Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

#641 leonieke, 10 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2011
    Mykelti, *Dikke knuffel* klote zo'n dag 1 na een paar dagen toch wel hoop.. :x
    Krokodillentranen mag toch best een dagje?
    Leuke pendel!!! Ik heb dezelfde pendel van Gimena!
    Ik ben wel heel benieuwd hoor.. er zijn er best veel die hebben laten pendelen gisteren.. eens kijken wat er uitkomt.. ;)

Hmmm.. juli jongen.. zou wel goed uitkomen.. je hebt immers nog een overall-etje mt 56 van me te goed.. ;)

2. leonieke

Goofy, Wat een rot ervaring voor jullie alledrie.. maar inderdaad over een paar dagen is je kleine stoere mannetje vast degene die er het minste last van heeft.. terwijl je man en jij nog staan na te wiebelen..
    Niet schrikken van die kweek. Volgens mij moet alles wat wordt verwijderd naar de patholoog.
    Zelfs als de ha iets wegneemt gaat het nog in een potje..
    Desalnietemin hoop ik dat jullie snel de (goede!) uitslag krijgen en dat dit boek dicht kan..
    Hebben jullie een goede nacht gehad?
    Liefs

3. leonieke

Meiden wat vinden jullie hiervan:
    Gisteren hebben we de hele dag over pendels gehad enzo..
    Nu ben ik daar nooit eerder op in gegaan omdat ik niet zo goed weet wat ik daarvan vind, en ermee moet.
    Ik weet dat ik het imago nuchtere vrouw heb, maar de waarheid is dat ik er wat huiverig voor ben.
    Ik voel me er onprettig bij als ik eraan denk dat mijn vader 'bij' me is.. en ook van Pim* druk ik die gedachte liever weg.
    Daarbij vind ik dat Pim* nog te klein is om te dolen en heb ik liever dat ze sluimert ipv mij begeleiden.. (snap je?)
    Ik zal sowieso altijd aan haar blijven denken en van haar houden, daarvoor hoeft ze niets te bewijzen..

Maar goed... gisteren dus de hele dag over gehad en over gedacht..
    Zit ik gisteren RTL4 te kijken.. zie ik een voorstukje van Derek Ogilvie (wat ik dus nooit kijk omdat ik het 'eng' vind)
    En die is in mijn dorp! Staat voor de AH op letterlijk steenworp afstand van Pim*s plekje op de begraafplaats..
    Ik bleef er zowat in!!!
    Ik moet het nu zien komende week... er is niets gebeurt verder, heb ook geen mensen gesproken die door hem gelezen zijn.. maar juist gisteren, en dan dat stukje... :$

Ik denk nu steeds, wat nou als ik daar juist toen had gelopen? Had ie me dan aangeschoten? Had ie me dan wat kunnen vertellen..?

4. Lieve Leo,
    Ik snap je reactie. Ik begrijp ook de manier waarop je aankijkt tegenover Pimmetje*. Ze is nog zo klein en eigenlijk "gun" je haar haar rust en dat is heel mooi.
    Derek Ogilvie, ik kijk t heel vaak, ik geloof er zeker in! Dat ie bij jou in t dorp stond is heel bijzonder. Jammer dat je er niet liep op dat moment, ik zou super graag een reading van hem krijgen!

maar of t toeval is of niet, geen idee.... Als het voor jou niet zo voelt en voelt als een teken van Pimmetje* (?) dan is dat toch helemaal super meis!!

5. Oh Leo, en wanneer ga je een testje doen???;):D:p

6. leonieke

Ik vond je al zo rustig... :D ;)

Maandag ga ik testen.. dat is euh...nog 3 nachtjes slapen.. red je dat?? :p

7. Whaaaaa nee!!!!:D:p

8. leonieke

Ik zie het fiet dat hij daar was niet als een teken, maar meer als een gemiste kans (?)
    Maar dat ze zo'n beetje pal naast de begraafplaats staan te filmen vind ik een soort van onplezierig/spooky..

9. leonieke

Afleiding zoeken meis... heb je een hobby? :D

10. leonieke

lobi, Hoe gaat het met het prikken? En heb je al duidelijkheid over het wanneer je het beste kunt spuiten? Of maakt het niet uit als je maar elke dag hetzelfde moment kiest?

11. Ja snap het... Ik denk dat ik dat ook zou hebben... Hij is ooit eens bij mij id buurt in een dorpje geweest, waar ik vaak boodschappen doe, ik dacht ook meteen als ik dat had geweten!!

Maar weet je, als het zo had moeten zijn, dan had je daar wel gestaan denk ik. Tenminste zo dacht ik er toen over.

12. Uhm nee... Ben aan het "werk":D:D

13. leonieke

# "werk" laat je baas het maar niet horen! :p

Nee echt, Ik ben Zen...;) je moet echt tot maandag wachten ben ik bang..

Wbt Derek, Je hebt gelijk. Als het zo had moeten zijn, had ik daar wel gelopen.. :cool:

14. leonieke

Hoi Saf, hoe is het met jou???

15. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    #655 Saffron, 10 jun 2011
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
    @leo; kan mij wel n beetje voorstellen dat dat een rare gewaarwording was, die beelden op tv....en bijna testen, spannend!

@goofy; lijkt mij vreselijk om dat allemaal met je kindje door te maken, sterkte! Hoe gaat het nu met hem? En met zijn papa en mama?

@lobi: hoe gaat t met jou? en met prikken?

@alex; fijn te zien dat je hier weer af en toe bent!Hoe gaat t nu met je?

@kristel; ik zal aan je denken als ik ook aan het nachtbraken ben!

@meijke: alles ok? zie dat je er ook weinig bent....
    @alle andere; denkoo aan jullie hoor, dikke knuf!

16. Hier gaat t wel. Heb alleen enorme koppijn. Geen idee of dat van t prikken komt of "gewoon" koppijn zeg maar

17. leonieke

Is het een bijwerking van de Gonal? Hoofdpijn is supernaar.. neem een aspirine.. nog goed voor je bloed ook.. ;)

18. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hier lijken we de boel n beetje onder controle te krijgen...
    de kids zijn weer opgeknapt en de nieuwe medicatie voor nayla lijkt te werken, we hebben eindelijk een vrolijk en ontspannen meisje!

mn rug is nog ellende, maar ben hard bezig met oefenen en fysio.....

19. Leo, dat weet ik niet. Heb wel al een paar nachten slecht geslapen, dat zal ook niet helpen. Stiekem ben ik bang dat t mss ook wel komt doordat ik geminderd ben met de B12. Maar ik zal iig even een paracetamolletje nemen!

Saffron, goed nieuws dus! Een vrolijke, kleine meis, heerlijK! Daar doe je t toch allemaal voor!!!:)

20. leonieke

Wat fijn dat je meisje goed gaat! Nu heb je vast ook meer ruimte om zelf op te knappen.. het is best heel heftig geweest de afgelopen weken..
    Op naar een rustige, gezonde en fijne zomer! :)

Deel Deze Pagina