Eternity, op D-day zelf nog een extra dikke succeskus van mij! Femme, als jij binnenkort weer gaat pendelen, wil je mij dan ook nog doen? Ben wel benieuwd! Lekker geslapen verder vannacht of is hij weer aan het spoken geweest? Sanne, hoe is het met jou en Mees? Karine, hoe is het met jou? Leo, al getest!?
@eternity, heel veel succes lieve meid ! Heel het kippen-hok staat in vuur en vlam met alle kaarsjes die voor jullie branden ! Probeer er vertrouwen in te hebben, hoe moeilijk dat ook is, maar je heb nu zelf geen controle over alles, dus probeer een heel klein beetje te ontspannen ! Neem gewoon zoveel mogelijk kippe handjes mee ! Lieverd, wij denken hier allemaal aan je ! liefs suus
Mykelti, klinkt als een leuk weekend en wat fijn dat het goed gast met je schoonmoeder!! Eternity, heeeeeel veel succes en sterkte...op naar de TP van een superembryo woensdag of donderdag! Leo, vul je temp eens in ... Hier een onrustig nachtje. Het was weer even mis. Ze heeft geslapen van 0.00-1.00, van 2.30-5.30 en toen sliep ze weer om 6.30. Kleine nachtbraker, ons een beetje 3 1/2 uur wakker houden 's nachts . Gelukkig zijn we vrij, dus hebben tot 9.00 nog wat kunnen bijslapen ! Manlief moet vrijdag zijn scriptie inleveren ! we zijn er superdruk mee, leuk! Gisteren had ik de hele middag N in de draagdoek achter de laptop en mijn vriend acher de PC. We doen hetzelfde werk en deze opleiding die hij nu doet heb ik niet, maar wel mijn interesse en voldoende raakvlak om te helpen! Ook bepaalde opdrachten van modules samen gedaan . Zooo nu koffie en weer aan de slag!!
Hoi Meiden.. Vandaag getest en negatief.. helaas.. maar ook wel oke. Woensdag is nod, dus er is nog een heel klein kansje (want temp wel omhoog) maar de vorige keren testte ik 3-4 dagen ervoor al duidelijk positief dus ik denk echt dat het niet raak is. Het is wel oke omdat we 4 juli naar Corfu vliegen, en ik dat ook wel een beetje een risico vind ivm mijn verhoogde kans op (v)mk's.. Moet er niet aan denken als ik daar zou zijn en... Nod is pas weer als we terug zijn.. dus dan kan ik me daar iig ontspannen en echt even bijkomen van al het gerommel van de afgelopen maanden..
Meijke, Wat naar dat ze nu toch weer last heeft... Of misschien vind ze het wel gewoon gezellig met z'n allen wakker 's nachts..! Slapen kan overdag ook.. Wat leuk dat jullie samen aan zijn scriptie werken! En ook een stuk gezelliger als je het allebei leuk vind omte doen.. het is toch een hele hoop werk, en dus een heleboel aandacht wat naar de studie gaat ipv het gezin.. Wat voor opleiding doet hij? Heb ik ook gedaan met mijn ex.. en ik vond het veel leuker dan hijzelf..! Heb later hetzelfde onderwerp gekozen voor de mijne.. haha.. ideaal! (hij fysio en ik mondhygiensite (andere hogeschool)Onderwerp :kaakgewrichtsklachten
Heerlijk Leo, naar Corfu ! Ff lekker relaxen! Jammer van je test...balen...we blijven nog even duimen voor deze ronde! Kristel, hoe is het nou?
Eternity, Ook hier even een hele dikke knuffel voor jou! Ik ben trots op je!!! Ik hoop, duim en bid datje jezelf heel snel roze mag bijschrijven op de kippenlijst..
Dankjewel meis.. maar het is ook wel oke zo.. Ik gooi er woensdag nog wel een testje tegenaan als temp wel hoog blijft..
@leo, ik vind het toch jammer voor je ! Nu is het wel zo dat je dan gerust aan je vakantie kan beginnen, maar toch ! Ik duim ook nog door tot woensdag hoor ! Knuffel suus ! @eternity, hoop dat je het inmiddels achter de rug hebt ! liefs suus
Eternity, stoer hoor meis!!! Nu hopen op heel goed nieuws voor donderdag!!! Leo, balen lieverd... Ik wist trouwens niet dat je op vakantie ging?? Lekker zeg! Hopen op een vruchtbare vakantie dan maar!!! (of natuurlijk woensdag toch met goed nieuws komen!!!)
Het is ook wel dubbel.. zit net op FF en daar kun je je chart vergelijken en het kan inderdaad nog alle kanten op.. Ik duim ook door tot woensdag... voor jou!!!
@kristel, gaat het een beetje met je ? Heb je de stap naar buiten al gewaagd ? Eigenlijk zou kristel man gewoon met je mee moeten naar buiten, kan alleen maar goed doen ! Jebinnen opsluiten voor alles , maakt het voor hemzelf en jullie alleen maar erger ! Dikke knuffel lieverd ! Ik kan vanaf hier natuurlijk makkelijk praten, maar ik vind het gewoon zo naar voor je ! liefs suus
Hey lieve Lobi, hoe is het met jou meis? Ik wilde graag eind mei weg, maar dat hebben we toen doorgeschoven naar juli.. We gaan 5 dagen, langer kan manlief niet van huis.. Maar anders had ik wel alvast ziekenhuis info moeten gaan inwinnen voor het geval dat.. en koffer vol met hygienische hulpmiddelen mee moeten nemen.. Dus in dat opzicht is het ook wel een opluchtig eigenlijk. En bovendien: Ik heb 2 pendels voor juli 2011!
Dank je wel lieverd ! Ondanks dat de kans hier miniem is, heb ik een paar dagen geleden raar gedroomd en even gedacht ik ben misschien wel zwanger, klinkt heel wazig, en ik voel nergens helemaal niks, en heb ook geen enkele test in huis, dus wacht ik maar braaf tot woensdag !
Leo, hier gaat het wel. Zoals ik al schreef, toch wat bijwerkingen van de gonal. Koppijn, heeel erg moe en wat neerslachtig. Maar nu gaat het wel weer!! En ik snap je. Ik denk ook dat volgende maand jullie maand gaat worden!!! Suus, wat spannend!!! Ik geloof daar wel in!!! Tot woensdag wacht je met testen? Hier donderdag inderdaad de eerste FM. Dat is ook onze trouwdag, dus hopelijk goed nieuws!!!
Oww.. sorry.. dat is dubbel drollig want had nog niet eens op je smsje gereageerd.. Wat naar dat je zo sterk reageert op de hormonen.. Ondanks dat het bijwerkingen zijn is het kl*te als je ze krijgt.. Komt het ook omdat je ws al een aantal maanden geen ei hebt gehad (en dus ook geen hormonen) dat ze nu dubbel aankomen? Ik hoop echt dat je donderdag goed nieuws krijgt en dat er as we speak 1 ei zijn uiterste best zit te doen! Juli doen dan? Dan loopt ik met liefde 1 maand op jou achter!!