Nou meiden we hebben ons ingehouden. Vannacht wel allemaal steekjes in mn zij, dua hopelijk niet te laat. Straks naar t Geertgen, ben heel benieuwd. MamavanDewi ik snap je angst en dat je ertegenop ziet. Hopelijk valt t het als bij Leo reuze mee!!
He Mykelti ! Ik heb niks in huis, en had gisterochtend wat buikkrampen, ben toen net voor dat ik moest werken het Kruidvat binnen gestapt en heel even getwijfeld , neem ik een test mee, of een pak maandverband ! Het is dat laatste geworden !Niet dat oma er al is maar gewoon de twijfel van, het zal wel niet ! Ik moet vrijdag pas weer werken dus als oma erdan nog niet is test ik ten vroegste op vrijdag ! Hoe is het met jou ? En wanneer wordt jullie poezekind gedekt ? liefs suus
Inderdaad de eerste keer. En toevallig zat ik me van de week af te vragen wanneer ze weer langs zou gan komen......
Hmmm, hopelijk heb je het verkeerd gevoeld... Hier gaat het redelijk. Proberen het een beetje los te laten, maar dat gaat helaas niet altijd. Nu ook al 3 dagen hoofdpijn. Ben bang van onze nieuwe luchtverfrisser...kan ik altijd erg goed tegen, not! Kenzie wordt pas gedekt na half juli, anders is ze verder dan 7 weken als we op vakantie gaan en dat wil ik niet. Dat geeft teveel stress voor haar. Wordt wel weer spannend! Mijn hubby heeft vannacht al gedroomd van de kittens, dat ze weggelopen waren... Liefs!
Hi Susie! Gaat hardstikke goed met ons mannetje. Heeft vannacht zelfs van half 12 tot half 6 doorgeslapen. Het is een enorme lachebek en kletst de oren van je hoofd (op zijn manier dan he....) Als je hem 's morgens uit zijn bed haalt krijg je meteen de grootste lach die hij heeft.....Zo schattig.....
Gaat inderdaad goed met hem. Hij heeft nu andere voeding met jbpm er doorheen en nu geeft hij bijna niets meer terug en heeft ook niet zoveel last meer van maag zuur. Een heerlijk vrolijk mannetje....
Fijn Sanne dat jullie mannetje t zo goed doet!! Mykelti is er bij dieren eigenlijk ook zo'n grote kans op n miskraam? Suus jij maakt t écht spannend!!!!
Lobi, succes strakjes... hoop dat je precies op tijd bent! Suus, Spannend....!! Ksstt.. oma! Hier, idd oma.. netjes op 11dpo..!
Goede vraag, maar het antwoord is nee, in ieder geval niet bij katten. Katten krijgen pas een eisprong wanneer ze voor het eerst gedekt zijn. Lijkt me wel handig... Heb bij katten nog niet zo vaak gehoord van een vroeggeboorte oid. Bij honden komt het wel eens voor dat de vruchtjes geresorbeerd worden, dus dan is de hond drachtig op een echo en 5 weken daarna is er niets meer van over. Honden en katten (wel wat afhankelijk van het ras) zijn dus wel behoorlijk vruchtbaar. Maar er zijn ook diersoorten die minder vruchtbaar zijn en die zelden jongen voortbrengen, bijvoorbeeld panda's... Schijnt overigens dat onze vruchtbaarheid de afgelopen 50 jaar ofzo gigantisch achteruit is gegaan. We moeten ons eens afvragen hoe dat komt denk ik...
Kippenlijst NOD 16-06 - SuusSuus - 42jaar - ronde 16 - 3e kindje 17-06 - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 27-06 - Eternity - 31 jaar - ronde 16 - 1e kindje - ICSI traject 01-07 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 26 - 2e kindje 03-07 - Saskia33 -35 jaar - ronde 25 - 1 kindje 10-07 - Mykelti - 32 jaar - ronde 24 - ronde 9*/20*- 1e kindje 12-07 - Leonieke- 34 jaar - ronde 4 - 1e kindje (na Pim*) ??-?? - Lobi-31 jaar-ronde 20- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 Wachten op mn ongi en dan met hormonen proberen! ??-?? -Jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje Afspraken: 13-06 Eternity punctie ivf 14-06 Jippiejee IUI 14-06 MamaVanDewi anesthesist 16-06 Lobi FM in Geertgen 29-06 Karine VK 04-07 MamaVanDewi Laproscopie Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Kristel79 - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin! 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 26-10 - Karine - 30 jaar - 2e kindje
@ Leo: Mooi op tijd is oma.... Wel balen!! X @ Sanne: Wat fijn dat alles weer goed is met M!!! En oma al op de stoep... Gaat dus goed met jouw binnenkant @ Suus: Spannend houden!! Al is het alleen maar voor ons @ Mykelti: Tof zeg kittens!!! Snap dat je het pas doet als jullie terug zijn van vakantie! @ Lobi: Hoop dat jullie op tijd zijn! SUCCES!!!!