Ik ben er ook weer eens... Het is alweer even geleden. Ik ben ook nog niet helemaal bijgelezen, sorry! Kippenuitje: Leuk idee!! Den Haag is ook goed in de buurt voor mij Ik heb alleen het een en ander aan verjaardagen (mijn man en Dewi zijn beide jarig in deze periode) Verder gaan we nog een lang weekend weg met vrienden. Ik zal de prikker invullen met wat ik nog wel kan! Ik vind het lastig om hier neer te zetten hoe het nu met mij gaat. Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot. Ik weet dat ik niet mag klagen nu ik na ruim 2 jaar eindelijk zwanger ben. Helaas zit ik op een onweerswolk ipv die roze wolk... Ik heb me sinds gister ziek gemeld. Ik zal er niet een uitgebreidt verhaal van maken, maar ik denk dat ik de komende weken ook nog niet zoveel aanwezig zal zijn op het forum. Ik hoop maar dat ik me over een paar weken weer wat beter ga voelen en weer fut heb om het een en ander te doen.
welkom kimmietje.. en laten we hopen dat je pijntjes iets betekenen! Mensen, den haag is voor mij te ver.. Dus ik laat deze aan mij voorbij gaan...
ik wilde even bij deze het goede nieuws brengen.. Wij hebben gezinsuitbreiding.. Wij hebben namenlijk een nieuwe laptopppppppppppp! Joepieeee zo fijn om weer toetsen in te drukken en dan ook de letters te zien verschijnen die je bedoelt!
hoi allemaal, ja ik hoop ook dat de pijntjes wat betekenen, je lichaam doet rare dingen als je zwanger wilt worden.... we zien het wel deze ronde.
@MvD Vertellen hoe het met je gaat is niet klagen. En al klaag je wel, dat mag ook. @Nette Ow jammer dat je niet naar Den Haag komt, maar ik snap het wel. Maar ehhh... die nieuwe laptop is ook niet goed zie ik. De letter P blijft hangen. @Kimmietje Inderdaad, je ziet het vanzelf. Je lichaam is er erg goed in om je te misleiden, "gewoon" negeren dus en wachten op de feiten. @all Weer 2.2 kilo kwijt deze week. Gaat goed dus, maar begin het wel echt zat te worden dat dieet...
@MvD: gewoon vertellen hoor! Mss dat we je nog iets kunnen opvrolijken?! Dikke knuffel. @Nette: gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding! Moest zo lachen om Alex' opmerking... @Alex: jeetje, 2,2 deze week! Wat super!!! Hoeveel ben je nu in totaal kwijt? En hoeveel wil je er nog af? @Kimmie: welkom hier! @Sanne: hoe is het met jou meis? En met Mees? @Uitje: gezellig! Waar maakt me niet uit. Utrecht vond ik ook altijd prima. Jammer als er mensen niet mee kunnen als het te ver is. Zal de prikker invullen deze week.
@Mykelti Ik weet dus niet meer hoeveel ik woog toen ik begon. (Kop in 't zand methode hahahaha!) Maar het moet toch zeker 95 kilo zijn geweest en ik weeg nu 80.1.
Alex, wat goed, weer 2,2 eraf!!! Ik hoor meer goede verhalen van dat dieet. Ik denk dat ik het over een klein jaartje ook maar ga doen Heb je ondertussen al nieuwe kleding gekocht of wacht je nog even tot je nog meer kwijt bent? Wat is eigenlijk je streef gewicht? Nanette, heerlijk dat je nu weer een goed werkende laptop hebt!
@ Kippies: ff een knuffff geven aan allemaal @ Kimmie: Welkom!! Dit is een zeer leuke groep kippies voor wie het allemaal op de eigen manier enorm zwaar is / is geweest en voor wie ik allemaal stuk voor stuk onwijs veel respect heb
zeg grapjas en die 2,2 is erg netjes.. Niet doorgaan tot je een ons weegt he 80 lijkt me geweldig bij je lengte!
Ik moest ook hardop lachen toen ik dat las hoor En @ het uitje.. om eerlijk te zijn was Utrecht ook wel een behoorlijk eind hoor.. Dus doe rustig den-haag kom ik weer een ander keertje high-teaen...(in zwolle ofzo)
@Alex: wow!!! Oh ben zo benieuwd naar de nieuwe jij zaterdag! Straks herken ik je niet meer... @Nette: ok, jammer... @Elba: hoe is het met jou?? Hier alles goed, geen bruinverlies meer. Wel veel darmkrampen met uitstraling naar mijn rug, maar dat gaat wel weer over voordat ik een jongetje ben. En ik heb het paard van Sinterklaas al binnengehaald......dus weer vrolijk aan het smeren...
Oh enne, over koud gesproken: hier wisselt het ontzettend. Over het algemeen 's morgens en 's avonds ijskoud en in bed en overdag gewoon/warm. 's Avonds echt niet warm te krijgen!
@nette Niet tot ik een ons weeg hoor, haha! Ben nu niet ontevreden met mezelf maar wil toch nog een tijdje door totdat ik het idee heb dat het genoeg is. @Mykelti Een nieuwe ik is een overstatement hoor, je herkent me echt nog wel. @MvD Nee ik heb nog niet echt nieuwe kleding gekocht. En jij? Haha! Maar meid, vertel, hoe gaat het nou met je? Waarom gaat het niet zo lekker allemaal? *zwaait naar Elba en Sanne*
7 Helaas...zal niet de enige zijn met een vroege Sint dit jaar, denk ik... Kan er donder op zeggen na een inwendige echo...
Alex, ik heb een nieuwe bh gekocht Maar waar ik mee rond loop... Ik ben erg snel misselijk en heel erg moe! Verder heb ik een schuldgevoel dat ik niet blij en gelukkig ben dat ik eindelijk zwanger ben. Ik voel me vooral gewoon rot en ellendig. Verder vreet ook die spanning aan me dat het nog steeds mis kan gaan. Dan komt er nog dat ellendige lijf bij. Ik mag van de gyn en de dietiste niet te veel aankomen. Maarja eten is momenteel ook een probleem. Te weinig eten en ik wordt misselijk, "gezond" eten smaakt me niet goed. Brood bevalt me goed, maar is weer niet goed voor me. Maarja, die kilo's kunnen me voorlopig gestolen worden. Eerst wil ik niet meer misselijk zijn! Ik hoop dat de volgende 4 weken snel achter de rug zijn en ik me dan eindelijk wat beter voel... Niet meer zo misselijk en wat meer zeker dat het goed blijft gaan. Volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak bij de gyn. (Het liefst had ik een echo apparaat voor thuis gekocht ) Sinds zondag lig ik op de bank en op mijn bed en vandaag voel ik me eindelijk weer wat beter. Ik heb in elk geval weer energie en zin om uberhaupt iets te doen vandaag. Ook eet ik nu gewoon waar ik trek in heb en binnen hou, dat gewicht hou ik hopelijk straks wel wat in de hand als ik me beter voel!
Lieve MvD, wat kan ik toch boos worden op die domme VK en gyns die dit al roepen, terwijl je al blij bent iets binnen te houden! :x Meis, je moet je niet schuldig voelen en geen zorgen maken over die kilo's. Jij weet ook wel dat het niet verstandig is om 20 kg aan te komen, maar daar kun je je nu toch niet op richten, jemig! Hier ook weinig trek in gezonde dingen, fruit, jakkes! Dus ik eet momenteel gewoon waar ik trek in heb en mijn dieet is de deur uit. Als ik me weer wat beter voel, dan ga ik wel weer gezonder eten en dat zeg jij zelf ook, dus geen zorgen maken meis! Dikke knuffel voor jou... PS: vond het nou niet zeuren met een hoofdletter Z hoor!