Goedemorgen! @ Goof: Whahaha... Magdalena kan ook nog Valt misschien iets "minder" op @ Meijke: Vervelend dat spel!! Verslavend werkt het echt wel Geniet lekker van je daagjes vrij, heerlijk!! @ Nette: Zoals al is geopperd: je darmen? Daar kan je buik ook (enorm) van opzetten... Hier alles goed, geen bijzonderheden
Karine, ruim 37 weken al weer, jeetje!! Rommelt het al ? Tijd voor een polletje zeg ik... Broertje voor Kyano komt op: 23 oktober
Ikke niet, ben blij als ik mijn serie GTST van een week terug kan kijken op mijn dag zonder kids........echt totaal geen tijd voor. Als je je verveelt.... Fijn dat het geen koemelkallergie is, even de tijd uitzitten dus....
Meiden, ik trek me eventjes een tijdje terug van ZP. Vind het op het moment erg moeilijk, de babypraat. Ik kom weer als ik er wat beter tegen bestand ben. *dikke knuffel*
Nanette als je zoveel klachten houdt zou een bezoekje aan huisarts m.i. niet zo overbodig zijn hoor! Laat er maar eens naar kijken.
Sas, even gemist waarschijnlijk maar wanneer hebben jullie een afspraak voor de IVF? Is dat dan een intake afspraak?
Spannend Sas. Je zult vast opzien tegen het traject, maar hopelijk is voor jullie DE methode. En 20 oktober schiet al op gelukkig, al wacht je natuurlijk al erg lang... Is er een wachtlijst voor zover je weet?
hey lex ik snap het hoor! Goede beslissing en een knuffel voor jou! @buik.. Ik denk ook mijn darmen.. Voor de zekerheid een test gedaan vorige week en die was negatief hoor Maar begin nu ook last te krijgen van steken/krampen.. Dus zei al tegen manlief dat ik misschien even stoppend eten moet laten zitten en zorgen moet dat mijn darmen even doorspoelen oid.. @goof.. spannend hoor.. 8 dpo... @meijke ik ga voor 1 november! mooie datum zo op de 1e lijkt me zo... Verder vergeet ik hopelijk niemand
mykelty; wat super dat alles goed gaat!!!!!!!!Gefeliciteerd met de goede echo! fijn om te horen dat het met de meeste baby's goed gaat!!!! goofy, wat lees ik nu??!! spannend hoor!!!!
Lieve Alex, doen waar jij je goed bij voelt meis, ik hoop niet dat het betekent dat je minder in je vel zit over het algemeen. Wat dat gun ik je gewoon niet! Je bent een geweldig kippetje!
lieve kippetjes waar zijn jullie nou allemaal? Heeft iemand de deur open laten staan ofzo? tegen wie moet ik nou aanzeuren?