ja zeker!!!we gaan voor n heerlijke zomer! Gelukkig heb ik mij mentaal steeds erg goed gevoeld, waardoor ik het allemaal goed aan kon. Maar ik merk wel dat het nu echt tijd is voor wat rust. Op een gegeven moment is de rek er gewoon uit. En over 4 weken al weer aan het werk. Eerst lekker nog n weekje op vakantie naar de veluwe.
@Goof Wat lijkt me dat hartverscheurend als je je mannetje zo ziet.....Bah......... @Prikkers Zo knap en stoer dat jullie jezelf durven te prikken! Daar moet wel het mooiste cadeautje van de hele wereld door komen!
Kan me goed voorstellen dat je snakt naar rust.. Heerlijk een weekje vakantie in het vooruitzicht! Wanneer gaan jullie?
Saskia, dat is wel een mooie pendel!! Ik hoop dat ie uit mag komen!! Zij voorspelde voor mij dus februari 2012. Dus ik ga dan toch voor die van Femme!! En wat lief dat je man toch laat zien dat ie zijn best doet en blijkbaar toch wijzer is geworden van jullie gesprek. Fijn!!
Oh Sas.. dat zou helemaal geweldig zijn! Ik mag die Gimena wel.. (met haar lekkere snelle pendels ) nu maar hopen dat ze het waar kan maken...
Saskia, Goed dat je jezelf trakteerd op een vrije middag..!! Het is een heftige week geweest voor je. Wat lief dat je man zoveel rekening houdt nu met je...! Succes met de dikke buik,- en kraambezoekjes..
Lobi en Leo: Ja dat zou helemaal super zijn (want dat betekent dat het voor de hele IVF-procedure zou zijn). Na jullie gesprekken over maanstenen loop ik trouwens nu ook alweer 2 weken met zo'n steentje aan een ketting in het kader van baat het niet dan schaadt het niet...
Sanne, Hoe gaat het met jou meis? Mees nog steeds zo'n makkelijk en vrolijk manneke? heb jij nog een recente foto van hem? *nieuwsgierig is my middle name*
Ja ik ben wel blij dat hij nu wat meer laat merken dat hij rekening met me wil houden. Leo een nieuwsgierig aagje??
Haha.. ja grappig is dat he? Eerst denk je nog.. ja doei.. dat ga ik echt niet doen.. en jahoor..! ik heb er inmiddels eentje om mijn nek en eentje aan mijn armband... Hou je volle maan in de gaten? Dan eerst 10 min reinigen met koud stromend water.. en dan de hele nacht in het maanlicht opladen.. (daar doe ik tegenwoordig ook aan mee...)
Dat kan ik me voorstellen..! Goed dat het is uitgesproken.. en nog heerlijker om te merken dat ie je snapt!
Saskia, je hebt helemaal gelijk! Baat het niet dat schaadt het niet inderdaad! ik heb ondertussen een steen aan mn ketting en een vruchtbaarheidsarmbandje gekocht met goede stenen. Naast dat ik hoop dat t helpt, staat het ook leuk vind ik zelf. Wat betreft het reinigen en schoonmaken. Ik heb de steen en het armbandje 24 uur (minimaal) in de aarde gelegd om te ontladen en ik heb een zakje bergkristal gekocht om ze op te laden. Jaja, ik ben ook helemaal om
Oh zo ver gevorderd ben ik nog niet...ik zorg wel netjes dat hij dag en nacht contact maakt met mijn huid, maar meer had ik nog niet gedaan......
Het schijnt dus dat je een steen het beste eerst kunt ontladen en daarna weer opladen. Kijk maar eens hier: http://www.edelstenenenmineralen.nl/edelstenen_reinigen_en_opladen.html