Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hubby belde net om te zeggen dat hij weer een afwijzing heeft van een solli...zijn contract (projectbasis) loopt eind november af en nieuw werk wil maar niet lukken. Grrr...ben je dr in de biochemie, word je nergens aangenomen omdat je gepromoveerd bent...soms denk ik wel eens "was maar gewoon gestopt na de universiteit" dan had hij veel meer kans op een baan gehad, maar er is gewoon een anti gepromoveerden sfeertje en dat betaalt de rekeningen niet...
    Gelukkig verdien ik bijna net zoveel als hij, maar ik wil zo graag minder werken of stoppen als de kleine geboren is...:(

Sorry, even ego...:(

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Dat snap ik wel mykelti (ik werk al jaren fulltime) Maar er zijn een aantal zonnetjes voor je te noemen..
    1. het duurt nog maanden voor vijgje er is. Ik neem aan dat je in al die maanden toch wel fulltime zou werken. Dus maanden dat je hubby kan zoeken en reageren op werk.
    2. Mocht het zo zijn dat hubby dan nog geen (leuke) baan heeft is er zwangerschapsverlof.. 16 heerlijke weken.. Dus 2 maanden extra..
    3. Eventueel is er daarna nog ouderschapsverlof. Daar betaal je wel iets voor.. Maar dat kun je via de belastingen weer een stukje terugkrijgen. als je dat slim uitspreid kun je 1-2 jaar minder werken entoch bijna een fulltime loon hebben..

Dus nu nog niet te veel zorgen maken meis!

3. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Kel:en buiten zijn specifieke opleiding? Bijv. Op agriholland.nl? Ben ik toen ook voor ex aan het zoeken geweest na zijn promotie?

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, mam! ;):D

Je hebt gelijk hoor! Waar een wil is, is een weg en mijn man is nooit te beroerd om te werken, maar hij wordt ook gewoon niet aangenomen op lagere functies. Dat is zo jammer, juist omdat hij zo graag wil.
    Maar we zien het wel.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ben ik ook al aan het zoeken...maar vooralsnog willen ze hem ook daar niet hebben, maar zoek me suf! :)

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    was niet betuttelend bedoeld hoor;) meer om je op te fleuren..

@all.. mensen ik ben nog niet ongesteld. Ik word er gek van. Net voor de zekerheid een testje gedaan. Natuurlijk niet zwanger, maar dat dacht ik al.
    Dus net toch maar de gyn gebeld..
    Beginnen ze eerst te zeggen dat ik via de ha moet omdat ik al meer dan een jaar niet ben geweest.
    Dus ik heb gezegd dat dat een beetje flauw is omdat de gyn heeft gezegd dat als er iets is ik contact op kon nemen.
    Dus toen hoefde het niet meer langs de ha.
    Nu kan ik pas op 10 nov komen..
    Dus nog bijna 3 weken wachten..
    Ben benieuwd of ik überhaupt voor die tijd nog ongesteld ga worden.

7. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hè bah Nanette, zo word je elke keer heen en weer geslingerd tussen hoop en wat is er nou aan de hand met me. Waardeloos. Wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt al duurt het helaas nog 3 weken.

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Nanette
    Heb je iets gedaan dat je hormoonspiegel kan beinvloeden? Ik heb toen ook eens een hele lange cyclus gehad, weet je nog? Ik ben toen ook naar de gyn gegaan en die heeft een echo gedaan om even te checken of alles in orde was. Bij mij kwam het door verandering in hormonen.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow wat dom dat ik daar niet aan hebt gedacht..
    Ik ben gestopt met die homeopatische tabletten..

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Daar heeft Alex een goed punt Nette...dat zou best kunnen natuurlijk. Ik hoop dat e.e.a. snel weer op orde is!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou mensen hier is het feest compleet..
    whahahaha..
    als het niet zo verdrietig was zou ik nog echt lachen ook;)
    Ik heb zo'n rugpijn dat ik nu gewoon maar pijnstillers heb ghepakt en met een kussen op de bank lig om het dragelijk te houden..
    zucht

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    sh*t dat kon er ook nog wel bij... :cool:

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, hoe is het nu met je rug?

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sas, volgende ronde, wat fijn!

Kel, wat balen van je hubby zeg, vervelend dat hij niets kan vinden.

Nette, hoe is het nu met je rug?

Alex, wat een knurften bij het UWV zeg. Waar ga je heen op vakantie? Of heb ik dat gemist... Zo je blog bijlezen.

Hier hebben we deze week alledrie buikgriep, heel sexy gebeuren hier ;) :D. Over een paar daagjes zijn we er bovenop denk ik /hoop ik :).

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mykelti: nou ja zeg, je zou toch juist verwachten dat hoe meer je studeert, hoe makkelijker je een baan vindt. Echt vreemd dit. Gelukkig heb je nog ff de tijd.

nanette: vreemd dat dit zo'n invloed op je cyclus heeft. Gelukkig hoefde je niet eerst naar de ha en mag je meteen naar de gyn. Ben benieuwd wat hij er van zegt (al is het dan over 3 weken).
    Hoe gaat het nu met je rug? Is het dezelfde plek als toen met je hernia?

Meijke: :D dat klinkt echt gezellig (niet dus) Succes met uitzieken en troep ruimen (want dat zal ws wel op jou terecht komen)

16. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hoi
    koemelk, soja, noten en kippenei......
    maar melk of soja producten zit ongeveer in alle bewerkte voedingsmiddelen (bv als er aroma's zijn toegevoegd of bv glansmiddel)
    vind het moeilijk maar goed, het is niet anders, hoop dat het helpt

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    jeetje, spannend!ik ga heel hard voor je duimen!

18. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    oja en ik mag ook geen vis!!!

(en ik eet dus normaal meerdere keren in de week vegetarisch of vis...)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @saf.. we kunnen beter vragen wat je nog wel eten mag..
    Zo zeg.. Dat lijkt mij ook moeilijk!

@all.. mijn rug lijkt weer wat beter dan gisteren.. toen kon ik niks meer.. nu weer wat meer..
    En volgens mij ben ik ongesteld aan het worden!
    JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Misschien dat die rugpijn daardoor komt hoor..
    Je weet maar nooit

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, ik hoop dat oma eindelijk binnen heeft durven komen en dat je rugpijn daar idd van kwam.

Deel Deze Pagina