Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lobi, Hebben ze je daar een speciefiek verbod voor gegeven richting IUI? Is de kans groot dat er met hormonen meerdere ietjes rijpen? Viel wel mee toch volgens die arts?
    Hmm... ik zou het gewoon doen denk ik..
    Stel dat er meerdere eitjes rijpen dan gaat de iui niet door. En dan is deze ronde voorbij. Maar stel dat je 2 eitjes hebt, hoe groot is de kans dat het met spontane bevruchting met beide eitjes daadwerkelijk gebeurt? Ik zou het wel durven gokken..

2. Leo de kans op 2 eitjes bestaat. Ze weten t niet. En al helemaal omdat dit de eerste ronde is, kunnen ze t niet inschatten. Ik zit nu ook pas op dag 8, dus normaal nog veel te vroeg voor een ei... Misschien duurt t ook nog wel eventjes en zit ik helemaal mis. Ik weet niet zo goed wat te doen, heb net gebeld maar ze zitten echt vol vanavond. Ik krijg trouwens sowieso geen IUI. Ik krijg pregnyl om ei te laten springen en dan instructies over wanneer seks te hebben.
    Ik zal t er straks nog eens goed met mn man over hebben. Dank je wel voor t meedenken iig!!

3. leonieke

Lobi, Oh...als ik ze in het mk hok hoor dan heb ik je een slecht advies gegeven..:) maar als de arts het je niet nadrukkelijk verboden heeft.. zou het dan heel veel kwaad kunnen??
    het enige is natuurlijk dat jouw manlief wel kwaliteit moet leveren op de dag van de iui.. dus niet te vroeg al het kruit verschieten...

4. leonieke

Oh joh.. ik zat nog helemaal op het iui spoor!! dan heb ik het verkeerd begrepen... :)
    Maar zelf als je meerdere eitjes hebt.. dan is de kans dat ze beiden bevrucht worden echt heel klein..

5. Ik krijg dus geen iui.
    En ze hebben t niet nadrukkelijk verboden. Maar hebben wel gezegd dat een tweeling ab-so-luut niet wenselijk is. En ik heb dus geen idee of ik een ei heb en zo ja hoeveel... Dat willen ze dus met de echo's bepalen. Als er twee eitjes zouden groeien, zouden we die ronde moeten overslaan.

6. Moet nu gaan. Maar super bedankt voor t meedenken. Ik denk dat we t erop gaan gokken...of niet...ik weet t gewoon echt niet haha! Nouja straks maar even goed met mn man over hebben!!

7. leonieke

Hey hey.. wat zul jij vandaag trots op mij zijn. Ik gad mijn laatste tandarts afspraak en na het vullen van mijn gaatje ben ik zonder vervolgafspraak tre hoeven maken naar huis gegaan..
    woepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Whaa...!! Zekers trots op jou!! Goed zo meis!! Lekker dat het weer achter de rug is en nog lekkerder dat je voorlopig niet terug hoeft!
    Ondanks dat 'we' niet eng zijn weet ik ook leukere dingen om te doen.. ;)

Maar ik ben om die reden eigenlijk niet meer daar inderdaad.
    Ikk moet gewoon mijn zegeningen tellen.. want die heb ik zo ontzettend veel. Al dat naarstig speurern naar mogelijke redenen is ergens wel goed, maar het maakte mij ook zo verdrietig, onrustig en onredelijk.
    De druppel was dat ik niet meer een greintje gene voelde om bij 9een vreemde) gyn in de stijgbeugels te gaan zitten terwijl hij alles even goed onderzocht.
    Ik had echt het gevoel dat ik anders bezig moet zijn.
    En de rust doet mij ook goed.
    Kan ik me voorstellen. Ik heb ook periodes dat ik mn daar wat minder ben. Ik wordt er ook gejaagd en half parnanoide van als ik me laat opjutten daar..
    Hoe goed bedoeld ook.. ik hou graag vertrouwen in de artsen om me heen.. maar ik let wel goed op..
    Tel je zegeningen.. je hebt gelijk.. maar het is soms zo lastig, vooral als iedereen om je heen zwanger lijkt te worden van een french kiss..:x

Dat is lief van je.. maar ik voelde het en ben zelfs wel blij dat ik mijn lijf zo goed ken inmiddels.
    Vanmorgen was temp gekelderd.. ik zet de deur vast voor haar open..
    piepppppppppppppppppppppppppp
    Maar je kent inderdaad je eigen lijf het beste!
    Ach.. ik probeer er maar weer een positieve slinger aan te geven.. leeft lichter.. ;) :D

Haha.. het arme kind! Zo stom.. zo'n moeder!
    Heeft ze helemaal niet geslapen voordien? Jemig.. Wat een lekker grietje is het toch..!
    nee joh.. die bleef vrolijk feesten op de achterbank..
    Maar de volgende dag sliep ze uit! en daarmee maakte ze het een beetje goed voor mij;)
    Jemig.. wat een energie heeft die zeg!
    Ah kijk uitslapen.. dat is dan wel weer een kadotje voor mama en papa!

Vertel op, wat voor tuinset hebben jullie? Hout? Glas? Ik vind het nog best lastig om een mooie set te vinden..
    een houten. Wij hadden een glazen tafel met rotan/ijzer stoelen en ik vond het gewoon niet mooi. Nu hebben we een houten tafel met 2 stoelen en een bank.
    Ik vond het ook lastig hoor, we hebben nu een goedkope gekocht. Ook omdat wat ik echt echt echt echt mooi vind (heel robuust enz0 loeiduur is;)
    Hout is prachtig inderdaad.. maar het verweerd wel snel, dus berwerkelijk.. (en ik ben lui..)
    Jaah.. die robuste meubelen zijn echt heul mooi!! Maar errug duur inderdaad.. ;)

Ik zal in stilte voor je duimen de 17e.... (zodat ik je niet uit je Zen-modus trek..)
    lfs

8. leonieke

Ik hoor het wel.. en als je er toch voor gaat: geniet! ;)

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverdssss ik hou jullie hier met medisch centrum west thuis niet meer bij.......mis een hoop maar als het weer wat rustiger is kom ik weer meer kletsen.....zie dat er een hoop spannende tijden zijn..........voor iedereen die daar in zat om wat voor reden dan ook.......mijn duimen draaien.....!!!!!!

@Eternity, jee nu ik babyboom gezien heb weet ik tenminste een beetje wat er is gebeurd.........wanneer mag je gaan testen??? Duimen draaien.....

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou kijk.. jij en eternity posten mij in de verwarring...
    lees en huiver

dus wat moet ik nu.. zucht;)
    Ik wilde in ieder geval de 17e even afwachten of oma komt of niet..
    De 16e wordt mijn dochter geholpen aan buisjes en van haar amandelen af..
    Dus dan is't niks;)
    De 16e is
    -Aghhhhhh wijffie wat ben je zielig.. kom maar knuffelen en wil je nog 5000 ijsjes -dag...

De 17e moet ik gewoon weer werken..

Nou dacht ik de 18e gewoon eens langs de kv te gaan als ik niet ongi ben en dan de 19e oid te gaan testen..
    Of nog een paar dagen later om de altijd teleurstellende -ik tuur ik tuur en ja er schemert wat_ dagen voorbij te laten gaan voordat oma toch komt..
    Weliswaar te laat omdat ze zich in coupé had vergist en richting het zuiden was gegaan ipv het noorden..
    Maar geef dat mensje eens ongelijk.. ik, ga altijd ook veel liever richting het zuiden..
    Dus oma.. mijn zegen heb je!
    Zoek de zon..
    En weet je..
    Verwen je zelf enorm..
    Blijf er gewoon maar een tijdje..
    Wij gaan je echt niet missen hier;)
    (geldt voor meerdere dames uit dit hok.. tot het noorden rekenen we nederland in zijn hele breedte.. de belgische madam wil je wel zien.. die heeft al geworpen)

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    *draait vliegensvlug terug*
    Was gans je halve bm vergeten.. daar moet er inderdaad maar 1tje in.. die ruimte is lastig te verdelen..

Hoewel.. een 5ling past toch ook in 1 bm.. Dus zou je zeggen;)
    (nee meiske.. da's flauwe humor van mijn kant.. solly)

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    als je veel vs hebt springt je eitje binnen 24 -48 uur.. Ik weet niet zo goed of ik het risico zou nemen..
    Dat is wel een dillema hoor...

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    gaat in kleermakerszit zitten..
    kruist vingers
    en is zennnnnnn
    ;)

Nee hoor ik duim keihard mee..
    Maar 'k wil alleen een bevruchting als ie gaat plakken ook;)

Ps: ik ben ook lui.. maar dat leek me het hele idee achter dat trouwen gebeuren.. Dat je dan je man kan aansturen om die kklusjes te doen..
    of heb ik dat verkeerd begrepen..?;)

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh ik wil oma wel even hier houden hoor......eerste cyclus dat ik heb kunnen tellen.....netjes 27 dagen.....zoals voorheen, alles werkt dus nog.

@Mykelti hoe is het met jou???

@Leooooooo lekker bijna op vakantie hoelang ga je???

@Nanette wat moet ik toch altijd om je lachen....

@Lobi........bij jou is het nu toch IUI?? Ben het ff kwijt.

15. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@lobi: door die Gonal-F heb je sowieso ook die afscheiding.
    Tenminste, ik had ook iets wat erg leek op vs, maar dat was het toch echt niet. ;)
    Maar je kunt 't natuurlijk altijd gezellig maken vanavond meis!
    Als er meerdere eitjes zijn, wil niet altijd zeggen dat je dan ook
    alle eitjes bevrucht zijn hè...

@goofy: hoe gaat het nu met Sven? En met jou meis?

En dat bij babyboom was heel anders als dat ze het bij ons
    doen. Dat was in Belgie.
    Volgens mij in de 2e aflevering van babyboom krijgt Joyce
    ook een punctie, en dat leek wel een beetje op hoe het bij ons ging.

@nanette: gewoon de 20e testen!! :D

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Voor alle meiden die oma niet op bezoek willen hebben....Ze staat nu bij mij aan de deur te kloppen. Ik zorg wel dat ze voorlopig jullie kant niet op komt!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Goof, ah alles werkt, da's idd toch wel prettig! Wat is er bij jullie met Medisch Centrum West?? Wat is er nou mis gegaan dat jullie weer op de EH zaten?

Hier gaat het redelijk. Vandaag weer een beetje een dipje. Iedereen zegt dat ik er zo goed uit zie, maar waarvoor ik het doe, wil niet lukken...gewoon k*t dus... Probeer me zoveel mogelijk met andere dingen bezig te houden, maar baal gewoon dat ze helemaal niets willen doen.... :cool:

@Lobi: ik zou ook gewoon gebruik maken van dit ei. Ben het met Leo eens.

18. C78

C78 Niet meer actief

Lobi, ik zou ook gewoon toch alvast wat doen. Niet geschoten is zeker mis! Succes alvast morgen (misschien kun je het gelijk na vragen)

Nanette, spannend weer! Ik vind het ook elke keer, ook al probeer je er echt niet mee bezig te zijn, toch weer zo spannend die laatste dagen. Daar kun je je gewoon niet tegen verzetten. Toch hoop ik dat het geholpen heeft ;)

Eternity, ik hoop dat je snel van de pijn af bent, knuffel!

Ik ben goed gekeurd door de anestesist en mag dus 4 juli onder narcose. Ik zie er wel wat tegenop... vooral bang dat ik erg misselijk wordt. Maarja het is voor het goede doel! Ik zag ook zo op tegen de HSG en die viel 100% mee, daar hou ik me nu ook maar aan vast. Het valt vast ook mee...

19. leonieke

Logisch dat je het spannend vind en er wat tegenop ziet.
    Ikherken het. Ik was ook voornamelijk bang om ziek te worden na de narcose. De ingreep opzich en het onder narcose gaan boeiden me minder..
    Maar weetje: het is onwijs meegevallen! Het is een vrij korte ingreep.. dat scheelt al qua narcose.. en ik heb het duidelijk aangegeven toen ik op de ok de anaesthesist sprak.
    Vraag of ze je niet vooraf al morfine geven voor de pijn. Die pijn viel mij erg mee, en het schijnt dat je juist daarvan (morfine) zo beroerd kunt worden.. Als je eenmaal terug bent op zaal kun je zelf duidelijk aangeven of je pijnstilling wilt..
    Ik duim voor je de 4e!

20. leonieke

Ach natuurlijk....! :D

*voelt zich meteen een stuk minder lui en ploft neer*

Deel Deze Pagina