Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@femme: juli dus? Hm, dat zou willen zeggen dat de eerste ICSI poging niet gaat lukken... :(
    Maar goed, als het in juli dan wel lukt, dan teken ik daar ook nog voor hoor.
    Wat ik wel heel apart vind, is dat iedereen die voor mij heeft gependeld, allemaal een meisje zeggen.

Oh meis, wat een heeeeeeeeerlijk gezinnetje zijn jullie zo zeg!!!!

@leo: dat zou natuurlijk wel uber leuk zijn als we allebei tegenlijk zwanger zouden zijn hè!
    Maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel stiekem hoop ik toch dat Femme zich een maandje vergist, en dat het toch juni wordt. :)
    Ik hoop gewoon zooooooooooo dat die eerste ICSI poging gaat lukken!!

En ik heb gister ook babyboom weer gezien... Pffff, dat was wel ff heftig ja.
    Mijn man meteen tegen mij: Dat ga jij me niet flikken hè?!?!?

@goof: hoe is het gegaan met de operatie van je kleine man?

@nanette: oh meid, wat spannend voor je meisje.
    En voor jou natuurlijk!!
    Ik ga donderdag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!!!

2. eternity79

O ja, en de follikelmeting is goed gegaan.
    8 à 9 eitjes zijn aan het groeien.
    De grootste was nu rond de 16 mm.
    Dus ze gaan prima!! :D
    Waarschijnlijk maandag (hooguit dinsdag) de punctie!
    SPANNUND!!!!!
    En eng!

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Eternity, shame on me... zity ik de hele ochtend aan je te denken.. ben ikuiteiendelijk gewoon vergeten je succes te wensen en je te vragen naar je laatste FM.. :)

Hoe is het gegaan? Heb je al een datum voor de punctie?
    En natuurlijk gaan we NOG liever samen voor juni!!!
    x

4. leonieke

Oh ik zie het al.. zeker spannend!
    En ik zou het ook mega eng vinden...

5. leonieke

Femmel, mooie foto's meis.. die van je hyves had ik allang als gespot ;)!
    Schattig die gezins foto!! *zucht*

6. Femme, super leuke foto's! ook ik ken ze al van hyves natuurlijk, maar echt een mooi mannetje hebben jullie gemaakt!!:D:D

Eternity, jaaaa goed zeg!!! You go girrrrrlll!!! Maandag punctie, spannend!! Ik blijf duimen!!!

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    #607 Alexandra2008, 9 jun 2011
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
    @Femme
    Dankje voor het pendelen. Augustus lijkt me een prima maand om zwanger te worden. Zou wel een giller zijn als ik een dochter zou krijgen want de mannen in de familie van mijn lief krijgen alleen maar zonen. (En ik verzeker mijn lief altijd dat ik écht een meisje zal krijgen. ;))

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Mooi zo!
    Je weet wel dat ze uiteindelijk niet allemaal bevrucht zullen raken he? (Ik hoop niet dat ik iets nieuws vertel nu.)
    Weet je al hoe ze de verdoving doen met de punctie?

9. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Kan me voorstellen, maar waarschijnlijk is het voor jou erger dan haarzelf. Veel ijsjes in het verschiet beloven helpt misschien ook wel. ;)

10. eternity79

Dat weet ik meid.
    Maar ik zou al blij zijn als er 2 of 3 bevrucht van raken.
    Ze overleggen met mij nog uitgebreid over de verdoving wanneer exact bekend is wanneer de punctie plaats zal vinden.
    Ik heb verschillende opties, dus dat is wel heel erg fijn.

11. eternity79

Geeft niks joh!! :)
    Zo spannend is het ook allemaal niet!

Ik denk alleen dat ik zo'n gruwelijke klap ga krijgen als de eerste tp niet gaat lukken.
    Dus ik hoop echt met alles wat ik heb dat deze meteen blijft plakken!

12. eternity79

Ja, goed hè!
    Ik ben trots op mijn eitjes!! :D
    Dank je wel voor het duimen meissie!

13. suussuus

suussuus Niet meer actief

@eternity, spannend meid ! Moeten ze niet iets van 20-23mm groot zijn voor de punctie ? Ik duim gewoon de komende weken voor je net zolang tot je die felbegeerde positieve test in handen hebt !
    Knuffel !

@femmele, bedankt voor je pendel ! Ik ben op zich heel nuchter, maar wel nieuwsgierig ! Het moest maar eens uitkomen ! Dan kom ik je persoonlijk bedanken !!!:D

liefs suus

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik ben ook trots op jouw eitjes en op jou natuurlijk ook. Al die spuiten, is het toch ergens goed voor geweest. Goed bezig meissie. en tuurlijk hoop ik ook dat mijn pendel een maandje in de war is. Ik ga gewoon voor de eerste keer raak. Dat zou mooi zijn.
    Nog even doorzetten meis, je doet het zo goed.

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik hoop dat mijn pendel gelijk krijgt en dat je gewoon zwanger raakt van een mooi kindje. En als mijn pendel gelijk heeft, zet ik alvast de koffie voor je klaar. Gezellig!!

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Nanette ik hoop dat de klachten van de kleine drama queen daarna verdwenen zijn. Kan me goed voorstellen dat jijzelf het waarschijnlijk veel enger vind dan zij. Heel veel sterkte en succes alvast

Goof: ook voor jou morgen heel veel sterkte en succes. Zal ik een kaarsje aansteken morgen? Ik denk aan je en de kleine S. En ik hoop dat alles meevalt voor S.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey kippies, stelletje kletskippen! ;):D

@Nette: idd erger voor jou dan voor haar hoor! Die ijsjes vindt ze vast niet te versmaden!

@Pendelen: als je voor mij ook wilt pendelen Femme, graag! Ik heb een paar maanden geleden twee dames gemaild, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord...zou dat betekenen nooit kids?? Rare gedachte.... ;)

@Suus: zo, dat is idd geen kattenpis! Lang leve de verzekering! Hier wel eens bloed laten prikken...bijna 1000 euro! :$

@Femme: pfff kleine pestkop idd, maar wel een heel schattige! :)

@oma: ze suddert nog wat, dus dag 1 ws morgen...heb vanmorgen al niet meer getempt.

Uhhhh, verder ben ik van alles vergeten... :)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Karine: succes morgen bij de echo, moge het een mooi compleet en gezond kindje zijn!

@Goof: sterkte morgen met je kleine man!

19. C78

C78 Niet meer actief

Eternity, hopelijk groeien je eitjes door!!! 8 a 9 zou een hele mooie score zijn!
    Dan inderdaad de volgende stap, terugplaatsing... weer super spannend. Kan me voorstellen dat het een klap zal zijn als je na al die moeite weer ongesteld wordt... Nog niet te veel aan denken nu, eerst richten op de eitjes :D

20. leonieke

Ben ik weer in de war?? Goofy-kind moest toch vandaag??
    (Maar zoals mijn collega vandaag tegen me zei; ' het is maar goed dat je hoofd vast zit he?')

Deel Deze Pagina