Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het is geen hernia. Het komt allemaal van de ruggeprik. Er is littekenweefsel ontstaan zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant. Daardoor is het behoorlijk nauw geworden. Als ik ook maar iets teveel doe dan zitten de spieren vol met melkzuur waardoor de spieren opzetten en dus zo de zenuwen tijdelijk afknellen. Nu gaat het met het been al iets beter. Mijn rug ter plaatse van ruggeprik is gevoelig maar bij bekkenkam en sigewrichten echt pijnlijk.
    En helaas wonen ouders, s-ouders boers en zussen te ver weg voor even op te passen.
    Het lijkt wel kommer en kwel hier maar ik kan ook enorm genieten van de kleine. Vooral als hij weer eens de slappe lach heeft of tegen zijn speeltjes loopt de brabbelen of om zijn steeds mislukte pogingen om om te rollen.

2. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    kom net van de huisarts... verdacht op hernia.... ook dat nog... wij slaan dus deze ronde over. Morgenochtend foto's maken en volgende week mri scan.... dus helaas weer wachten... :(

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wie maakt er een nieuw hok? Is er uberhaupt animo voor een nieuw hok?

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He hier iike ook weer ffies......ik red het echt niet meer om alles bij te houden.........komt ook omdat ik elders ook nog in een topic zit.
    Maar lees altijd wel alles om toch even op de hoogte te blijven.....

Vanmiddag meer, nu ff koffie opdrinken oudste wegbrengen en op kraamvisite bij een meisje van bijna 4 wkn.....zucht wat kleine weer.....(en wat vond ik het moeilijk om opeens iets voor een meisje te kopen, ben wel geslaagd, maar mijn focus is zo op jongens kleren hahahahaha)

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Natuurlijk komt er een nieuw hok!

Heeft Saskia al eens een nieuw hok gemaakt? Sas, wil je?

6. saskia33

saskia33 Niet meer actief

GEOPEND 30+kippetjes :) Komt allen, komt allen:D

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dan doe ik deze dicht!

Deel Deze Pagina