Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mvd.. weet je hoe we dat noemen.. spanning!
    En dat is heel logisch..
    De weg naar de zwangerschap was een lange en zware. Dat trekt een hoop energie weg en dan heb je nu ook nog een kindje in je die (raar gezegd) als een parasietje je lichaam leased..
    Dus nog meer energie weg..

Genieten is niet meer zo simpel als vroeger en als je zo moe bent geef er dan aan toe!

Het scheelt al een hoop als je van jezelf moe mag zijn en stopt met je schuldig voelen!

Je bent moe en met een reden meiske!
    Je bent bang en dat komt ook ergens door! En hoewel; het niet leuk is is het wel logisch!

Dus van mij geen schop onder je kont maar een hele lieve knuffel en een glas drinken.. Het komt wel goed schatje

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow en dat dieeten end.. dat gezeik over aankomen moet je je niks van aantrekken!
    Stomme sukkels!
    komop zeg! stuur ze hier maar heen.. dan sla ik ze wel voor je!

@mykelti.. 7 is een tikfout.. nog even wennen aan de nieuwe plaatsen van de letters en cijfers

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ahhhhh, mag ik meeslaan!?????? :D

Ohhhh, noemen ze dat zo tegenwoordig? Dacht dat er alweer een kopje koffie overheen was gegaan! :p:p:p

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    stelletje grapjassen hier..
    zucht..
    ipv medeleven pesten jullie mij
    nog even en ik roep de juf;)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    hahahahahaha.....:d

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier trouwens ook af en toe wel bezorgd en dan niet eens over Vijgje...Hubby's contract loopt tot en met eind november en hij solliciteert flink, maar hij is ook onwijze moe. Ook niet zo gek, want hij draait weken van 60 uur en is de laatste twee weken niet voor negen uur 's avonds thuisgekomen. Daarbij ben ik weinig waard in huis nu. Af en toe best een beetje sells thuis...

Bovendien wordt hij overal afgewezen, dus maak me daar ook wel eens zorgen over. :cool:

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    oei daar zou ik mij ook zorgen over maken..
    vervelend dat hij nu zo lang al om een vaste en leuke baan zoekt.
    De ellende is natuurlijk dat je in de onderzoekswereld als een soort van freelancer werkt.. zolang het onderzoek loopt

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, dat is wat hij nu doet post-doccen, maar hij wil graag het bedrijfsleven in...probeer me er geen zorgen om te maken, maar soms...:cool:

9. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @MvD
    Ik sluit me aan bij wat Mykelti en Nanette al zeiden.
    Hele dikke knuffel voor jou!

10. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oooh ik moest aan beschuit met muisjes denken en nu heb ik er zo'n zin in!

Had al lang moeten slapen eigenlijk...

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje, laterik!

Ennnnn, genomen???? ;):D

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Femme, ik had er volgens mij nog niets van gezegd, maar wat een lieve en mooie foto van Lars! :)

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Kel, wat lastig voor je hubby een baan te vinden terwijl hij zo druk is! Sowieso een moeilijke tijd qua arbeidsmarkt en het is zo intensief...
    Oh en laat dat paard eens heel gauw weer opsodemieteren naar Spanje :D.

Alex, goed zeg, je bent al zoveel kwijt!!

MvD, wat rot dat je je zo beroerd voelt! Hoop dat je gauw wat opknapt als je richting 13 weken gaat.

Nette, fijn een nieuwe laptop, nu snappen we je weer :)

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier, vacaturesites aan het afstruinen. Ik heb nog 5 maanden, maar december/januari altijd slappe maanden qua arbeidsmarkt, dus het is zo om. CV is geupdate en ik heb mijn eerste brief er uit gedaan, dus ben benieuwd.

En we hebben gisteren de koopovereenkomst van ons nieuwe huis getekend :D. Per 1 december de sleutel, beetje muurtjes verven en dan voor de kerst verhuizen. Heerlijk, een huis met een tuin! En een eigen kamer voor ons meisje, waar niet ook de wasmachine en onze kledingkast in staat ;), ik was nu tussen haar slaapjes door en aangezien ze nog niet zo lang wakker is, gaat de wasmachine soms eerst weer uit als ze gaat slapen en dan weer aan als ze weer wakker is ;). Geeft niets, we redden ons prima! Maar strakjes is het wat praktischer allemaal!

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ mykelti dank je wel

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ Meijke ook al druk aan het solliciteren. Ik ook maar nog geen echte haast.
    En lekker he verhuizen. Naar een huis met tuin en eigen slaapkamertjevoor N.
    Hoop ook zo dat manlief wordt aangenomen dan kunnen we ook weer verhuizen, terug naar mijn roots

Meiden geniet van het heerlijke weer. Ga ik ook even doen

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ja dan ga je terug naar Eindhoven toch Femmel :)? Hoe is het met je rug?

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het gaat langzamerhand weer wat beter. Alleen moest ik gisteren Lars ophalen bij het kdv en aangezien onze man al bijna 8 kilo weegt met nog een maxicosi was dat iets te veel van het goede. Vanmiddag weer naar de osteopaat. Hopelijk merkt die ook vooruitgang en kan ik heel misschien weer een klein beetje aan het werk. Tenminste dat hoop ik heel erg

Lars is een lieverd en een schat. Bijna een model baby met gelukkig wel wat kleine ondeugendheidsstreekjes.Hij zat laatst bij mij op schoot en hij dronk zijn fles en we hadden haast omdat we naar de mt toe moesten. Haast en babys gaan niet samen. Hij moest poepen en poepte ook nog even mijn broek en shirt onder. Shit happens. Gaat hij daarna echt keihard lachen. Nou ja ;);)
    Maar wat ik dus wilde zeggen, hij is dus lief enzo maar ik wil ook heel graag weer onder de mensen komen.Wereldje wordt wel erg klein zo en ik vind werken ook echt heel leuk

19. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    #4679 Alexandra2008, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
    Ja kon niet slapen, dus lag met m'n i-pad in bed.

En uiteraard heb ik geen beschuit met muisjes in huis. :cool:

Wat vervelend dat je man maar geen werk kan vinden. Dat zal best wat stress met zich meebrengen en daar zit je nu eigenlijk niet op te wachten.

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femme
    Ik vind Eindhoven ook zo'n leuke stad!
    Lekkere dondersteen die Lars. Zeg, daar zijn van die handige dingen voor he. Luiers noemen ze dat. Haha! :p

Deel Deze Pagina