Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Alex: je hebt PB :)

En denk ook wel dat jouw man er emo onder zou worden. Volgens mij ook een heel gevoelige, meelevende man. Denk dat dat zeker meespeelt, naast de MMM natuurlijk! Ik hoop zo dat jouw moeite en wachten beloond wordt! :)

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Alex, ja dat hoop ik ook voor je dat het een gunstige uitwerking heeft, die kilootjes er af. Alle beetjes helpen. Super dat dat gelukt is. En ja ik hoop ook voor jou dat het snel raak is. Het is nu wel mooi geweest. Ik hoop dat de gyn er net zo over denkt!

@goofychick, bedankt,ja ik heb geen idee waarom. Hmm, sinasprilletjes voor een goede innesteling. En hoeveel dan? een per dag?

@Mykelti, ik ga misschien toch maar eens bellen met de accupunturist. Misschien maakt het wel uit en heeft het zin.

Hier, ben ik net terug van de gyn. De laparo uitslag. Hij zei dat alles goed was. Is natuurlijk heel fijn. Maar ook dat we nog een tot april, mei minstens zelf moeten proberen, zo'n 8 maanden dus. En daar sta ik een beetje gemengt in. Tuurlijk is het leuk als het nog zo zelf spontaan (nou ja spontaan) lukt, dat hoop ik ook heel erg. Maar het klinkt toch alsof het nog heel lang kan duren. En ik vind het jammer dat dat door de gyn beslist wordt, dat ik er niet zelf voor heb mogen kiezen. Waarschijnlijk had ik dan ook wel afwachten gekozen. Maar stel dat ik dat niet wilde, hoe was het dan? Dan beslissen zij wat er gebeurt en dat je moet wachten en dan wordt je dus een beetje geleeft, terwijl je zelf misschien het gevoel hebt van ik ben klaar voor de MMM. Dat vind ik dus lastig. Al kan ik wel met de situatie leven dat we nog even op eigen kracht aan de slag moeten. Wie weet, toch blijven hopen, denk ik dan. Deze ronde brengt niet zoveel speciaals. Maar wie weet de volgende ronde, als ik een accupuncturist weet te vinden.

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Trouwens Mvd en Mykelti, gefeliciteerd met jullie goede echo nieuws. Is toch heel fijn, elk stapje brengt je dichterbij. Hang on (en jij ook daarbinnen!).

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @goof.. wel lief dat je meedenkt!

@femke.. fijn je te lezen..

@lex.. Met mij gaat het wel oké.. Ik doe mijn best me et realiseren hoe goed ik het heb. Maar af en toe loopt alles mij ook even over.. Heb dan soms wat last van nijd;) of gewoon een overall dip..
    Maar in zijn algemeenheid gaat het goed!

@elba..Ik vind dat de gyn jullie lang zelf laat proberen.. jullie zijn al lang zelfstandig bezig.. Mooi en aardig dat alles goed is , maar je schiet er niks mee op.. pff tot april is nog een half jaar..
    Ik leef met je mee meis (was h'veen toch het zh?)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Elba: jeetje, nog langer wachten?! Waarom, weet je dat ook? Omdat ze je eileiders hebben doorgespoeld? Gaan ze verder nog geen onderzoeken doen? Misschien kunnen jullie halverwege gaan zitten? Je wordt er immers ook niet jonger op, althans zo voelde ik het...

Enne, thanks!

@Nette: ook jij mag je rot voelen hoor! Is ook allemaal geen kattepis wat je meemaakt. Dikke knuffel voor jou.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Is er een vos in het hok geweest?? ;):D

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je zou het bijna denken he;)

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hihihihi echt zo rustig heb ik het nog nooit meegemaakt! :cool:
    Hoe is het met jullie?

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    nanette: wat heerlijk dat ze het zo leuk vindt op school. Op een of andere manier worden ze allemaal koppig en/of eigenwijs en/of tegendraads als ze naar school gaan. Is toch weer een hele overgang en ander ritme voor zo'n kind.

Femke: sterkte ermee.

Alex: o, spannend! Ik hoop met je mee dat het gewichtsverschil zal helpen. Hoeveel is er nu af?

Elba: jeetje, moet je nog langer wachten. Kan me idd voorstellen dat het fijn is dat er niets aan de hand is, maar dat je eigenlijk zelf die beslissing wilt maken hoe of wat. Het is tenslotte wel jouw lichaam en jullie verlangen naar een kindje. Nou ja, hopelijk wordt alle inspanning "spontaan" ;) beloont.

Ach ik vind het wel prettig dat het wat rusitger is, kan ik er weer rustig inkomen :D

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben er uit mykelti.. we doen het speciaal voor ons twijfeltje;)

He meiden vraagje.. een aantal van jullie hebben mij in het echt gezien.. Dan weet je dat ik niet de dunste ben, maar wel altijd een platte buik heb.. Nou heb ik deze week 's avonds toch een vreselijke buik..
    Hoe kan dit nou?
    Ik baal me kapot.. Ben verder niet dikker geworden..
    En zouden jullie om deze reden naar de dokter gaan?
    (blijf dus een beetje kwakkelen geloof ik)

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meis, gezien je rare dingen van de laatste tijd zou ik zeker even langs gaan en ook even vragen of je mogelijk toch niet een (restant van een) zwangerschap zou kunnen hebben...jouw buik lijkt op de mijne...lekker opgeblazen... ;)
    En mss is er wel iets anders aan de hand, bv een maag/darminfectie ofzo, waarmee hij je kan helpen.

Ben wel benieuwd!

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik ga lekker slapen want mijn ogen willen niet meer.
    Tot morgen!

13. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hey nette... had je nou nog voor de zekerheid een testje gedaan? Dat zou je toch na afgelopen weekend doen?

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nette hmmmmm tja ik zou misschien ook een testje doen of is dat een rare gedachte.....hoeveel zijn er wel niet toch zwanger na ongi.....of is dat wishful thinking.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het heel moeilijk om te melden, en heb de afgelopen weken ook getwijfeld of ik het wel neer moet zetten maar ik wil open zijn en ben ook van mening dat ieder hier zijn of haar plekje moet kunnen hebben.......

Wij zijn weer begonnen met klussen...........en zitten nu op de wachtbank (ik schuif wel ergens achteraan en mensen haal me vooral in aub, maar laat dan wat koekjes achter :) )
    Zit nu op 8 dpo vermoedelijk, afh wanneer ik mijn eisprong had, maar waarschijnlijk eigenlijk heel zeker was dat met de dagen dat we weg waren en waar we in een hotel sliepen die gebouwd was in een kerk/klooster in maastricht. Mocht het raak zijn en het een meisje is dan weten jullie wel welke naam ze krijgt *proest*

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Mama: hoe gaat het met jou?

@Goof: spannend meis! Die naam zie ik even niet, maar dat zal wel aan mij liggen... ;):D

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maria natuurlijk, verwekt in de kerk! :D

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Aha, :p:p:p

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nette, rommelt je buik ook? Misschien je darmen? Vervelend hoor.

Kel, ben niet gegrepen door een vos, stond op een beurs :). Leuk, maar vermoeiend, was heel druk in onze stand, van 10.00-17.00 constant in gesprek zo ongeveer.

Alex, volgende ronde weer verder dus, spannend hoor! Ik hoop ook dat het dieet een positief effect heeft voor je.

Goof, spannend hoor voor jullie!

Mykelti, je vroeg nog waar we gingen wonen, we gaan naar Voorburg. Wonen nu in Den Haag.

Hoe is het verder met iedereen?

Hier goed. Lekker 4 dagen vrij nu, heerlijk :D. Gisteren was mijn vriend met het meisje naar het zkh voor de provocatietest en ze heeft geen koemelkallergie. Fijn! De klachten komen dus puur door de onvolgroeide spier tussen maag en slokdarm. Dit gaat bijna altijd voor de eerste verjaardag over. Een allergie kan veel langer bestaan, dus dit is goed nieuws :).

Jeetje zeg wat een pokkeweer....het plenst en hagelt hier keihard.

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Enne...even heel iets anders...wie is er al "gegrepen" door Wordfeud?? Ik speel 6 spelletjes tegelijk meestal...:)

Deel Deze Pagina