Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Dat hoop ik ook nanette, wat kan rug pijn toch ellendig zijn en het is de tijd er voor van het jaar. Brr. hopelijk is het gauw over.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hallo iedereen.. nog steeds stilletjes hier...
    mijn rug wil nog steeds niet.. Ben zo bang dat het de hernia weer kan zijn..
    jech..
    Ik ben een beetje een wrak de laatste tijd geloof ik;)

Hier verder nog iemand nieuws??
    Het blijft maar stil in ons hokkie

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette dikke knuff meid!

@Saskia joeppie....beeetje dubbel om daar voor te juichen maar toch, is toch wel gebleken dat IUI niet helpt. Moet je ook nog iets slikken voor de innesteling??? Want leek toch verdacht op een zwanger kaartje die laatse.....

@Saff jee meid!!! Is het koemelk allergie of lactose???

Iedereen dikke knuff, vermoeiend weekend achter de rug met mijn moeder.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nette, ik hoop van harte van niet...:(

Goof, hoezo moeilijk weekend?

5. saskia33

saskia33 Niet meer actief

tis hier inderdaad stilletjes...

nette: hoop voor je dat het geen hernia is.

mykelti: hoe is het met de blaasontsteking? Gaat het al beter?

saffron: jeetje dat zijn een hoop voedingsstoffen die je dan niet meer mag, hoop dat nayla daardoor minder last heeft.

Goof: vermoeiend weekend met je moeder? Qua innesteling: na de punctie moet ik 3 maal daags vaginaal bolletjes utrogestan in gaan brengen om progesteron gehalte goed te krijgen (eigen lichaam maakt dat dan nu even niet aan omdat eigen cyclus stil gelegd is).

Pfoe moest hele koelkast reorganiseren om alle medicijnen kwijt te kunnen voor de IVF cyclus.

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ben er nog wel, maar het gaat niet goed met mijzelf. Donderdag moest ik anderhalf uur auto rijden en toen ik weer thuis was voelde ik mijn been bijna niet meer. Mijn been had ook uitvalsverschijnselen, doof tintelend gevoel. Dus naar de huisarts, daar verwijzing voor mri omdat er toch gedacht wordt aan zenuwbeschadiging door de ruggeprik. Als dat zo is ben ik nog veel verder van huis.
    Dan kan ik ook niet werken en moet ik dus de ww in. En dan kan Lars van het kdv. En dan kan ik nog niet herstellen omdat ik die rust nodig heb.
    Dat is dus de reden dat ik er minder ben. Ik kan gewoon niet geloven dat dut mij nu juist weer moet overkomen en kan daar nu even heel moeilijk mee omgaan.

7. saskia33

Jeetje Femmelepem wat een shitnieuws! Wanneer kan je voor de MRI terecht in het ziekenhuis? Hele dikke knuffel meid.

8. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    #4988 evelynw76, 24 okt 2011
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
    Hallo allemaal,
    Excuus dat ik er ff een tijdje niets was.... als ik al die berichten hier lees (deed ik bijna een uur over, sinds mijn laatste bezoek hier) verval ik van de ene emotie naar de ander.... blij voor diegene die zwanger zijn, verdrietig om de verhalen van begrafenissen of het slechte nieuws over een pa die er niet meer lang zal zijn....(maakte dit ook mee met mijn ma, maar we hadden geluk en leven nu van een controle tot de volgende,elke drie maanden)..... dan de wachtenden waar ik heel goed kan mee leven omdat ik ook wachtende ben. Sommige kennen mij nog van eind 2009 toen ik met mijn ex pogingen ondernam om zwanger te raken wat niet lukte en dat mijn ex toen ook zei dat hij geen kids wou..... vorig jaar lente beeindigde ik de relatie na 12,5 jaar en koos voor mijn leven en wensen. Zoals jullie weten gebeurde er toen veel, moest na mijn burn-out meteen weer fulltime werken, in aug toen werdt mijn ma ziek waar ik een half jaar alles aan deed om haar te helpen... vrije tijd kende ik niet meer, eind november dan mijn eigen plekje... mijn leuke kleine woning waar ik alles alleen moest doen omdat mijn vrienden afstand van me namen. in januari dit jaar leerde ik iemand kennen, dacht dat hij de ware was...mijn ex kreeg dit mee en bedreigde me... die ware was een flop, ik was maar een speeltje.... daarnaar storttte ik me op mijn werk en besloot geen relatie aan te gaan, totdat ik mijn huidige vriend leerde kennen begin mei... we zijn sinds de dag na hemelvaart samen ....pinksterzondag gaf ik aan dat het niets wordt... stukje zelfbescherming denk ik, ik hield toen al van hem maar wist dat nog veel sores op me af zouden komen betr mijn ex en dat wou ik hem niet aandoen. dacht dat hij beter verdiende... een jongere vriendin dan mij zonder sores... hij is 31, dus vier jaar jongerdan mij. na 2 dagen misste ik hem en donderdags was hij weer bij me en vrijdag zocht ik hem voor een heel weekend op in Budel bij een kevermeeting...ik kwam aanrijden, zag hem staan bij zijn oldtimer kever en dacht: Eef pak je kans... en ik zei tegen hem: we gaan ervoor, wil graag met je samen zijn en hij kreeg ineens glinstere ogen en een brede smile. Nu zijn we een paar maanden verder, we wonen nu samen en zijn erg gelukkig (ik weet nu pas wat echte liefde is) en wij willen graag een kind. Ronde 1 was geen succes, was te verwachten..... Maar nu voel ik me leeg... mijn ex heeft mijn adres een van de manier weten te bemachtigen (sinds juni geen contact meer)... eist hij nu ineens geld voor hetgezamelijke huis waar hij toen vanaf zag..(ik wil het huis al sinds een jaar verkopen maar hij niet).. dus nu moet ik met spoed een advocaat zoeken en zou hij winnen (zijn aangetrouwde tante is advocaat) dan weet ik niet of onze wens dan nog door kan gaan....financieel wordt het dan zo krap dat ik bang ben dat ons kind eronder zou lijden..... hoezo mag ik niet een keer gelukkig zijn.... zucht....hoezo niet.... :(

Sorry voor mijn mega lange emo bericht maar het moest er ff uit.... sorry sorry sorry :) maar ik weet dat ik hier mezelf kan zijn.... ik huil sinds zaterdag alleen maar als mijn vriend er niet is... en toen ik zaterdagavond zei dat we nu ff niet moeten proberen om zwanger te raken liepen spontaan tranen bij hem omdat het echt zijn wens is dat wij een klein gezin worden..... weet ff niet wat ik moet doen aangezien eind dec ook mijn contract afloopt en ik na 3 contracten mag opzouten......
    door al deze stress werkt mijn lichaam ook weer tegen... in twee weken tijd ben ik al drie keer door mijn ruggegaan...
    zit ff in een dipje.... dus niet schrikken in het hok... het rare kippje in het donkere hoekje ben ik.....:)

9. saskia33

Jeetje Evelyn wat een emotionele achtbaan! Wat heb jij veel meegemaakt in de periode tussen 2009 en nu. Ben blij te lezen dat je inderdaad weg gegaan bent bij je ex, maar wat waardeloos dat hij steeds weer ongewenst in je leven terugkeert. Blij te lezen dat je nu wel een lieve vriend hebt.

10. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Saskia: ik weet gewoon nu ff niet meer wat ik moet doen... wat juist is.... ik wens me zo graag een kind en dat samen met mijn vriend.. maar ik weet niet of het verstandig is... als het mijn ex lukt dan komen er zware jaren aan....

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Evelyn, jeetje das niet niks zeg. Wat een ellende! Ik gun jou ook een kindje. Maar weetje, misschien heeft jou kindje financieel niet zo veel nodig, het hoeft toch allemaal niet het nieuwste van het nieuwste. En misschien lukt dat dan ook als het niet helemaal lukt met dat huis. Wens je veel sterkte toe.

Hoi Femmelepem, Wat een extreme pech zeg. Wanneer mag je mrien? Het kan wel weer goed komen ook als je verlammingsverschijnselen hebt gehad. Dat kunnen je zenuwen weer rechtbreien als het moet. Maar wat vervelend zeg. Snap dat het je heel veel energie kost. Lijkt mij niet niks. Ik hoop dat ze je goed helpen en dat je goed kan herstellen! Doe maar rustig aan met je pendel!

Verder iedereen veel liefs, nu de winter er weer aankomt. Is het bij jullie ook zo koud en winderig (begrijp me niet verkeerd)?

12. kimmietje31

3 aug 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier ben ik ook even. Toen ik mezelf had voorgesteld was mijn gevoel goed. Ik was zwanger. NU zijn we 7 weken verder en heb ik met 6 weken een miskraam gehad. De tweede, voor mijn zoontje (3) ook al een. Dit was weer vreselijk. Ik durfde nog niet te vertellen dat ik zwanger was... nu zie je is het weer mis gegaan. Je gaat zo twijfelen aan je lichaam, terwijl het 1 op 5 is. De verloskundige zegt ook je hebt gewoon eht pech gehad....!

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femmele
    Getver meis, het zit je ook niet mee. Natuurlijk is het moeilijk voor je. Schroom ook niet om je hart hier te luchten hoor. Nu maar hopen dat het allemaal meevalt. Hou je ons op de hoogte? Knufs!

@Evelyn
    Jee wat een verhaal! En wat naar van je ex zeg, bah.
    Ik sluit me aan bij wat Elba al zei. Een kindje hoeft niet persé heel duur te zijn. Ook met minder kun je toekomen. Wat wil je anders doen, je hele leven op 'hold' zetten tot het beter wordt? Die tijd heb je misschien niet.
    Ik krijg de indruk dat je nu een beetje in paniek bent geraakt en allerlei doemscenario's door je hoofd gaan. Het zal vast zo'n vaart niet lopen.
    Kun je er met je nieuwe vriend niet over praten? Je verteld dat je huilt als hij er niet is, maar ook in verdriet moet je kunnen delen. Maak hem deelgenoot van jouw gevoelens en je zult merken dat je samen sterker staat. :) Sterkte!

14. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Evelyn wat een narigheid allemaal.
    Maar waarom zou je niet zwanger willen of kunnen worden door financiele redenen.
    Heeft je vriend vast werk?
    Wij moeten het ook doen van 1 salaris en hebben 2 kids.
    Af en toe werk ik erbij in het weekend , maar dat is niet veel.
    Ligt er ook aan welke eisen je stelt. Wij kunnen veel dingen ook niet meer doen , maar dat geeft niet.
    Als je relatie goed is kun je een hoop dingen samen aan.
    Sterkte meid

15. saskia33

Kimmietje wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Heel veel sterkte met het verwerken.

16. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Sterkte meid. Ja, het is dikke vette pech, maar dat helpt je niet he. Het is gewoon klote om het mee te maken.

17. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Kippetjes, jullie zijn echt lief. Zeker kan ik met mijn huidige vriend praten en dat doen we ook. Wil hem echter niet al te veel verdriet aan doen en wij leven ook niet op grote voeten. We zijn blij met elkaar en blij met dat wat we hebben. We gaan ook niet vaak op pad, wewandelen regelmatig met mijn hond en gaan langs familie en vrienden en deze komen ook gezellig hier...jullie hebben gelijk. Ik dacht vanmiddag na en ik laat mijn leven niet langer bepalen door mijn ex. Het moet een keer afgelopen zijn.

Dus kippetjes, zo lang mijn rug het toelaat zullen we er nu voor gaan.. de klusdagen staan voor de deur... wie weet... hihi

Dank jullie wel allemaal... erg lief en deed goed om te lezen....

18. kimmietje31

3 aug 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,
    Nee het helpt idd niet (dikke vette pech). Ze gaf wel aan omdat we al een gezond kindje hebben dat we net zoveel kans hebben dat het de volgende keer goed gaat als een ander. Dat geeft me wel de hoop dat het volgende keer gewoon goed gaat....
    Is echt weer verdrietig ja, heb deze keer ook eht weeen gehad, zo`n pijn. Nu een week later nog pijn in de buik en vloei nog steeds, hoop dat alles snle stopt. Heb een echo gehad alles is eruit..Dus gelukkig een curretage gespaard gebleven.

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @femmel.. dat klinkt niet goed (klinkt als een hernia om eerlijk te zijn) Probeer zoveel mogelijk tijd voor jezelf te creeËren. Heb je vrienden of ouders/familie in de buurt waar het mannetje af en toe heen kan?

@evelyn.. praten is wel het keyword;) en je ex kan hoog en laag springen.. Maar hoezo moet jij betalen? In de wet moeten jullie het er beide mee eens zijn en anders het huis verkopen. Bovendien als hij er wil blijven wonen en er is meerwaarde zal hij je moeten uitkopen..
    Dus laat die sukkel maar lekker springen met zijn tante hoor..

@kimmie.. Tja pech dekt de lading niet helemaal he.. De gyn zei ook tegen mij
    "pech meis"
    Maar ja.. daar koop je niks voor.. sterker nog ik vind het behoorlijk onbevredigend..
    Maar goed..
    Ik hoop dat jij snel zwanger bent van een baby die heerlijk bij je blijft groeien tot het tijd is om de buitenwereld te bekijken...

@my poor back..
    Ik heb toch de dokter moeten bellen om pijnstilling. Zonder is het niet te harden. Ga maaar op zoek naar een goede peut....

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Nanette.... was het maar zo makkelijk.... ik kon toen (11,5 jaar geleden) nog niet goed nederlands lezen en verstaan... hij heeft een clausule in het samenlevingscontract laten zetten dat ik schijnbaar de helft van de opbrengst van zijn appartement moet terugbetalen, dat bedrag werdt benut voor on huis, als de relatie ooit over is.... ipv dat het ieder jaar minder werdt ... dus....

weet je... ik besef nu een ding.... ook al krijgen mijn vriend en ik het zwaar maar de komenden jaren en als het ons lukt om en kindje te krijgen kan ik wel trots en gelukkig zijn... ook al zou het niet lukken... want een ding telt meer dan geld etc.... namelijk dat mijn vriend en ik elkaar hebben en heel gelukkig zijn ipv geld te hebben en alleen te zijn..
    o man, wat voor wijze woorden op de vroege ochtend hahah ben al sinds kwart voor vijf wakker en bracht mijn vriend om vijf uur naar zijn werk (30 min rijden enkele rit).. we hebben op moment maar een auto.. de mijne heb ik verkocht toen ik in september officieel bij mijn vriend ging wonen (woon nu in Duitland, net over de grens).

maar goed, k maak eens ff een kopje thee en lees ff het nieuws... zit in de ziektewet...dus tijd zat!! hahaha

Deel Deze Pagina