Ga zo het ziekenhuis bellen. Heb mijn baas alweer op de hoogte gesteld, die krijgt er de hik van, maar jah, kindje is belangrijker... HCG kan hoog zijn en dan toch een mk krijgen. Wil liever een echo. Zegt ook niet alles, maar dan weten we iig of het vruchtje in mijn bm zit bv.
Kan om 14.15 uur terecht. Ze gaven wel aan dat we niet persé iets hoeven te zien omdat ik nog zo vroeg ben, maar op zich wel geruststellend als het in mijn baarmoeder zit. Mss zien ze wel een ring....weet het anders ook niet.
@Mykelti Jee meid, dat soort dingen wil je niet hebben als je toch al zo onzeker bent. Heel veel succes straks in het zkh. Knuffels!
Hey kippies! Net terug en het vruchtje zit er nog en gewoon in mijn bm! Bloeding is gestopt. Ze heeft toch flink lopen porren (ook eierstokken bekeken), maar geen rood bloed meer. Vruchtzakje en fliebertje (lees: vruchtje) zijn 5 weken, dus dat komt mooi overeen. We moeten nu gewoon afwachten. Als ik weer ga bloeden, kan ik gelijk bellen. Ze wilden ons niet twee weken laten wachten, dus volgende week dinsdag weer een echo. Dan moet het twee keer zo groot zijn...SPANNEND! Heb de echo zelf nu niet meegekregen, maar het ziet er zo uit als hieronder. Zag zelf gelijk het vruchtzakje en het vruchtje, dus was wel blij. Heb bij de MA ook een echo gehad met 5 weken, dus weet wel wat ik moet/kan zien dan. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Kelllllllll.......5 weken en een goede echo!!! WOOOOtWOOOt!!! Echt heerlijk nieuws! Gefeliciteerd meid! Echt zit hier helemaal te smilen achter de comp! NOG MEER ROZE IN T HOK< NOG MEER ROZE IN T HOK< IK WIL....NOG MEER ROZE IN T HOK!! Zo en dan ga ik nu even verder teruglezen
Ow Meijke, jullie kleine meisje heeft wat afgezien zeg! ik hoop dat dit het is! was je al overgestapt op hypoallergeen? ...baadt t niet dan schaadt t niet...
IK WIL N ROZE ALEX>IK WIL N ROZE ALEX<IK WIL N ROZE ALEX< IK WIL N ROZE ALEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar effe serieus, zijn jullie alweer begonnen met klussen voor het goede doel of ivf? Enne, wat ben jij VEEL afgevallen!! You go girl!
Kippenlijst NOD ??-?? - SuusSuus - 42jaar - ronde 18 - 3e kindje ??-?? - Saskia33 -35 jaar - ronde 27 - 1e kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Alexandra - 35 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1 ma, 2 vmk, ICSI-traject - 1e kindje ??-?? - Jippiejee - 31 jaar - ronde 26 - 1e kindje (2e IUI) Afspraken: Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Mammavan2snoetjes - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin! 26-10 - Karine - 31 jaar - 2e kindje 29-04 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 28 - 2e kindje ??-?? - Mykelti - 32 jaar - ronde 25 - ronde 9*/20*- 1e kindje Jeetje, laatste kippenlijst was van 8 augustus... @Mykelti en MvD, ik heb jullie een stukje naar onder verplaatst. Ik heb Lobi en Leonieke eruit gehaald omdat ze hier niet meer schrijven. Natas en Twijfel moeten er ook nog bij met de geboortedata, die weet ik niet meer.
We doen nu geen ICSI zolang ik aan 't afvallen ben. We proberen 't wel op de natuurlijke manier. (Nooit geschoten is altijd mis.) Maar ja, beetje lastig met zo'n ontregelde klotecyclus telkens.
Kippenlijst NOD ??-?? - SuusSuus - 42jaar - ronde 18 - 3e kindje ??-?? - Saskia33 -35 jaar - ronde 27 - 1e kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Alexandra - 35 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1 ma, 2 vmk, ICSI-traject - 1e kindje ??-?? - Jippiejee - 31 jaar - ronde 26 - 1e kindje (2e IUI) Afspraken: 04-10 - Mykelti 2e echo - 6+1 weken Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Mammavan2snoetjes - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin! 26-10 - Karine - 31 jaar - 2e kindje 29-04 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 28 - 2e kindje 28-05 - Mykelti - 32 jaar - ronde 25 - ronde 5*/9*/20*/24*- 1e kindje
Hey lieve Alex, ik duim zo hard voor jullie, voor een wondertje... Ook voor de andere kippies natuurlijk. Hoeveel ben je inmiddels al niet afgevallen? Volgens mij ga je mij inhalen! Hier is nog steeds niets zeker. De echo van vanmiddag is erg mooi meegenomen, maar nu duimen dat Vijgje ook goed groeit de komende week. Sprokkel, hoe is het met jou? Meijke, gaan jullie nou verhuizen? Waar gaan jullie heen?
Lieverd heb ik ook in week 5 gehad van Sven, was op mijn huwelijksreis, schrok me helemaal lam......zelfs zo dat ik midden in een bos tijdens een wandeling ging controleren of ik nog meer bloedde. En dat andere verhaal ken je helemaal. Wanneer heb je de echo??? Probeer met hoofdletters, je niet gek te maken meis......maar dat is heel moeilijk dat weet ik. Knuff!!! Zolang je geen krampen en helderrood verlies hebt is het goed!