Thanks meiden, het was iid vandaag Leo. Hier ff mijn verhaal in het kort: Zoooo veilig thuis............zware dag en hebben het behoorlijk onderschat, althans manlief. Werden opgevangen door de verpleegkundige en pedagogisch medewerker. Sven mocht eerst nog wat spelen en daarna kwam hij om Sven dingen uit te leggen. Ze kunnen de link op deze leeftijd nog niet leggen maar tis wel fijn als ze van te voren even alles gezien hebben. Vooral hoe papa eruit komt te zien en het kapje...... Manlief is naar binnen gegaan bij de narcose op de operatiekamer, was heftig om hem weg te zien rijden en voor manlief om hem zo te zien worstelen tijdens het inslapen, moesten beide ook even bijkomen beneden in het restaurant......tis niet niks om je kleine smurf zo te zien. Bij elk telefoontje op de afd denk je, jaaaa hij is klaar, wat kan tijd lang duren. Manlief is ook naar de uitslaapkamer gegaan, maar ik hoorde hem zelfs op de afdeling hartverscheurend huilen......je staat dan behoorlijk machteloos. Op een moment mocht ik er ook bij want ze kregen hem niet rustig......toen besloten om hem eerder van de uitslaap te halen omdat hij helemaal panisch werd als er een groene jas in de buurt kwam (later bleek dat hij dus al wakker was voordat Loek erbij was......dus behoorlijk heftig voor hem) Ik kwam binnen en zag een waar slagveld op zijn bed en een kind wat totaal de weg kwijt was........toen brak ik ook, terug op de afdeling ben ik eerst maar eens op de wc een potje zitten huilen........ GG(&$(^#^^%$!!!!! Wat is dit vreselijk K om mee te maken, never nooit meer!!!! Sven doet het aardig dankzij de pijnstillers, behoorlijk dik, onder het bloed en blauw oog.....mag niet zwemmen en douchen en moet met zand ed oppassen..... Gaan ons bedje in ff bijkomen.....
Ik ben idd wel blij dat het spuiten toch nog ergens goed voor is! En ik zet zeker ook wel door! Ik ga gewoon nog steeds voor de eerste poging raak!!
Jeetje Goof, wat sneu voor hem en voor jullie! Denk dat hij het sneller vergeten is dan jullie en dat maakt het ook moeilijker denk ik. Hele dikke knuffel!
@goof: jezus meid, wat heftig!!! Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal van slag zijn! Rust maar lekker uit met z'n 3tjes. En heel veel beterschap voor Sven! Dikke knuf!
Ja, ze moeten iets van 20 mm zijn voor de punctie. Dank je wel voor het duimen meid! Ik kan het gebruiken!!! Knuffel terug meis!
Ik richt me idd op de eitjes, en op de punctie! Ik ga er nog niet vanuit dat het niet gaat lukken hoor, want dan kan ik er net zo goed mee stoppen. Maar uiteraard sluipt die angst er wel in. Hoe gaat het met jou meis?
hey goof jakkie.. dat klinkt niet leuk.. Wat moest er ookal weer gebeuren? (ik lijk alles tegenwoordig kwijt te zijn)
@Goofy Jee meid, wat een heftig verhaal. Kan me voorstellen dat je daar van moest bijkomen. Gelukkig is het nu achter de rug. Heb ook even gemist wat er moest gebeuren? *knufs*
@goofy, wat een verhaal zeg ! Logosch dat jullie allemaal van slag zijn ! Is Sven weer thuis bij jullie ? Neem lekker de tijd om weer bij te komen hiervan, en verwen je mannetje maar lekker ! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal ! liefs suus
@vergeten: Sven moest een cyste laten verwijderen in zijn oogkas, ze zeiden vooraf dat het iets was wat onschuldig was, maar ze willen het nu toch nog op kweek zetten..........? @Eternity, oh wordt spannend meis, eitjes GROW!!!
Hè goof wat een heftig verhaal zeg. Arme Sven. Zulke dingen zetten ze altijd op kweek. Gewoon voor extra zekerheid. Hoe voel jij je nu? En de stoere man? Knuffel hem maar extra hard vandaag
Jeetje Goof: wat een verhaal, lijkt me hartverscheurend om je kleintje naar de OK te moeten brengen. Heeft hij vannacht een beetje geslapen?
Zo wat een drukte hier op de vroege morgen! Goof, hopelijk is S het vandaag allemaal al vergeten vanwege alle verwennerijen en is de kweek goed! Jullie een beetje tot rust kunnen komen? Hier temp flink laag en dat is ook te merken aan mijn humeur...hubby vertelde net en passent dat hij maandag moet werken de hele dag, terwijl ik gepland had om schoon te maken en op te ruimen voor onze verjaardag volgende week. Dikke vette, kinderachtige tranen...zucht...word soms zo moe van mezelf op zo'n dag...
Ik neem vanmiddag maar vrij (ondanks de bergen werk hier), kan ik thuis wat doen (en misschien even rust in hoofd). Sasseman lijkt het nu een beetje te begrijpen. Hij had afspraken gemaakt om morgen bij zijn hoogzwangere zusje de verjaardag van zijn moeder te gaan vieren met lunch, daarna wilde hij een uur rijden daar vandaan op kraamvisite bij vrienden en daarna naar zijn moeder om met haar te eten. Belde gisteren zijn vader om te zeggen dat hij als verrassing een dag eerder van zijn reis terugkomt. Hij landt morgenavond, wilde dan dat we hem kwamen afhalen van Schiphol en dan anderhalf uur rijden naar huis ouders. Beetje veel allemaal op 1 dag. Nu heeft Sasseman de kraamvisite verschoven naar zondag en gaan we na de lunch terug naar huis en haalt Sasseman zijn vader op en gaat met hem naar huis ouders zonder mij. Hij gaf aan dat ik dan wat kon uitrusten en niet van hot naar her mee hoefde. Vond ik wel lief....
Morguh.... gaaaap.... hier al vanaf 4 uur wakker... niet van Megan, want die komt keurig om de 5 uurtjes, maar van Jamie die overstuur wakker werd en niet meer wilde slapen.... ben gebroken....iedere nacht maar 3 uurtjes slaap breekt een beetje erg op. Goof, fijn dat t achter de rug is, blijft vervelend om je kindje zo te zien... geef m maar een extra dikke knuffel. eternity, grow eggs grow.... lobi, jij ook al aan de spuiten...... respect... ik zou dat echt niet kunnen.... ik heb een spuiten en naalden fobie....door te vaak verkeerd geprikt te zijn. ik ben nogal lastig te prikken. alex, fijn je weer te "horen". en idd tot t bittere eind door... goed zo meid. wanneer kan je nu weer beginnen? sorry als ik dat even gemist heb. femmel, leuke foto van jullie 3 en. saskia, shitzooi... je had t verwacht, maar dan toch die bevestiging geeft toch weer een klap in je gezicht.Dikke knuff lukt me even niet om verder te reageren. zit nu op mijn foon.met op 1 arm Megan, en andere hand af en toe een letter te typen, Jamie's snelle vingers proberen te ontwijken en te backspacen....
Jouw stukje lezende zit je een beetje in hetzelfde vermoeide planning schuitje...laat maar lekker je werk het werk en denk aan jezelf! Geniet ervan vanmiddag! @Kristel: hmmm, kan me voorstellen dat je niet zo fris bent dan nee. Hopelijk kun je samen met de kids een tukkie doen vanmiddag? @Pendelen: heb hier de pendel van Gimena terug, juli 2011 jongen...ben benieuwd!
Mykelti, die pendel klinkt hoopgevend! Kristel, spuiten... ja je zal wel moeten. uiteindelijk blijf je je grenzen verleggen. Nou valt de spuit ook wel mee hoor, hij hoeft niet in een ader, maar gewoon in je buik. Goof, dat klinkt heftig inderdaad. Maar hij zal t vast (hopelijk) snel weer vergeten zijn! En inderdaad zoals Femme zegt, zoiets zetten ze altijd op kweek, just to be sure!