Lieverd daar hebben veel vrouwen last van. Je moet eens weten. En moe....dat is een heeeeeeeeeeeel goed teken, dan gaat alle energie naar je kleine!
Hey kippies, zullen we weer eens gaan daten? Heb jullie al zo lang niet meer gezien.... wil jullie in t eggie effe lekker knuffellen....... omdat jullie allemaal stuk voor stuk toppertjes zijn. Mijn voorstel is om t dit keer in den haag te laten plaats vinden. Zal ik weer de datumprikker raadplegen?
@Mykelti, ik was ook zo moe de eerste weken en had ook veel last van nachtelijk zweten en het gewoon warm hebben, die kleine was echt een kacheltje. @ Mama van 2 snoetjes, lijkt mij gezellig, wie weet lukt het nu eens een keer om mee te gaan, den haag vind ik prima. Hier een goede nacht gemaakt, ze heeft tot 6 uur geslapen, fles gekregen en ze slaapt nu nog, heerlijk. Kon ik ook even wat bijtanken. Gister bij de osteopaat geweest ivm haar voorkeurshouding, was de tweede behandeling. Voorkeurshouding heeft ze al niet meer, heeft haar echt goed geholpen.
hey lieve kippetjes, ik wil jullie ook weer in het echt zienen weer knufflen maar kunnen we het nu ns doen wat dichter bij ons huis? (met ons bedoel ik eigenlijk mezelf,sprokkel en misschien regina. Aangezien denhaag wel heel erg ver weg is voor ons. Misschien den bosch ofzo). Hopelijk kunnen we het hierover eens wordn?
@mykelti hier nog zo'n kacheltje en heel erg moe tijdns zwangerschap. Ik heb het tijdens mijn zwangerschap volgens mij niet koud gehad zelfs niet toen het erg sneeuwde en vroor. @ natas fijn he die osteopaat? Bij lars was het ook 1 keer en daarna geen last meer. Vanmiddag voor nacontrole. Maar ik zie zo ook wel dat het hartstikke goed gaat.
hallo, MIjn naam is kim en ben 31 jaar heb momenteel een zoontje van 3 jaar en zijn druk bezig voor een tweede. dit is ronde 2. mijn eissprong was waarschijnlijk 16 sept 20 sept veel steken in mijn lies.. ben beniewd. voor een innesteling wel erg vroeg toch?? had de dag erna ook nog last van steekjes.
Email is verstuurd voor datumprikker....... geen email ontvangen maar wil je wel evt mee stuur dan mij een pb We hebben al een keer breda gehad, daar was helaas niet zo'n grote opkomst (lees 5). Utrecht ook al 2 keer. Zuidholland hadden we nog niet gehad en aangezien daar ook een heleboel kippetjes wonen.... vandaar voorstel den haag
Thanks voor de lieve woordjes meiden. @Goof Ja, hoop jij maar voor mij dan. Ben een beetje moe van het hopen... @Femme Leuke foto! @Kristel Jaaa kippenuitje! Had het eerder al eens voorgesteld en ging toen aan het afvallen en heb het niet concreet gemaakt. Maar nu ga ik gewoon hoor! Ben alleen wel in november 2 weken op vakantie. Niet zonder mij gaan hoor! Wil er wel bij zijn! @Kimmietje Welkom in het kippenhok!
@alexandra2008 dank je!!! wel leuk om eens mee te kletsen, volg het wel een beetje maar nooit echt gereageerd.
Heb even mijn leeftijd aangepast.....Kan wel blijven hopen dat ik nog 35 ben, maar helaas...... Kippenlijst NOD ??-?? - SuusSuus - 42jaar - ronde 18 - 3e kindje 13-10- Saskia33 -35 jaar - ronde 29 - 1e kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Alexandra - 35 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1 ma, 2 vmk, ICSI-traject - 1e kindje ??-?? - Jippiejee - 31 jaar - ronde 26 - 1e kindje (2e IUI) Afspraken: 04-10 - Mykelti 2e echo - 6+1 weken 10-10 - Saskia afspraak gyn 20-10 - Saskia intake-gesprek IVF-arts Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 36 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Mammavan2snoetjes - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin! 21-08 - Natas79 - 32 jaar - 1e kindje --> Mare 26-10 - Karine - 31 jaar - 2e kindje 29-04 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 28 - 2e kindje 28-05 - Mykelti - 32 jaar - ronde 25 - ronde 5*/9*/20*/24*- 1e kindje
Klote is dat he....En voor jou heeft het nog een extra lading. Wat hoop ik toch met heel mijn hart dat je ooit moeder mag worden. Dikke knuf!
Ja het is echt klote, die jaren die maar gewoon onverbiddelijk wegtikken. Ik vind het oke om ouder te worden, maar nu nog niet!
Lieve Alex, begrijp je helemaal, ook ik vind het nu verschrikkelijk dat ik ouder word (normaal vind ik dat ook niet erg).
saskia/jippie van jullie heb ik nog geen emailadres om een uitnodiging te sturen voor een kippendate..... als jullie interesse hebben stuur me dan een pb met emailadres waar ik de uitnodiging naar toe kan sturen