Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Alex fijn weer wat van je te lezen. Ook ik had een kaartje gestuurd maar blijkbaar ook niet aangekomen. He Balen, maar zoals de anderen al zeggen, boodschap ik duidelijk.
    Van jouw leven kunnen ze inderdaad een soap maken. Wat ontzettend heftig nieuws zeg. Ga je er iets mee doen of laat je het even zinken?
    En wt betreft je keuze; ook ik vind je erg dapper al vind je zelf van niet. Jij hebt een doorzettingsvermogen waar je u tegen zegt.

Meijke, he verdorie dat het nu nog niet beter gaat met N. Meis het enige wat ik kan doen is je een hele dikke virtuele knuffel geven. Als ik dichter bij zou wonen, stond ik op de stoep bij je om te helpen en je te troosten. Probeer ook wat tijd voor jezelf te vinden anders ga je er helemaal aan onderdoor. Makkelijk gezegd dat besef ik. Ik denk aan je meis.

Eternity, wat stom, ik bedoelde inderdaad 8 dagen ipv 3. Ik denk nog steeds aan je en ik vind het te gek wat je doet. Al die rotspuiten die je toch maar zet. Ik hoop dat de echo gewoon goed is.

Goof, fijn dat je weekend leuk was. De nodige irritaties en ontwikkelingen weer gehad. Nu weer denken aan jezelf en je kindjes. Probeer niet te snel te gaan he ( moet ik nodig zeggen)

Lobi, ik weet niet hoe laat je er zou moeten zijn, maar anders kan je morgenochtend even afwachten en dan nog bellen. Anders zou ik gewoon gaan en kijken wat ze te melden hebben. Met de kans dat je 2 dagen achter elkaar moet komen als je vandaag nog geen oma gezien hebt.

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb ook geen pb'tje gehad, maar wel een kaartje gestuurd....:(

3. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@alex: jij bent zelf ook een fantastisch kippetje!!!
    En we wilde je gewoon laten weten dat we aan je denken, en dat we altijd voor
    je blijven duimen!!

En zo te horen ben ik een van de weinigen waarvan het kaartje wel
    aangekomen is.
    Stom zeg, dat zoveel kaartjes niet aankomen...

@lobi: het spuiten gaat op zich wel goed.
    Het begint me nu wel te irriteren, moet ik zeggen.
    Vooral die Cetrotide. Alles in totaal heb ik al 12 spuiten
    in m'n buik gezet, en ik ben net op de helft...
    Maar we gaan gewoon door!

En wat betreft je ongi... Heb je dat vaker, dat je ongi niet doorzet?
    Moet je morgen dan beginnen met de Gonal-F?
    Misschien dat je het Geertgen moet bellen, wat nu wijsheid is?

@femme: eerlijk gezegd; ik ben ook best trots op mezelf, dat ik die
    spuiten toch gewoon zomaar bij mezelf zet. :)
    Ik hoop echt dat ze morgen genoeg eitjes zien, en dat ik niet zo
    lang meer hoeft te spuiten.

4. suussuus

suussuus Niet meer actief

@ eternity, morgen is de dag lieverd !!!
    Ik denk aan jullie !

@femmele, hoe is het ? Slaapt je schattige kuikentje nog steeds in zijn eigen kamertje ? En jij weer lekker in je eigen bed !

@meijke, hoe is het vandaag gegaan ? Beetje beter hoop ik !

@leo, hoe is het met jou ? En met je mama ?

Zwaait terug naar Goof ( beetje laat, maar beter laat dan niet toch !)

@mykelti, hoe is de operatie gegaan ?

Hier lekker dagje vrij gehad en deze week maar 2 dagen werken, maardat had ik dan ook dubbel en dwars verdient na het afgelopen weekend !
    Deze hele maand is mijn papa in zijn nieuwe huis in Den Haag, dus lekker dichtbij ! ( @ alex, ik kom deze maand even heel dicht bij jou in de buurt !)
    @alex, heel veel respect voor jullie dat jullie er weer voor gaan !

A.s. donderdag heb ik met mijn oudste een gesprek bij de kinderpschiater, en dat gaat mede bepalen hoe nu verder, en jaartje overdoen of niet ! Ben benieuwd en nerveus !

@alle andere lieve kippetjes en ook de nieuwelingen , die ik nog niet persoonlijk welkom heb geheten, bij deze, inclusief knuffel !

liefs suus;)

5. eternity79

@suus: heel veel succes alvast donderdag!!
    Ik geloof best dat je benieuwd en nerveus bent.
    Hoe laat moeten jullie daarheen? Dan ga ik een kaarsje aansteken voor jullie!

6. suussuus

suussuus Niet meer actief

@eternity, om half 10 !

Voor jou brand de kaars morgen ook !
    Hoop zo dat de eitjes mooi gegroeid zijn, en dat je niet meer hoeft te spuiten ! Mag je trouwens na terug plaasting na een dag of 12 testen of doen ze een bloed test ?

Dikke knuffel !

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mahonie:p

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    meijke.. meiske.. natuurlijk ben je hier minder! Wat vreselijk dat N zo'n last heeft van reflux.. Ik hoop dat er snel iets aanslaat zodat jullie genieten kunnen..

tobyemma (en nu maar hopen dat ik de naam goed onthouden heb) welkom:D en 40+ is ook 30+:p

Alex.. voor jullie wordt het dus ook weer spannend.. 2 cyro's tegelijk.. mag ik stiekum hopen dat er gelijk de eerste keer 2 blijven plakken?

Van je vader wist ik inderdaad nog,maar toch een shock om zulke dingen te horen.. En een gek idee om ergens een halfzus te hebben. ik snap wel dat je niet gelijk ded behoefte hebt om er iets mee te doen..Maar het lijkt me wel fijn dat je wel de keuze hebt om er iets mee te doen als je zou willen..

Ik heb trouwens je kaartje gewoon nog niet gestuurd
    *shame on me*
    dat betekent niet dat ik niet vreselijk aan je heb gedacht.. betekent alleen dat mijn hoofd erg vol is en ik dan erg lomp ben in deze dingen..

goof.. joehoe:p

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    suus wat spannend!wat willen jullie zelf?

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Suusuus is nou vastgesteld dat er sprake is van autisme???
    Tja altijd moeilijk zo'n beslissing. Nou weet ik wel dat kinderpsychiaters ook niet altijd bij het rechte eind hebben....zo weet ik van een jongen bij ons in de klas.....ADD......maar kinderarts laat hij gewoon goede dingen zien, nou hij heeft helemaal geen concentratie stoornis wordt dan gezegd......ehhhhh neeeee niet als je 1 op 1 met hem zit nee......maar zelf kan hij het niet......

Mijn advies, blijf goed naar je kind kijken en volg samen je moedergevoel.

@Eternity ik ga morgen ook duimen......

11. eternity79

@suus: dan ga ik om half 10 een kaarsje aansteken donderdag!

Morgen is trouwens pas de eerste follikelmeting, dus ik zal heus
    nog niet mogen stoppen met spuiten, helaas.
    Volgens mij moet ik gewoon een test doen als ik niet ongi wordt.

@goofy: thanks meis!

12. Eternity succes vandaag!! Hoop op een goede uitslag!!

Suussuus, voor jou ook een knuffel!

Hier, zet de ongi niet door. Straks het Geertgen maar bellen om de afspraak af te zeggen... de kans dat we nu nog een poging hebben voordat we op vakantie gaan, wordt zo wel heel erg klein...:(:(:(

13. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hoi kippetjes, ben weer terug van vakantie. Was heerlijk even er helemaal tussenuit en niet aan zwanger worden denken (daar waren onze dagen veel te druk voor). Hebben 1600 km gereden en een heleboel mooie dingen gezien.

Gisteren helaas weer in de ziekenhuisrealiteit, moest bloed prikken om te bepalen of er eisprong is geweest. Vanmiddag weer naar ziekenhuis voor nacontrole operatie en morgenochtend de gevreesde zwangerschapsbloedtest (die waarschijnlijk weer negatief zal zijn aangezien mijn temp vanmorgen laag was).

Sprokkel: gefeleliciteerd mer Robin!

Meijke: wat naar dat je dochtertje nog steeds zo'n last heeft van de reflux.

Eternity: succes vandaag met je eerste follikelmeting enne ik vind je hartstikke stoer hoor, al die nare spuiten.

Alex: jeetje wat een heftig nieuws over je vader en halfzus-broer. Goed dat jullie er weer voor gaan trouwens. Enne ben blij dat mijn kaartje wel is aangekomen.

Lobi: balen dat je ongi niet doorzet. Ben benieuwd wat ze er in het Geertgen van zullen zeggen.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sas, oh meissie het is jullie ook niet gegund he.......blijf voor je duimen meis.............

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

Saskia, Welkom thuis.. helaas dus weer meteen in de zkh-wereld.. Balen van je temp... maar ik duim toch voor je test vanmorgen..

Goofy, Jij ook welkom thuis. Op vakantie met 4 stellen.. respect! Zou met mijn vrienden een complete ramp worden..
    Sven in de minidisco.. wat schattig!

Eternity, Succes vandaag meis! Hoor je vandaag wel wanneer de punctie zal zijn?

16. leonieke

Suus, Succes donderdag meis.. wat een toestand toch allemaal.. het duurt ook al best wel een poosje he? Heeft je zoontje er zelf 'last' van of heeft hij er weinig mee te maken..
    Bah.. lijkt me zo naar, dat geharrewar over je kind.. :(
    Liefs

17. leonieke

#457 leonieke, 7 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2011
    Alex, jeetje mina... heb met open mond je verhaal zitten lezen.
    Het is inderdaad net een soap jouw leven..
    Meis... wat ben jij dan een sterke persoonlijkheid geworden ondanks alle gebeurtenissen die je juist de andere kant op hadden kunnen vormen!

Stoer dat jullie er weer voor gaan. Ademhalen en tot het gaatje..!
    En weetje.. dat is wel dapper! Wat jij er zelf ook van vindt ;)

18. leonieke

Mykelti, Hoop dat de operatie goed is gegaan en dat ze snel weer naar huis mag!
    Hebben jullie evengoed een 'fijne' verjaardag gehad?

19. leonieke

Suus, goofy en de anderen die het vroegen, Met mijn mams gaat het goed. Weinig last van de operatie zelf. Vandaag heeft ze samen met haar zussen een afspraak bij de gen arts.. dus dat is wel weer even spannend.. ze weten de type's van de kankercellen.. dus neem ik aan dat ze ook een erfelijkheids score zullen horen.
    Ben benieuwd wat dat concreet inhoudt voor mijn zus, nichtjes en mijzelf...

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Attentie Attentie........wil de temperatuur van Leo nu potjandorie heel snel omhoog gaan.....en vooral BLIJVEN.........

@Suusuus ik denk aan jou donderdag, ga jij aan mij denken donderdag....:)

Knuff voor iedereen......

Oh ff update over mezelf, ik voel met per dag beter worden nu.....gisteren onwijs gevulde dag gehad en zelfs om 22 uur keek ik nog aardig uit mijn ogen.....zelfs manlief viel het op.....zou het dan toch voorbij zijn....ik hoop het zoooooo erg!!!

Deel Deze Pagina