Suussuus, dank je! En veel succes voor jou vandaag!! Mykelti, dag 1 dus... balen meis Leo, jij laten pendelen??? Heb je dan iemand een bptje gestuurd ofzo? Vond je het niet spannend?? Ik hoop voor je dat iig 1 van de 2 uitkomt, dat is ZEKER snel!!
Lobi: hoe ging vandaag de prik met gonal F? Mykelti: balen dag 1, knuf. Sprokkel: wat een bevallingsverhaal! Maar een mooie meid is ze! Suus: succes vandaag.
Gisteravond diende oma zich aan, ach ja als de test dan toch negatief is laat maar komen.... Ook een oproep gehad voor bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker, en nu we toch in maandje pauze zitten, vandaag maar snel een afspraak gemaakt voor volgende week, hebben we dat ook maar weer gehad. Gisteravond met Sasseman gepraat over mijn gevoelens. Tja hij weet niet zo goed wat hij daar mee moet. Wel is het zo dat hij elke keer maar denkt dat het toch niet gelukt is, zodat de echte negatieve test geen onaangename verrassing meer voor hem is.
We hebben het er allebei moeilijk mee, alleen ik uit me heel direct en hij niet. En hij heeft ook wel meer het idee vanuit de zijlijn betrokken te zijn omdat ik alle behandelingen onderga en hij niet.
Aanstaand weekend gaan we op kraamvisite bij vrienden. Zie er wel tegenop. Hun eerste kindje werd geboren toen wij net bezig waren om zwanger te worden en nu is ondertussen hun tweede kindje al geboren. Deze maand zullen we waarschijnlijk ook nog op kraamvisite schoonzusje "moeten". Zij zal bevallen van kindje nr. 3. Van de week het verdrietige nieuws gekregen dat vrienden die al tijden bezig zijn en eindelijk hun eerste ICSI poging achter de rug hadden na heel veel ellende met overstimulatie een hele vroege miskraam hebben gehad....
Saskia, ja negatieve test en vervolgens ongesteld. Gek toch hoe een vrouwenlichaam werkt... Was het wel een goed gesprek met je man? Ondanks dat jullie er anders mee omgaan en het anders voelen, kun je wel proberen begrip te hebben voor de ander, je inleven en proberen dat te doen waar de andere behoefte aan heeft op dat moment. Ik heb mijn man eens letterlijk gezegd: ik wil geen oplossing of woorden van het komt goed dat weet ik zeker (want dat weet ie niet), het enige waar ik nu behoefte aan heb is 2 armen om me heen! En nu snapt ie het (meestal)! Kraamvisites pffff ik moet er ook echt niet aan denken. Als het even kan ga ik er niet naartoe. Maar in mijn vriendenkring zijn momenteel 4 zwangeren, dus ik ga er ook echt niet aan ontkomen. Confronterend he... En wat een verschrikkelijk naar nieuws van je vriendin... Waarom moeten sommige mensen toch zoveel doorstaan he, het is oneerlijk
@sprokkel; zo, wat een verhaal zeg! Maar wel fijn dat het helemaal goed gaat met jou en Robin. Ik ga zo eens even wegsmelten bij de foto's! @suus: heeeeeeeeeel veel succes vandaag meis! Ik denk aan je!! @leo: ik heb van Hanna74 dezelfde pendel! En volgens mij van Gimena ook. Alleen heb ik allebei een meisje. Ik hoop zooooooooo dat die van Hanna74 uit komt, want dat zou betekenen dat de eerste ICSI poging al raak zou zijn.
Eternity: vandaag follikelmeting2? Heel veel succes. Hoop dat ze goed gegroeid zijn. Lobi: ja ik denk wel dat het een goed gesprek was en ik zal proberen meer begrip voor hem te tonen en hoop dat hij dat ook voor mij zal doen (ten minste iets meer zal tonen). Ja zo oneerlijk voor die vrienden, doe vandaag een kaartje naar ze op de post met wat lieve woorden erop. Ze zijn er helemaal kapot van.
@Sprokkel Wat een mooi meisje!!! Wat zullen jullie trots zijn...... @Saskia Weet echt niet wat ik moet zeggen, maar wil je wel een hele dikke digiknuf geven! @Leo Ik heb ook destijds laten pendelen en er waren een paar die het goed hadden......(augustus 2010 jongen) @Suus Heel veel succes met je zoon! Iedereen die ik vergeet een hele dikke knuffel!
@saskia: vandaag idd follikelmeting 2. Ik ben benieuwd! Ik hoop zooooooooo dat ze goed gegroeid zijn!!!!
Leo hier zwanger in juli van een meisje. Hoop dat Pimmetje niet aan het vervelen is, maar hij reageerde heel erg sterk. Eternity zwanger in juli van een meisje. Ook sterke reactie Lobi van jou heb ik het ook gedaan. Als je het wilt wetenhoor ik het wel Saskia hetzelfde alsvoor Lobi
Sprokkel wat een heftig verhaal, maar wat fijn dat jullie zo'n kraamverzorgende hadden. Heerlijk he hoe zij weer alles op de rit krijgen en je helpen. Snap dat je nu lekker aan het genieten bent van je kleine meisje. Wat een mooierd zeg. Hartstikke goegedaan meis. Ben trots op je.
Saskia, ik lees je berichten en ik merk echt dat je er helemaal doorheen zit. Ik kan wel tegen je zeggen datje sterk bent en dat je zo goed met tegenslagen omgaat en dat alles goed gaat komen. Maar ik denk niet dat je daarop zit te wachten. Ik kan alleen maar zeggen dat ik er zo van baal dat je nog langer de mmm in moet en dat ik aan je denk en meehoop dat het snel mag gaan gebeuren voor jullie. Dat ik snap hoe vervelend het is om op kraambezoek te gaan als het bij jullie niet wilt lukken. Dat ik ook snap dat het vervelendis dat je van je man een lauwe reactie erop krijgt. Ik herken het hoor, mijn vent deed precies hetzelfde, kop in het zand en keihard doorgaan. Maar uiteindelijk brak hij (bij zijn moeder of all people) maar goed toen kwam het hoge woord eruit. Blijven praten meis
Voor iedereen even een dikke knuffel... Ik heb vluchtig alles gelezen, maar krijg het niet voor elkaar om van alles te onthouden Ik heb zo ook nog een studiemiddag van school, dus ga er zo maar weer vandoor... Hoop snel weer even reacties van mijn kant te laten horen, maar wilde wel even laten weten dat ik jullie kippies niet vergeet XXXXXXX
Karine succes morgen met je 20 weken echo. Femmelepem je bent echt heel erg lief!! Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Enne net zoals Lobi wil ik het wel weten.
Pendels, ik heb het heel lang niet gedaan omdat ik niet zo goed weet wat ik met de uitslag moest.. en ook omdat ik bang was dat er een negatief iets uit zou komen.. Maar negatief is het dus zeker niet.. nu nog hopen op goede voorspellingen..! Femmel, Thnx voor pendelen lieverd..! Heel eerlijk gezeegd voel ik zelf het meest bij juli.. juni is volgende week al.. en ik heb niet het idee dat het raak is.. Wat zegt dat, dat hij heel sterk reageert? Enne.. als het tot een gezonde zwangerschap leidt mag Pimmetje klieren zoveel ze wil.. !! Eternity, Huh?? Dan hebben wij alle pendels hetzelfde!? Wat grappig...!! Ik ben ook wel beneiuwd naar de pendels voor Lobi en Sas...
Goofy, Is alles goed gegaan met je kleine grote stoere ventje??? En gaat het met jou? Superspannend...! lfs