Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Alex luier had hij aan maar geen broekje. Was een beetje te warm ervoor. Ik zag het er gewoon uitlopen recht op mijn WITTE broek.

Eindhoven vind ik niet mooi straalt ook niet echt wat uit, maar shoppen gaat daar prima, stappen ook maar dat komt nauwelijks voor bij mij. Maar ik ben er opgegroeid en elke keer als ik er weer kom voel ik me er toch weer thuis.

Wat goed trouwens, weer kilo's kwijt. Gaar rap vrouwke. Ben trots op je. Voel je je ook wat beter?

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femme
    Hahaha dat jij een witte broek durft aan te trekken! :D

Ik kom inderdaad wel eens heeel soms in Eindhoven om te shoppen en ik vind het een leuke sfeer hoor. Maar misschien is dat omdat ik het gejaagde Den Haag gewend ben.
    Zelf ben ik opgegroeid in Driebergen. Prachtige omgeving, maar vreselijk bekrompen dorpsmentaliteit. Kon daar nooit zo goed tegen.

Ja ik voel me inderdaad wat beter in mijn vel nu. Meer energie en zo. Ennnn... ik heb vanmorgen mijn lievelingsspijkerbroek aangedaan die ik al 2 jaar niet meer aankon! :D (Zit nog wel een beetje strak, maar toch.)

3. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Oh mensen de zon schijnt!!! De katten liggen heerlijk in de zon zich te wassen en het is hier vredig in huis....

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Snel genieten van de zon dan in je lievelingsspijkerbroek. Doe ik straks ook

5. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja ik moet zo fietsen. Afspraak bij psych.

6. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Wat is 't stil. Iedereen nog van het weer aan 't genieten?

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja dat was ik vandaag wel;) Al die zon zo eind september voelt als een kadootje vinden jullie niet...

Hey ik heb gezond verstand nodig..
    Nou hoop ik (tegen beter weten in:p:p:p) dat hier te vinden..

Afgelopen maand was ik 4 dagen overtijd.. vaag streepje wat geen echt positief resultaat te noemen was.
    Zondag bloedverlies.. Veel die nacht en heftig donker (tegen zwart aan)
    2 dagen nagedruppelt.. Viel me eigenlijk op hoe weinig omdat mijn maandverband niet op is nu..
    Na 3 dagen opeens nog wat bruine troep..

naja kan..

Maar ik blijf in de lappenmand...
    Eerst verkouden en niet lekker.. stem kwijt.. misselijk in vlagen ('s nachts kotsen en overdag niks aan de hand)
    Weeïg gevoel...

nu steeds misselijker.. ook overdag.. echt beroerd.. en last van mijn darmen.. Vanmorgen echt diaree.. en dan is het weer klaar..
    Verder geen griep.. koorts oid...

verder heb ik steekjes in mijn borsten en een randje/kring om mijn tepel.. maar ja.. Ik zal ook wel weer aardig richting mijn eisprong zitten (die moet er zondag of maandag zijn)

Dus heb ik het idee dat ik misschien nog best zwanger zou kunnen zijn.. Maar dat kan helemaal niet..

4dgn na nod nog een negatieve test en ongesteld..

Dus help me even uit mijn droom

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, even een testje doen!??!!!!!
    Zou zo best wel eens kunnen! :)

(Ex-)zwangere dames, hadden jullie ook zo'n last van je darmen? Ik eet natuurlijk nu niet zo goed, want mijn gezonde dingen lust ik nu niet meer zo, maar zo'n pijn in mijn buik en rug....pffff...de hele dag met een warm padje op mijn buik/rug gelopen.
    Bekend???

Alex, ging het goed bij de psych? Zo geweldig mooi om te horen dat je weer wat meer energie hebt en je gewoon beter voelt! Helemaal warm wordt ik daarvan! :)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja mykelti.. dat hoort er helemaal bij;)
    en je eet anders en je hormonen hebben een invloed op je darmen.. Na een paar weken normaliseert de boel in je lijf een beetje.. Het 2e trimester voel je je het beste en dan kommen de laatste loodjes;)

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd meijke met jullie nieuwe huis!

Hier ook heerlijk van het weer genoten!

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Darmen, ja veel kramp in het begin, tijdje wat geobstipeerd en aan het eind vaak diarree, oja leek ook wel alsof ik meer windjes moest laten.

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik hoop het. Dit heb ik ook altijd voor ongi, maar op de een of andere manier maak ik me nu geen ernstige zorgen, maar ik word er soms gewoon misselijk van...
    Maar wie zwanger wil zijn, moet ook kwaaltjes verduren! :D

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja meijke.. gefeliciteerd met jullie huisje..
    Zo lekker straks al die ruimte.. je gaat niet weten wat je overkomt joh!

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh en Nette, de diarree is hier in vol ornaat, maar wel anders dan als je normaal diarree hebt. Dan ga je zeg maar de hele dag en nu alleen 's morgens vroeg of 's avonds laat.

Gelukkig dat jij het ook herkent Natas!
    Lekker dat jullie genoten hebben van het weer. Hier hele dag binnen helaas.

Meijke: gefeliciteerd met jullie huisje. Wat fijn dat jullie niet zoveel hoeven te klussen! :)

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, niet kletsen, maar testen! ;):D

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Owww gelijk iedereen weggejaagd... :(:D

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou ik was met mijn meiske bezig enz.. en daarna aan het kijken op verschillende geweldige kapselsites die ik tegenwoordig gebruik;)
    dus hier vergeten

*oep*

Maar kel.. testen heb ik echt niet in huis hoor;) en het kan ook helemaal niet eigenlijk.. dus dat houdt mij ook wel rustig

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0

Maarrrreeee, hoezo kan het niet??? Je hebt toch geen fatsoenlijke menstruatie gehad? En ik dacht deze ronde ook echt niet zwanger te zijn...et voila! :D

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou omdat ik 4 dagen na nod niet echt een fatsoenlijke test had en wel heb gebloed.. De kans op een late positieve test is al klein.. De kans op een zwangerschap na een soort menstruatie is al klein..
    Moet je nagaan hoe klein die kans is als 2 dingen aanwezig zijn..

20. C78

C78 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve woorden!!

Mykelti, Balen inderdaad dat je hubby zijn contract afloopt :(
    Hopelijk vind ij binnenkort iets nieuws wat hij leuk vind!
    Ik heb ook last van mijn darmen. (*schaam* ik laat ook heel veel scheten...) Ik heb de koolzuurhoudende dranken al zo goed als afgeschaft, maar dat helpt niet echt.

Meijke, jij ook veel succes met je sollicitaties!!
    Veel plezier met klussen in jullie nieuwe huis! Mooi nieuw begin van 2012 :)

Femme, wat groeit je mannetje snel zeg! Nu al 8 kilo... wouw. Kan me voorstellen dat het nu snel te zwaar voor je wordt.

Nanette, het zou kunnen zijn dat er nog een restje achter is gebleven. Ik heb dat ook een keer gehad. Ik werd ongesteld, bleef 3 weken misselijk en werd toen alweer opnieuw ongesteld, weer met stolsels. Volgens de gyn was er waarschijnlijk een klein restje achter gebleven. Ik heb in de tussentijd wel nog een test gedaan, maar die was negatief.
    Misschien kun je een echo bij de gyn vragen als je de situatie uitlegt?
    Er was ook een naam voor, maar die ben ik vergeten.

Deel Deze Pagina