T is dus idd omdat ik nog maar net begonnen bent.. Omdat ze geen overstimulatie willen én omdat ik zaterdag op vakantie ga. Maar vooral om de eerste redenen. Ze zijn gewoon heel voorzichtig. Snap ik op zich ook wel..
Jeetje wat een teleurstelling.. Het is echt maar goed dat je daar hulp bent gaan vragen zeg! Want hoewel ze in Nijmegen geen probleem zagen (of wilden zien) blijkt dat jouw gevoel al die tijd helemaal juist was...!! Ik hoop dat er zaterdag wel wat groeit.. welke cd zit je dan? ps, mijn batterij van phone is haast leeg.. heb geen infuus bij me..
Ja, dat is natuurlijk wel zo. Ik vind het toch wel raar dat je op CD 9 nog geen eitje te zien hebt. Maar ik snap dat ze voorzichtig willen zijn hoor, zeker omdat je zaterdag op vakantie gaat. Ik ga gewoon duimen voor een mooi groeiend eitje zaterdag. Hoe laat moet je?
Dank je meis! En ik vind t ook raar... Had ook echt wel verwacht iig íets te zien maarja. Zaterdag om 9 uur!
Zo, nog een half uurtje, en dan ben ik klaar met werken. Ik ga lekker met manlief naar de sushi-bar! Nu mag het nog! En vooral ook bezig blijven, zodat ik me niet teveel op ga fokken voor morgen! Ik hoop echt zooooooooooooooooooooooo dat er meerdere eitjes bevrucht zijn!!!! Ik beloof dat ik na het telefoontje hier meteen kom melden wat de uitslag is! Iedereen een dikke knuffel!
@lobi, dikke knuffel terug meid ! Wat jammer dat er nog niks te zien was ! Ik duim voor je zaterdag ! liefs suus
Hoop dat je toch hebt kunnen genieten van de sushi !!! En volgens mij heeft iedereen zijn kaarsjes alweer in de aanslag voor morgen ! En proberen een beetje te slapen he ! Dikke knuffel ! liefs suus
Ik heb heerlijk genoten van de sushi! Jummie! Dank je wel voor je lieve woorden meissie! Ik hoop dat ik vanavond wat kan slapen ja. Maar over het algemeen heb ik niet zoveel moeite met slapen! Ik slaap ook ERG graag! Hahaha. Dikke knuffel voor jou!
Dames, wat een spannende dagen worden het weer! Ik duim voor iedereen! Hier flinke koorts, dus zal iets minder reageren. Bah, hoop vrijdag weer beter te zijn, hebben een bruiloft en dan zaterdag onze eigen verjaardag...
hey mykelti.. de zomergriep vaak kort maar heftig.. Lobi.. wat een vreselijk knutnieuws.. Eternity.. sushi..ik moet er niet aan denken maar ik ben blij dat jij genoten hebt! suus.. wat balen dat oma je weer wist te vinden.. je zou toch zeggen dat de dreigende ondertoon van mij haar wel weg zou hebben gehouden..
Ja, zeker weten!!! @mykelti: beterschap meid! @nanette: ik eet daar ook meer de oesters dan de sushi eigenlijk! Die bereiden de oesters daar echt HEMELS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met VEEEEEL knoflook ook! hihi