik al eerder heb gezegd, het blijft nu goed gaan.......ga er voorzichtig maar in geloven.......probeer na 14 oktober dit kindje het vertrouwen te geven wat het verdiend..........

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Allereerst Kel: Super gefeliciteerd. Wat een mooie giga stijging. Ik denk en hoop een plakkerd voor je

Saffron: meid wat fijn om weer wat van je te horen. JE hobbeltjes zijn geen hobbeltjes. Wat ontzettend heftig en zwaar moet dat geweest zijn voor je/jullie

MVD: OOOh wat heerlijk om te horen dat ht mt jou ook goed gat. Nog maar 8 weken en zo pril maar meid het zijn toch maar mooi 8 weken. Wat super en nu doorzetten he kleintje van mvd.

Ik ben een blog gestart voor degene die het leuk vinden stuur even een pb.
    Van het weekend gehoord dat ik weer tante mag worden. D 4e alweer. Dit keer van de zus van vriendlief. Het stomme is, is dat ik er best wat moite mee heb. Het was bij hun al vrij snel raak. Zonder problemen zwanger geraakt en ze doen net alsof het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld is. Het steekt me omdat wij er wel moeite mee hadden om zwanger te worden en er weinig begrip was vanuit de familie. Ik schaam mezelf dat ik zulke negatieve gedachtes heb. Ik heb een prachtzoon waar ik elke keer weer dankbaar voor ben en toch denk ik " het zou wel fijn zijn als zij er ook wat moeite voor hebben gedaan. Lnger dan en half jaar proberen en slechter zaad (omdat hij al bijn 38 is) of en niet springend ei." ZO erg van mezelf. Waarom gun ik dat andere mensen niet? Ik weet wat voor hel wij hebben meegemaakt.

9. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    bedankt voor jullie lieve reacties!
    Het is best moeilijk geweest, maar vergeleken bij wat ik bij de meeste van jullie lees....zijn dit echt hobbeltjes. Maar even goed is het fijn om hier wat steun te vinden!
    Doordat Nayla borstvoeding krijgt, was het even n klus om die koemelkallergie uit te vissen (ik moest eerst min.twee weken melkproducten laten staan, daarna weer twee weken proberen. Na enkele dagen zonder melk een blije baby, binnen een dag na starten melkproducten weer veel huilen en onrust, dus al snel weer gestopt). En tja ik moet nu dus zelf op dieet. Er zijn ergere dingen en alles voor mijn kleintje, maar het is wel enorm omschakelen. Het zit zo in mijn systeem om melkproducten te nemen. En nu dus ook oppassen dat ik zelf geen tekorten krijg.
    Waarom ze de fles niet wil, is nog steeds niet duidelijk. Ze zuigt ook niet op een speen. Het enige dat ze inmiddels doet, is er op kauwen. Maar ze leert steeds beter uit n cup/beker te drinken, dus ze krijgt inmiddels voldoende binnen om tevrede te zijn op het kinderdagverblijf (daar waren ze ook compleet in de stress door haar weigeren en huilen). Over een maandje mag ze ook aan het fruit enzo, dus dan wordt het ook weer makkelijker om de dag zonder mama door te komen.

Verder is het een geweldig meisje! Ik geniet iedere dag van haar, vooral als ze zo lekker vrolijk aan het keuvelen is.

Het afgelopen weekend een gezinsfoto laten maken door familie, ik zal er een uploaden in mijn album.

10. C78

C78 Niet meer actief

Saffron, van Alpro Soya zijn er best lekkere producten. De chocolade toetjes zijn heeeel erg lekker!

11. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ok dankje! heb de vanille vla inmiddels geprobeerd, die was prima!
    Het drinken vind ik wat minder lekker....

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey kippies,

Was zo opgelucht vanmiddag! Ben er nog lang niet, maar gevoel begint te komen. Heb nu ook maar een banner gemaakt.

Reageer straks nog even verder.

Liefs!

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
  14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Thanx!

En we willen wel gewoon naar de Fertifair. Klinkt mss raar, maar we hebben vooralsnog zekerheid tot de voordeur en we vinden de materie ook erg interessant.

Bovendien lijkt het me leuk om jou weer te zien. :)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja en nu jij, dus alles toekomstige beebs in wording aanmeldein in rijen van drie bij deze kanjer van een vrouw!!!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey saf wat fijn om weer wat van je te lezen, al was het verhaal niet goed:(
    Maar ik miste je hoor;)

Mykelti wat super dat het hcg stijgende is.. voel wel een kleine steek van jaloezie;) maar daar kun jij niks aan doen..
    Geniet er van! Het is jullie na alle ellende gegunt!

Vandaag een ren en vliegdag (again) monster naar school, ik werken, racen naar ballet (daar had manlief dochter afgezet) gelijk na ballet racen naar de verjaardag van een vriendinnetje van monster.. en nu thuis..
    pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    (ow en door alle spanning heb ik mijn nek compleet vast zitten nu.. beetje jammer weer;))

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, ik snap het helemaal hoor! Is mij ook echt niet vreemd!
    Las gisteren op Facebook dat een kennisje 12 weken in verwachting is van de derde. Dan heb ik zelfs zoiets van "ik ook!", ondanks dat ik nu zelf ook hoopvol zwanger ben.

Ik duim zo voor jullie allemaal! Dikke knuffel!

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lief van je!
    du bist een skoatsje;)

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010