Mykelti, beterschap!!! Lobi, kun je niet toch ook een heel vroeg ei hebben gehad? Mijne was waarschijnlijk ook erg vroeg vorige maand (cyclus was ook maar 23 dagen) Je had wel VS en pijntjes... Wie weet werkten de hormonen juist goed Suussuus, wat balen zeg, alweer oma dikke knuffel!! Saskia, succes bij de info avond vanavond. Eternity, hopelijk slaap je vannacht nog een beetje. Spannend hoor morgen weet je hoeveel er ook echt bevrucht zijn!
mamavanDewi, ik weet het niet. Denk het eigenlijk niet. Mijn baarmoederslijmvlies was ook nog vrij (te) dun. Ik weet niet of dat zegt dat een eisprong nog niet geweest is?
Wat een spannende dag vandaag...!! Eternity, Heel veel succes straks! Ik hoop op een heel goed-nieuws gesprek.. en meteen een ritje e'hoven erachter aan.. Slim van je die sushi (en lekker!) maar nu maar 9 maanden niet graag.. Nanette, Succes vandaag met je kleine meid.. Het is vast net zo spannend voor jou (zo niet spannender) als voor haar zelf.. vriesvak vol met ijsjes? Ik hoop dat ze er van op knapt..! En.... nog weer snel babbels krijgt.. Lobi, Gefeliciteerd!!!! 11 toch? (volgens mij vergeet ik de helft.. er was volgens mij meer de 16e...)
Kippenlijst NOD 17-06 - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 27-06 - Eternity - 31 jaar - ronde 16 - 1e kindje - ICSI traject 01-07 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 26 - 2e kindje 03-07 - Saskia33 -35 jaar - ronde 25 - 1 kindje 10-07 - Mykelti - 32 jaar - ronde 24 - ronde 9*/20*- 1e kindje 12-07 - SuusSuus - 42jaar - ronde 17 - 3e kindje 13-07 - Leonieke- 34 jaar - ronde 4 - 1e kindje (na Pim*) ??-?? - Lobi-31 jaar-ronde 20- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 Wachten op mn ongi en dan met hormonen proberen! ??-?? -Jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje Afspraken: 16-06 Eternity bellen hoeveel eitjes bevrucht zijn + terugplaatsing 18-06 Lobi FM Geertgen 29-06 Karine VK 04-07 MamaVanDewi Laproscopie Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Kristel79 - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin! 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 26-10 - Karine - 30 jaar - 2e kindje Hier speelt oma raar spelletje... dacht haar gisterochtend vroeg te hebben maar ze vertrok na 3 druppels weer.. pas nu weer actie.. Cyclus dus dagje langer... bah!
@eternity, denk aan je meid ! Kaarsjes zijn aan ! @nanette, dikke knuffel voor jou en nette-kind ! @mykelti, beterschap ! @leo, bah een dagje langer, toch hand in hand hoor !!! @mamavandewi, knuffel voor jou terug ! liefs suus
Suus, Ja stom he? Roep ik blij dat we gelijk gaan.. doet oma weer zo apart.. haha.. is goed. Ik blijf naast je lopen.. kan mij het schelen!
Mykelti, Beterschap meis! En idd hou manlief maar goed uit de wind.. mannen met koorts zijn niet wenselijk in deze fase van ons leven..
Mogge meiden.... @Leo......is het echt actie of minder dan normaal????? Iedereen dikke knuffel.......
Yep 11 Dank je, lief dat je eraan denkt! Moest ik jou niet ook feliciteren?!?!! Eternity ik denk aan je meis!!!
Ja maar 11 jaar samen en 2 jaar getrouwd. Je was dus juist heel pienter vanochtend!! En balen van oma meis..
@lobi: gefeliciteerd met jullie 11 jaar samen! @all: net gebeld! Er zijn 4 geschikte embryo's, en er wordt er vandaag 1 van top kwaliteit terug geplaatst! Dus hopelijk heb ik er dan nog 3 in de vriezer! Maar straks om 11.30 is de tp!!!!! Oh meiden, ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb dalijk gewoon een embryo'tje in mijn buik!!!
@Mykelti update grootste kanjer: Sven kreeg vrijdagmiddag allemaal puss uit zijn oog lopen....ze hadden gezegd wanneer dat zou gebeuren dat we even contact op moesten nemen met de dienstdoende kinderoogarts. Zo gezegd zo gedaan.....verpleegkundige overlegd met de arts, het kon, maar als hij koorts zou krijgen zouden we even terug moeten bellen, eind middag had hij 37,6 maar zat vanaf donderdag al onder de diflonac en 375 mg paracetemol per keer.....dus logisch dat de koorts alleen maar verhoging was. Echter werd hij steeds slechter, en warmer. Wij bellen, kregen we een arts ervoor die op een gegeven moment zei: ja zeg dan meteen dat je wilt komen, niet twijfelen in de auto stappen (en wat een verschil met de HAP hier zeg)Wij naar Utrecht, daar aangekomen werden we vrijwel direct geholpen (echt een topper, ging zo leuk met Sven om) Binnenkant oog goed, maar waarschijnlijk kwam het allemaal uit de buitenkant, preventief antibioticakuur en antibiotica creme....zondag terugkomen..... Vrijdagnacht 39,1 koorts........zaterdagmorgen suffig en wilde alleen maar op de bank zitten, en kwam af en toe kermend naar me toe. buurmeisje kwam, maar was niet de Sven die we kenden. Echter zat ik er inmiddels al aardig doorheen want Toine is al de hele week niet lekker (extreme luieruitslag van de diaree, ligt helemaal open) Dus toch met een vriendin van mij die het weekend over was omdat manlief moest werken, even de stad ingegaan, dan is het wel fijn dat Sven zich ook veilig bij buurmeisje voelt, ik kwam thuis en zag Sven op de bank liggen, en nu weet ik wat apatisch inhoudt.....tranen met tuiten bij mij. Maar nog maar een keer de kuur gehad, dus tweede keer gegeven, en afgewacht........alles moet nog wel gaan werken en wellicht was dit het hoogtepunt waarna het vaak weer beter gaat.....in de avond toen manlief thuis kwam knapte hij zienderogen op....en dat herstel lijkt ingezet te zijn. Vandaag nog voor een spoedafspraak in het zkh geweest om het in de gaten te houden. Tis toch een post operatieve ontsteking geworden. Sven begon vrijdag ook dingen te verwerken, wilde al direct weg toen hij klaar was bij de oogarts, direct de kamer uit, toen we de gang opreden vrijdagavond met die deuren en die bedden deed hij direct zijn knuff voor zijn ogen.....menn wat gaat dat dan aan je hart, maar oh wat is het een kanjer! Ligt nu al drie nachten op rij bij ons, totaal zijn veiligheid even kwijt, wat wil je als je wakker wordt alleen zonder papa en mama met groene mensen om je heen. Daar zeiden ze ook dat ze zelden het zo hebben meegemaakt. Wat kan het ouderschap soms toch emotioneel heftig zijn. En vanmorgen weer niet zo lekker, en verhoging....hij is me te rustig, op zich wel lekker maar niet als het daardoor komt. Heel verhaal sorry, want voel me ego omdat ik niet zoveel kan reageren nu.
@Eternity, oh ik krijg tranen in mijn ogen van die laatste zin.....theoretisch ben je dan zwanger.......oh wat wordt het spannend, ik ga heeeel hard voor je duimen, nod?
Mykelti ziek???? @Leo getver.......je zou nu toch wel weer eens wat hoop mogen hebben toch??? @Lobi alles goed??? Dus toch op naar volgende ronde balen meid!!! Maar wel lekker vakantie! @Femme pb gehad?