Eternity, gelukkig geen vocht dus. Fijn hoor! En nu dus wachten tot donderdag... Spannend!!! Ik moet morgen om tien voor 9. Lekker vroeg dus, ben benieuwd! Als ze vragen naar de bijwerkingen zeg ik het wel, maar ja, wat kunnen ze eraan doen? En daarbij, ik heb het er wel voor over
Ja, dat wachten tot donderdag duurt voor mijn gevoel ECHT lang! Kijk, 10 voor 9, dat is op tijd! Ik ga voor je duimen meis!!!! Op naar mooie eitjes!!!
Vind je het goed dat we voor 1 eitje gaan!! Duim daar maar voor!! jij veel bevruchte eitjes en ik gewoon 1!!!
Dat is lief, dat jullie met me mee wachten!! Het is gewoon de spanning of er wel eitjes bevrucht zijn!!! Hihi, dan duim ik op het mooiste ei ter wereld voor jou!!!
8 van de 8 zou wel helemaal geweldig zijn ja! Maar ik geloof niet dat dat ooit is gebeurd. Al zijn het er maar 4, dan ben ik al blij! Dan gaan we gewoon voor onszelf en voor elkaar hopen en duimen! Dan moet het toch wel goed komen???
Nouja, ik blijf gewoon voor de 8 van de 8 gaan! (En als er dan 4 zijn, juich ik heel hard met je mee!!) En ik hoop het meis... We gaan er gewoon voor!!!
@lobi en eternty: ik duim heel hard met jullie mee! Dikke knuffel! vanmorgen op de pc babyboom gekeken van vorige week.....en het weer niet droog gehouden.........wat heftig toch allemaal!
hey meiske.. nog napijn? En je bent ook een bikkel hoor!! Ik maak het opzich niet zo spannend.. We hebben op mooie tijden elkaar even goed bekeken Mijn nod is de 17e dus ergens daarna testen we.. (nog steeds niks gekocht)
Hey hey.. wat zul jij vandaag trots op mij zijn. Ik gad mijn laatste tandarts afspraak en na het vullen van mijn gaatje ben ik zonder vervolgafspraak tre hoeven maken naar huis gegaan.. woepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Maar ik ben om die reden eigenlijk niet meer daar inderdaad. Ikk moet gewoon mijn zegeningen tellen.. want die heb ik zo ontzettend veel. Al dat naarstig speurern naar mogelijke redenen is ergens wel goed, maar het maakte mij ook zo verdrietig, onrustig en onredelijk. De druppel was dat ik niet meer een greintje gene voelde om bij 9een vreemde) gyn in de stijgbeugels te gaan zitten terwijl hij alles even goed onderzocht. Ik had echt het gevoel dat ik anders bezig moet zijn. En de rust doet mij ook goed. Dat is lief van je.. maar ik voelde het en ben zelfs wel blij dat ik mijn lijf zo goed ken inmiddels. Vanmorgen was temp gekelderd.. ik zet de deur vast voor haar open.. piepppppppppppppppppppppppppp Maar je kent inderdaad je eigen lijf het beste! Haha.. het arme kind! Zo stom.. zo'n moeder! Heeft ze helemaal niet geslapen voordien? Jemig.. Wat een lekker grietje is het toch..! nee joh.. die bleef vrolijk feesten op de achterbank.. Maar de volgende dag sliep ze uit! en daarmee maakte ze het een beetje goed voor mij Vertel op, wat voor tuinset hebben jullie? Hout? Glas? Ik vind het nog best lastig om een mooie set te vinden.. een houten. Wij hadden een glazen tafel met rotan/ijzer stoelen en ik vond het gewoon niet mooi. Nu hebben we een houten tafel met 2 stoelen en een bank. Ik vond het ook lastig hoor, we hebben nu een goedkope gekocht. Ook omdat wat ik echt echt echt echt mooi vind (heel robuust enz0 loeiduur is
ow lobi wat spannend.. ook ik duim mee voor een knoert van een ei.. Weet je we doen gewoon gek.. 2 eitjes in 1 oogst
Ik heb idd nog wel wat napijn ja. M'n onderbuik voelt beurs. Maar goed, er is natuurlijk ook met een dikke naald in mijn eierstokken geprikt, dus die pijn lijkt me ook wel logisch. NOD is de 17e dus! Vrijdag! Spannend!! En als je op de 20e test, dan is het helemaal mooi, want dan ben ik jarig! Dus dan MOET er wel goed nieuws komen!
Ik heb een dilemma... Ik heb namelijk veel vs, dus volgens mij (hopelijk) een vroeg ei. Nou zit ik alleen met een dilemma, zal ik t voor de zekerheid vanavond gezellig maken?? Dit zonder dat ik zeker weet of er een eitje is en zo ja of het er maar 1 is (met risico dus op meer eitjes, meer kindjes, met maar een halve baarmoeder...)??