Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Goedemorgen, ik heb het nieuwe hok ook weer gevonden!

@saskia; succes vandaag, ik duim voor een goede afloop!

@all; hoe gaat het met iedereen?

@Meijke; hoe gaat het met Nienke? Nog steeds zo'n last?

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Saffron: hoe is het bij jou thuis met de ziekenboeg?

3. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @leilani; welkom!

@saskia; o heerlijk vakantie!!! Geniet er van!!! Hoelang ga je? We moeten met zijn alle die aswolk maar even wegblazen voor je!

@femke; heel veel sterkte, dikke knuffel!!!!!!!

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Saskia, F*ck de aswolk hoor..:x Jij gaat lekker genieten op Sicillie.. want dat heb je verdient!
    Succes voor straks..!

5. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@sprokkel: wat fijn om te horen dat je kleintje het nog steeds zo goed doet!
    Enneh, ik kwam zelf ook bijna 3 weken te laat, en ik ben ook een prachtkind!! :D :D :D

En wij hebben een fertiliteitsarts, Dr. L.
    Maar ik denk niet dat jij die nodig hebt nu! :D
    Maar ik vind ook iedereen heel erg aardig daar hoor!

@femke: nogmaals heel erg veel sterkte met dit grote verlies!!!

@saskia: heeeeeeeeeel veel succes met de IUI vandaag!!!!
    En een fijne vakantie gewenst!

6. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @saskia; mijn zoontje knapt wat op, maar voelt zich nog niet lekker, is erg hangerig en lekker dwars:D. Mijn oudste douchter is nu ziekjes (koorts en snip verkouden), maar ze voelt zich nog redelijk. Nayla lijkt wat minder pijn te hebben van de relfux, maar gaat wel meer spugen. Ook is ze vannacht de hele nacht extreem huilerig en onrustig geweest. Alsof er echt iets niet lekker zat. Vanmorgen een poepbroek en nu ligt ze heerlijk te slapen. Zo zielig als je die onrust ziet en haar niet kan troosten.

Maar hoe gaat het met jou??

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    goedemorgen eternity, hoe gaat het met je?

8. eternity79

Even een klein ego berichtje: ;)

Ik werd vannacht om kwart voor 4 wakker om naar het toilet te gaan.
    Dus ik ga, kom terug, lig weer in bed; kan ik niet meer slapen!!!
    Hoor ik manlief ineens ook, zegt ie: kun jij ook niet meer slapen??
    Dus begonnen we wat slap te ouwehoeren, en we hebben toch gelachen samen!!!
    Helemaal in een deuk liggen samen, om 4 uur in de ochtend, terwijl we allebei de volgende ochtend moesten werken.
    Wat heb ik toch een heerlijke man!! :D

Zo, dat moest er even uit! ;)

9. eternity79

Goedemorgen Saffron!
    Met mij gaat het wel goed. Beetje dufjes. Zie vorige bericht! :D

Hoe gaat het met jou?
    Wat erg zeg, die hele ziekenboeg bij jou thuis! Kijk maar uit dat ze jou niet aansteken! Goed veel vitamientjes eten!
    En ik kan me zo voorstellen dat het zo erg is dat je zo'n klein hummeltje niet kan troosten! :(
    Maar wel fijn dat ze nu weer lekker ligt te slapen!

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    ff snel want ik kan maar amper uit mn ogen kijken door de hooiloorts :cool: (Gelukkig krijg ik vanmiddag extra medicijnen; hoera!)

leilani: je mag me al je vragen pb-en, ik zal mn best doen om ze te beantwoorden.
    Eerlijk gezegd vind ik het soms best zwaar, dat is ook een van de redenen dat we zolang gewacht hebben met een 4e. Ons verstand zei dat het beter was van niet, maar het verlangen bleef te sterk.

Femke: heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk was het afscheid "mooi" en troostrijk.

Saskia: heel erg veel succes vandaag!

11. saskia33

Over aswolken gesproken, de Etna was 12 mei voor het laatst actief oh oh, daar zitten we de komende week niet zo ver vanaf..... ben benieuwd, straks kunnen we door die vulkaan volgende week niet meer terug :)

12. saskia33

Inderdaad, klinkt als een heerlijke man!

13. Leilani

Leilani Lid

25 mei 2011
    97
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Noord Brabant
    Zo, goedemorgen, daar ben ik ook weer even!
    Al bij de fysio geweest vanochtend... Ik heb nog altijd last van mijn bekken, na de instabilliteit tijdens de laatste zwangerschap, dus daar gaan we eindelijk maar weer eens iets aan doen, zodat ik hopelijk sterk genoeg ben voor de volgende! ;)

Twijfel:
    Dank je wel, ik zal je later vandaag een PB sturen, met een paar vraagjes, dan! Zal mijn best doen je niet meteen te overspoelen, hihi...

Saskia
    Veel succes vandaag, ik zal voor je duimen! En heel veel plezier op vakantie!!!

Eternity Klinkt gezellig in bed! ;)

Nogmaals dank voor het warme welkom, dames, is erg fijn binnen komen zo, moet ik zeggen...

14. eternity79

Ja hè! :D
    Daarom wil ik gewoon zo graag een kindje van hem!

15. eternity79

@leilani: graag gedaan hoor!
    Dit is ook gewoon een super topic!!!
    Met allemaal top-meiden!!!

En het was idd gezellig in bed! ;)
    Voordat we gingen slapen was het ook nog gezellig in bed! :p :)

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Eternity dat klinkt idd grappig :)! En jullie kindje...groeit hopelijk gauw in je buik! En dan zal het hele lieve zorgzame ouders hebben, daar ben ik van overtuigd!! Helaas weet jij maar al te goed uit ervaring hoe het ook kan zijn thuis... Jullie kindje wordt met liefde overladen!! Knuffel!

Saf, wat een ziekenboeg bij jou zeg...:(. Mooi dat de medicijnen voor Nayla wat lijken aan te slaan. Maar het breekt je hart, dat gehuil... Nienke was vannacht rustig. Fles om 23.00, 2.45 en 6.30, tussendoor heeft ze niet gehuild. Ik zie wel vaak melk in haar mondje, en daar heeft ze ook wel last van, maar het nog verder indikken van de voeding en een langzamere fles (15 minuten over 90 cc ipv 4 minuten...) lijkt ook goed te doen. We houden haar in de gaten :).

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leilani, wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je bekken, zo'n tijd na je zwangerschap! Helpt fysio?

Twijfel, meer meds dus, hoop dat t helpt!

18. eternity79

Wat ontzettend lief gezegd meis!
    Dank je wel!!!
    En ons kindje zal zeker weten overladen worden door liefde! En ik zal het 100% anders doen dan mijn moeder, dat is 1 ding wat zeker is!
    Dikke knuffel terug!

En wat fijn dat Nienke lekker rustig is geweest vannacht! :)

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

Eternity, Dat klinkt inderdaad gezellig! Liefde is.. samen niet kunnen slapen.. :p

20. Haha echte liefde inderdaad Eternity!! (jammer dat ze geen hartjes smileys hebben)

Hee leo! Jij ook in tha house!

Deel Deze Pagina