Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Zij gaf aan dat de langste wachttijd de afspraak met de IVF-arts is, nou die hebben we dus volgende week donderdag (door haar anders hadden we al vorige week donderdag gekund). Maar er ligt al een brief bij de balie daar dat vrouwen waarvan cyclus tussen 5 december en 27 december start niet zullen beginnen met nieuwe IVF ronde vanwege de feestdagen. Dus of we moeten al voor die tijd een IVF ronde gehad hebben (en dat denk ik niet aangezien ze in september al alle IVF voor november aan het inplannen waren) en anders wordt het volgend jaar.

2. saskia33

Hoe voel jij je? Nog gecondoleerd met je tante. Volgens mij kan het helemaal geen kwaad om naar haar begrafenis te gaan ivm emoties al kan ik me voorstellen dat je nu alle mogelijk onwenselijke dingen/emoties achterwege laat vanwege Vijgje.

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mykelti, gecondoleerd met het verlies van je tante.

Twijfel, hmm dat klinkt niet goed nee, als jullie mee worden gevraagd. Sterkte!
    En fijn dat het zo mooi was in de kerk met de doop van je meisje! (of is doop niet hetzelfde als opdragen? Ken die term eigenlijk niet :).

Nette, fijn dat je je wat beter voelt!

Tjonge Sas, bureaucratie ten top weer...belachelijk dat je dan eerst daar heen moest! Hoop dat je gauw kunt starten en niet nog 3 mnd hoeft te wachten. Mijn schoonzus had 11 april de afspraak en was 17 juli (1e poging) zwanger, ik duim dat het voor jullie ook zo snel mag gaan!

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier goed! Wat motivatie issues aangezien ik weet dat ik over 4 1/2 mnd niet kan blijven bij mijn werk...niet zoveel zin meer...:). Okee mezelf even een schop onder m'n k*nt dan maar, hop hop...

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Sas: blijf het toch zo maf vinden dat zoiets belangrijks gewoon platgelegd wordt, ook bv in de zomervakantie...heel bijzonder. Ik duim dat jullie niet zo lang hoeven te wachten!

Hier gaat het goed. Vandaag ineens een explosie aan pukkels, aangezichtspijn en een koortsneus...nou heb ik dat laatste al jaren niet gehad. Zal wel komen door de zwangerschap. Kan dat kwaad???

@Meijke: oh, wordt je contract niet verlengd? Dat is wel balen zeg! Al iets nieuws op het oog?

@Begrafenis: het is de tante van mijn moeder, dus niet zo jong meer. Gisteravond afscheid van haar genomen en dan donderdag kerkdienst. De crematie kunnen we niet heen, anders moet ik vrijdag de hele dag vrij nemen en dat zit er niet in. Ging wel ok gisteravond, beetje tranen, maar redelijk relaxed, ook omdat de directe familie wel ok ging.

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Saskia: nou ja zeg! Belachelijk dat je daarvoor moest komen; om je iets te vertellen wat je dus eigenlijk al wist. Gelukkig heb je al snel die afspraak; daar wordt je hopelijk wel wijzer van. En ik hoop voor jou dat je dit jaar nog een kans krijgt.

Meijke; logisch dat je jezelf af en toe moeilijk kunt motiveren als je al weet dat je weg moet. Heb je al iets anders gevonden of ben je niet op zoek?
    Opdragen is niet helemaal hetzelfde als dopen, maar het komt er in het kort op neer dat er gebeden wordt voor God's zegen op haar leven en voor wijsheid voor ons in de opvoeding. Je geeft ermee aan dat je beseft dat je het niet alleen kunt en dat je je kind op wilt voeden met het geloof. Als ze tiener worden kunnen ze zelf kiezen of ze zich willen laten dopen. (Wat onze oudste afgelopen zomer heeft gedaan.)

Mykelti: ik heb geen idee of een koortsneus kwaad kan; voor de zekerheid zou ik het ff aan je gyn vragen.
    Fijn dat het afscheid nemen "goed" ging.

De uitslag van mn vader is niet goed :( Hij heeft een agressieve maagkanker met uitzaaiingen in zn buik. Deze kanker reageert meestal nauwelijks op chemo, dus het komt er op neer dat ze ws alleen de symptomen gaan bestrijden (wat natuurlijk ook al erg prettig is) maar dat ze verder niets voor hem kunnen doen en dat hij nog max een half jaar heeft :$:$:$

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje Twijfel, wat een vreselijk bericht! :( Heel veel sterkte en geniet nog volop van elkaar, iedere dag die jullie nog samen hebben...

8. saskia33

Lieve Twijfel wat een ontzettend slecht nieuws! Heel veel sterkte en zoals Mykelti zegt geniet nog van elkaar.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve lieve Twijfel, wat een vreselijk bericht!!! Wat een schok zal dat zijn....neem de tijd om het een plekje te geven (maar ja tijd he, dat is nou net wat jullie nog maar zo weinig hebben) Geniet van de momenten nog samen....ben er een beetje stil van....

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve Twijfel, wat een k*tnieuws. Ik hoop dat je vader met heel weinig pijn en andere kwalen een heel fijn laatste uiteinde heeft. Geniet van de weinige tijd die jullie nog samen hebben.

Dikke knuffel meis

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey kippies,
    hier net weer terug uit het ziekenhuis, had weer een kleine bloeding.
    Alles is gelukkig (nog) goed! :)
    Heel mooie echo weer en Vijgje is in 8 dagen gegroeid van 4 mm naar 1,4 cm! Echt al een heel ander kindje dan vorige week. Echo staat in mijn album.
    Ze meette hem nu op 7 weken en 4 dagen, dus dat komt mooi overeen.

Mijn bloedverlies kan komen door mijn darmen. Als die heel onrustig zijn, dan kan dit voor druk ofzo zorgen en zo een bloedinkje geven. Althans volgens de verloskundige daar. Erg lieve vrouw trouwens...
    Moet wel rust nemen, dus moet morgen nog thuisblijven van mijn werk.
    Alles voor de kleine, dus geen bezwaar...kan altijd thuis nog even inloggen..

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    goedemiddag lieve kippetjes..

Hier eindelijk weer thuis uit het werk.. Een lange dag geweest!

@mykelti.. fijn dat er goed nieuws was bij de vk!

@twijfel.. gefeliciteerd met het opdragen. Wat fijn dat jullie dat hebben gedaan en dat je pudste zich heeft laten dopen!
    Wat verdrietig dat het met je vader zo slecht gaat.
    Tussen de regels door las ik dat je vader wel rust heeft bij God en daardoor jullie ook. Dat doet natuurlijk niks af van het verschrikkelijke vooruitzicht dat jullie hem straks tijdelijk moeten missen.
    Ik zal aan jullie denken lieve twijfel..
    Leven en dood ligt soms zo vreselijk dicht bij elkaar
    (zoals ook al bleek uit het verhaal van mykelti.. zwanger en een begravenis..)

@sas.. wat vervelend dat je daarvoor naar het ziekenhuis moest komen. Zit je daar met je goede gedrag!

Soms denk ik dat ze niet beseffen dat mensen daar vrije uren voor moeten vragen.. zucht..

@iedereen een hele dikke knuffelllllllll
    en
    euh
    hebben jullie het ook zo koud?
    brrrrrrrr
    Ik msi de zon nu al weer

13. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Wat een vreselijk nieuws Twijfel! Zoals de andere kippetjes ook al zeggen, geniet met elkaar van alle tijd die je nog hebt. Dikke knuffel

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Twijfel: Sterkte in deze moeilijke tijd, geniet van elkaar ;) *knufff*

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sas wat een stelletje daar in het zkh......knuff.

@Mykelti, ben je nou nog aan het tempen???? Maak je je zelf niet zo gek op die manier??? Niet doen hoor schat, het zit gewoon goed, dat je kleintje is gegroeid is een goed teken!!!! Geef je kleintje dat vertrouwen ook dat het verdient het!!!

Hier gaat het goed......we gaan op naar ronde 2 voor een brusje voor onze boeven. Was ook weel heel mooi om waar te zijn natuurlijk als het in een keer was gelukt. Met de jongste zijn we ook 8 rondes bezig geweest dus ff met beide beentjes op de grond.

16. saskia33

Mykelti fijn dat het ziekenhuis je heeft kunnen geruststellen!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Uhhh Goof, hoe kom je erbij dat ik nog aan het tempen ben? Waar heb je dat gezien??? :(

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden; doet me echt goed. :)
    Ik heb gisteren een heel goed gesprek met hem gehad. Ik was expres gegaan omdat ik wist dat mn moeder niet thuis zou zijn en heb me voorgenomen om dat vaker te doen; was echt heel prettig.

Mykelti: jeetje wat schrikken iedere keer weer! Gelukkig mocht je meteen naar het zkh komen en is er niets aan de hand. Lekker rustig aan doen meid.

nanette: helaas is mn vader niet bekeerd :(, dus dat is wel een enorm zorgenpunt voor ons. Maar ik denk dat hij nu wel na gaat denken en geloof dat het goed zal komen. De hele kerk is voor hem aam het bidden, zelfs onze voormalige voorganger die nu in Peru zit! :)
    Maar ik ervaar idd wel rust en vrede in mn hart; en dat is echt ongelooflijk!

goofy: is iedere keer weer spannend he. Ik ben benieuwd...

... Goh en dat was het alweer. Dat is zelfs voor mij te rustig hoor meiden :D Waar is iedereen??? :(

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #4859 Mykelti, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    Tsja, Twijfel...volgens mij is iedereen geëmigreerd naar een ander kippenhokje... ;)

Denk dat de dames met een beebje het erg druk hebben en we hebben wat dames die om meerdere redenen wat minder komen. Hopelijk wordt het snel weer wat drukker!

Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je vader. Prettig dat iedereen voor hem bidt. Als hij een goed mens was en is (en dat neem ik aan van wel :)), komt hij sowieso wel goed terecht, wel of niet bekeerd, dat is mss ook een troost...
    Dikke knuffel voor jou!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zowwww hier weer een drukke dag achter de boeg.. pfffff
    Maar ja.. beter druk dan duimen draaien..
    Mijn boefje heeft zich vandaag heerlijk vermaakt en dat is altijd goed..
    Verder heb ik bijzonder weinig te melden..
    ik leid namenlijk een heeeeeeeeeeeeeel saai leven waarin nooit iets gebeurd;)

Deel Deze Pagina