Wat een goed nieuws! Ik ga heel hard voor je duimen!!!!!! Een hele dikke knuffel en ik steeks straks een kaarsje voor je aan!
Goof, wat een verhaal zeg, dat arme mannetje! Sterkte jullie nog, hoop dat hij gauw helemaal opgeknapt is. Mykelti, voel je je wat beter? Saf, hoe is het met Nayla? Leo, balen van oma :x...., lekker aan de Griekse likeur dan maar strakjes Hier gaat het af en aan...Gisteravond en vannacht had ze weer veel last, ze blijft dan kreunen en rochelen, valt niet in slaap en gaat dan na een minuut of 10 huilen. Vannacht heeft ze bij mij geslapen. Dan doen we vaker de laatste tijd. Ik lig dan rechterop, zodat ze met haar buik op mij kan liggen..ze heeft dan minder last van de Reflux. Mama slaapt er iets minder van...maar goed dat hoort erbij . 30 juni hebben we een afspraak met de kindercardioloog om dat hartruisje te onderzoeken. Gisteren hoorde de kinderarts het weer en het is beleid daar dat ze als ze het 2 weken op rij horen, ze je dan doorsturen voor de zekerheid. Eerst krijgt ze dan een hartfilmpje en dan een hartecho. Hoop maar dat er niets uitkomt. Nu even met een kopje koffie op de bank!
Eternity, ook hier een jaaaaa!! Jippieeee!!! SUPER NIeuws!!! En goof, nog niet zeker hoor door naar de volgende ronde. Zaterdag nog afwachten
Meijke, Wat spannend van je meisje... Hopelijk is het niet ernstigs! Sterkte, ik kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt..
Eternity, Wat geweldig! Ben sperblij voor je! Veel succes/plezier strakjes... een super bijzonder moment!
@Lobi ohhh maar dan blijf ik nog duimen draaien voor je, hoewel ik ook heel hard voor Eternity bezig ben. @Meijke getver meis.........bah!!! Ik zou sowieso dan doorgestuurd willen worden...........
@Eternity Wat spannend!!! Hier draaien de duimen ook! @Goof Jeetje wat een toestand zeg. Hou hem maar goed in de gaten en geef hem een dikke knuffel @Meijke Goed dat ze het nakijken! Beter 1 x teveel dan te weinig....
@meijke:spannend naar de cardioloog, maar wel goed dat ze daar zo allert op reageren en geen risico's nemen. Hopelijk valt t mee en is alles goed. Vervelend dat ze nog zo'n last heeft. @goofy, hoe gaat het met jou?en met je kids? hier gaat t allemaal wel ok nayla komt nog wel n paar keer per nacht, maar is na de voedingen veel rustiger en valt steeds vaker gewoon weer in slaap. Merk wel dat nu er weer wat meer rust komt, alle moeheid er bij mij uit komt...maar dat komt vast allemaal goed! Van de week voor het eerst sinds 10 maanden, weer even paard gereden. Ga kijken of dit de rugpijn erger maakt of dat de spieren er juist sterker door worden. Ik heb n zeer goede instrucrice, die heel goed op houding en spanning etc let. Ben maar even begonnen op n brave kinderpony, hihi. Mentaal deed het mij iig erg goed en de pijn achetaf viel erg mee (ja spierpijn dat wel hihi)
Goof: jeetje wat zielig voor Sven. Hoop dat hij zich snel beter voelt. Eternity: wat een mooie opbrengst! Succes met de tp. Gisteravond de IVF avond gehad. Had al veel zelf erover gelezen maar toch zeer informatief. Ook goed dat Sasseman eens hoort wat die procedure in zal gaan houden. Had het idee dat de meeste koppels iets verder in het traject zaten (of al 6 keer IUI gehad, of al afspraak voor intake gesprek IVF of zelfs het intake gesprek al gehad). Maar goed, ze geven die avond maar 2 keer per jaar...
@ Eternity: Wat goeoeoeoeoeoeoedddddd!!!!!!!! Knuffffff @ Lobi: Gefeliciteerd met jullie 11 én 2 jaar @ Meijke: Wat een spanning en toestand zeg!! Gelukkig gaan ze naar haar kijken eind deze maand! @ Saf: Fijn dat Nayla het goed doet!! @ Sas: Fijn dat de info-avond ook echt informatief was! @ Mykelti: Beterschap! @ Goof: Jeetje wat een gedoe zeg!! Hoop dat je grote vent snel zal opknappen!!
eternity.. oww meiske.. wat spannend.. ik gedachten houd ik je handje vast!!! @topembryo.. ZITTEN BLIJVEN!!!!!!!!!!! LObi gefeliciteerd!!! maak er een leuke dag van Leo.. je dacht het al, maar het komt toch altijd even hard aan meijke.. wat spannend met je meiske. ik hoop dat alles in orde is. wat voel je je dan kwetsbaar he.. goofke.. wat een verhaal van je mannetje. kon er ook nog wel bij zeg maar hier de ingreep achter de rug.. er waren 6 mensen voor de narcose nodig.. 1 voor het kapje en de rest om haar vast te houden.. ze hadden zelden zo'n fysiek sterke peuter gezien Ze werd ook heel verdrietig en misselijk wakker..Dus moesten we langer op de uitslaap blijven.. daar heeft ze echt veel bloed en slijm opgegeven en toen kwam ze wat tot rust. Nu ligt ze heerlijk te slapen op de bank..
@ Nanette: Wat ontzettend vervelend om je kind zo te moeten zien spartelen.... Lekker laten slapen Sterkte meid!
twijfel smst dat haar modem stuk is en ze dus het net niet op kan. Kamertje is daar bijna af en het gaat goed met haar
ja dat was niet leuk! Maar om eerlijk te zijn was mijn man mee voor de narcose.. /ik ken mijzelf te goed ik ga dan janken
@Nanette Wat zielig voor mijn vriendinnetje!! Verwen haar maar lekker en geef maar een dikke knuffel en ijsje van Zebra.....Ik denk dat ik ook zou gaan huilen. Deed het al bij de inenting.....
Nanette, dank je. Ik ben gewoon aan het werk,maar ik zal er hier een leuke dag van maken! En wat sneu van je meisje. Kan me voorstellen dat dat een moederhart pijn doet. Goof, jij ook sterkte met je zoontje!!