niet helemaal leo... vorig jaar sept. was hij wat duidelijker.. Maar het begin is er..... en ik durf ook niet echt te juichen hoor.... eerst maar eens duidelijker worden en pas dan zeg ik voorzichtig en heel zacht joepie.. manlief zegt ook dat hij niet durft om positief zijn omdat het gat dan zo zwart is als het weer misgaat
Het is wat he... heb je een posi test.. kun je niet blij zijn... Daaaaahag onbevangenheid.. Maar reken maar dat ik de blaren op mijn duimen duim voor deze beeb-to-be!
hahahahahahaha ja erg he.. Maar dat hebben we hier allemaal (zusje kwam gisteren vertellen dat ze door de mirena heen zwanger isd geworden.. nu 10 weken.. ze wist het net 2 dagen) Ik weet het niet.. Op dag van slijm en 2 dagwn daarna vrijen we.. vrij recht toe recht aan.. dan blijf ik liggen en helpen we de zwemmertjes handmatig even naar boven.. Maar meer geluk dan wijsheid dus..
Je meent het niet!!?? Door de Mirena heen? En nu? Mirena laten zitten of moet het eruit voor goede voortgang?
nee.. dat is niet onbeleefd Pas als manlief eruit is klaarkomen En dat zus verhaal.. Mirena moet er uit,maar ze kunnen het niet goed vinden.. dus als ze er niet bijkunnen blijft hij er in,maar dat is dan wel een behoorlijk risico voor de voortgang van de zwangerschap
Jeetje... daar kan ik me iets bj voorstellen.. maar aan de andere kant 10 weken is al wel ver.. dan heeft het voor innestelen en placenta aanleg iig geen gevolgen gehad.. Nou.. dat is toch ook weer wat bij jullie id fam... zwanger worden is 1, maar zwanger zijn en blijven is een heel ander verhaal...
Jemig nette was wel toe aan goed nieuws. O stuiter stuiter stuiter stuiter stuiter en dat in het quadraat. Ik hoop het zo erg voor je. Mag ik je wel alvast heel voorzichtig feliciteren?
ik vind voorzichtige felicitaties echt heel lief.. maar ik word er ook heel bang van.. omdat ik er hoop van krijg.. en dat wil ik.. maar ook niet... of klinkt dat stom?
Tuurlijk klinkt dat niet stom. Het zou stom zijn als je helemaal geen hoop meer had. Je hoopt erop maar wilt jezelf ook heel erg graag beschermen. Je wilt niet weer in een zwart gat vallen. Logisch toch. Laten we dan zo zeggen ik ben heel blij voor je met het tweede streepje. Laten we het gewoon per dag bekijken. Dikke knuffel
Lobi, fijne vakantie!!! Nanette, ik zie hier je 2e streepje ook echt staan. Spannend hoor!! Ik kan me zo voorstellen dat het nu extra spannend voor je is. Hopelijk morgen een duidelijker resultaat!
@nanette, allemaal stuiterende kipjes in dit hok ! Ik doe toch een beetje mee lieverd ! Maar zoals femme zegt laten we het dag voor dag bekijken ! Maar we hopen het allemaal zo intens voor je ! Hele dikke knuffel ! @lobi, heel veel succes morgen en geniet maar lekker van wat welverdiende rust ! @all, liefs ! Ben moe van het werken en moet morgen weer, zondag schoolfeest, maar ben daarna weer van de partij ! liefs suus
Nanette.... stuiter stuiter stuiter........ zou dan eindelijk weer t tij keren dat erin t hok weer met roze wordt aangevuld??!!!!!!
Nette, gefeliciteerd! Oh, mag ik ook zo'n sperminator!? Hoeveel DPO zit je nu dan? Lobi, succes vandaag en veel plezier! Hopelijk wordt het wat beter weer zodat je nog kunt genieten van de zee. Ben echter bang dat het pokkeweer is aan de kust... Hier zo boodschappen doen voor de verjaardag. Nog niet 100% beter, maar er zit verbetering in!
@mykelti, heel fijn weekend, hoop dat je je vandaag wat beter voelt ! En alvast gefeliciteerd ! liefs suus
@ Nanette: Jeeejjjjj!! (Stttttttt ) @ Mykelti: Veel plezier vandaag!! @ Lobi: Succes vandaag en heel veel plezier op vakantie!!