Hahahaha, Nette en een saai leven...yeah right! Alles nu weer helemaal ok met je darmen? Pfew, hier daarstraks bijna van de vlakte...misselijk en duizelig. Of dat nou van de hormonen is ineens of toch van een griepje??? Vind ik altijd een beetje eng...
nee joh! Om met acda en de munnik te spreken.. even rustig ademehalen Tijdens het eerste trimester van mijn kleine donderstraal ben ik zo vaak bijna tegen de vlakte gegaan! Niks aan de hand.. je lichaam is even aan het wennen aan die kleine parasiet
Kel hier hetzelfde hoor. Iedere ochtend kokhalzen en dan de rest van de dag duizelig en misselijk. Bij mij was het na 22 weken wel weg. Zoals nette al zegt, je lichaam moet gewoon wennen aan vijgje, hormonen en alles wat erbij hoort. Succes
He twijfel Als je me nodig hebt... helaas weet ik hoe het voelt. Ik ben nog steeds een poging aan het doen om de dood van mijn mama te verwerken. Lukt me niet...maar toch. Ik hoop dat je vader EN je moeder rust vinden. Want dit is een hele opgave. Er brandt hier een kaarsje voor jou en je familie. Je mag me altijd pb'en of hier een berichtje achter laten. Ik zal er zijn voor je. Hang in there woman!
Femke: dank je wel. Ik zal zeker gebruik maken van je aanbod als het nodig is; dank je. Helaas weet je idd hoe het is Is zo raar; je weet dat iedereen op een dag sterft, maar ergens neem je het als vanzelf aan dat je ouders er altijd voor je zullen zijn besef ik me nu. Vreemd hoor. Ik heb nu al meteen meer waarde voor iedere dag die we nog hebben.
Hoi hoi, @Twijfel; jeetje meis wat een verschrikkelijk nieuws van je vader. heel veel sterkte Goed dat jullie even lekker met elkaar hebben kunnen praten. dikke kus. @Mykelti wat spannend elke keer maar fijn dat twijgje het zo goed doet maar ik kan me voorstellen dat het je wat onzeker maakt.dikke knuf. @saskia33; jeetje meis wat een gekheid in dat ziekenhuis hoe bedoel je voel me een nrtje. Ik hoop zo dat je ivf afspraak betergaat.(maar zag dat je twee dg overtijd bent misschien niet nodigivf???hopeso) @Nanette; hier idd ook erg koud eerst de verwarming maar even een gooi gegeven(niet naar buitenhoor J ) Darmen weer rustig?? Dikke knuf. @mvd bijna twaalf weken goed joh begrijpelijk dat je zo moe bent maar is voor goed doel dikke knuf. @Karine; al 38 wk spannend spannend succes ik weet niet of er al een poeltje is maar ik gok om de 22e(onze trouwdag hahahaha) @ goofy hoop vlgd maand op goed bericht zal duimen. Hier ondertussen van jullie begrepen dat jullie het juist wel leuk vinden af en toe wat van een zwangere kip te horen. Intussen al 22 wk zwanger en gaat echt heel goed. Af en toe beetje last van kriebels en uitslag all over the place maar geen oorzaak heb wel tabletjes van dermatoloog gekregen maar daar worden ik en het kindje suf van en een suf kindje betekend minder bewegen en dat is juist zo leuk dus kriebel me af en toe gek maar ben blij dat bassie(zo noemen we de kleine) zo lekker beweegt. De 20 wk echo was helemaal goed alles zit er op en eraan zo mooi omdat weer te zien. Wij weten nog niet of het een jongetje of een meisje word lekker spannend J . Moet eerlijk bekennen dat ik pas sinds 2 wk echt kan genieten ik heb nl helemaal geen kwaaltjes(heerlijk hoor) maar ook heel eng ik groei en groei maar voelde niks en pas na de 2o wk echo durf ik te genieten was telkens bang dat het toch niet goed zat.Bij de vorige zwangerschappen was ik echt 3 tot 4 mnd goed misselijk en duizelig en met de miskramen heb ik ook nergens last vangehad dus dacht dit zit weer niet goed maar niks is minder waar dus nu echt aan het genieten. Verder hoop en wens ik dat dat we snel weer meer roze krijgen in het hok gun het jullie allemaal zo. Dikke knuf en prettig weekend
Jolan, wat fijn dat het allemaal goed gaat bij jou, 22 weken all weer, wat gaat het hard! Kel, Vijgje is een boefje hoor, jou zo laten schrikken. Al kan Vijgje er waarschijnlijk niets aan doen . Gelukkig dat alles goed was in elk geval!
@Jolanda: wat fijn dat het goed gaat! Geniet er lekker van hoor! @Meijke: hoe is het met jou? @Femke: en met jou meis? Alweer wat meer energie? En hoe is het met de rest van de kippies???? Straks voor controle naar de gyn. Gelukkig geen bloed meer gezien...
Hihihihi, ja en hij lijkt al op zijn vader...liep nu al voor op de groei... Kan natuurlijk komen door het meten, maar was wel lang voor deze termijn, terwijl ik van de week zeker weten 7+2 was. We gaan hem straks weer lekker bewonderen.
Femke, wat lief van je om je steun aan te bieden als je het zelf ook nog zo nodig hebt. Knuffel voor jou
Oh ja, 3e echo vandaag! Veel plezier Kel! Gaat goed hier! Maar inderdaad druk met ons mooie meisje, 4 dagen werken, solliciteren en o ja...al dingen regelen voor ons nieuwe huis... Nu maar gauw een kopje koffie en even douchen, ze slaapt maar zal niet heel lang duren want niet zo moe denk ik. Ze heeft een fikse nacht gemaakt (19.30-07.00 ).
Kel succes zo! Fijn dat er geen bloed meer te bekenen is! Jolanda 22 weken alweer, jeetje wat gaat dat snel. (die 2 dagen over tijd zeggen niks hoor, na de IUI pogingen is cyclus wat vaker van slag). Twijfel en femke dikke knuf!
Je temp is anders nog wel mooi Sas... *schreef ze heel zachtjes* 10 DPO zie ik, hoe lang duurt je LF meestal?
Meijke: meestal 12, maar ik heb er woensdagmiddag al een testje tegen aan gegooid (was misschien een beetje vroeg omdat mijn eisprong nu 4 dagen later was dan tijdens IUI) en die was errruuuug wit.
@Mykel fijn dat je zo onder controle staat, en nu kunnen ze nog niks van de groei zeggen hoor, dit omdat ze te klein zijn om echt goed en nauwkeurig te meten. Zolang het groeit doet vijgje het goed, oh ik dacht dat je nog aan het tempen was maar had niet goed gekeken. Lekker genieten straks. @Meijke heerlijk dat je meissie het nu zo goed doet, lekker genieten! @Femme kan me herinneren dat er nog steeds een afspraak staat tussen ons....even kijken. Wilde deze herfstvakantie komen maar moet even kijken of dat lukt, @Saskia zo fucking oneerlijk........maar iid temp is nog steeds hoog......hmmm.....misschien ben je gewoon te vroeg. @Femke lastig he rouwverwerking, ken het meid, er zullen altijd moeilijke momenten blijven, maar je leert er mee leven. @Twijfel dikke knuff, en goed dat je lekker met je vader hebt kunnen praten. @All die ik vergeten ben dikke knuff. IK MIS ALEXXX!!!
Net terug van de gyn en alles was goed met Vijgje! Wel een pokkehumeur zeg, dat mens vandaag...pfff Over twee weken weer terug en twee weken daarna al de nekplooimeting. Ben nog wel thuisgebleven vandaag, werd in het ziekenhuis toch nog even niet zo lekker.
Kel: fijn dat de echo weer goed was en dat vijgje goed groeit. Doe maar lekker rustig aan goed voor vijgje en voor vijgjemama....
Dank je wel lieverd. Ik duim iedere maand ook weer zo voor jullie! Hoop zo dat al die ingrepen toch niet nodig blijken te zijn!