Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@nanette: als de ongi weg blijft, dan ga ik wel eerder testen dan 2 juli ja.
    Misschien de 28e of 29e ofzo.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja ik bloed dus gewoon niet meer..
    heb wel een gespannen gevoel in mijn baarmoeder.. of ik de rand steeds voel zeg maar..
    Maar goed, dat zal ook wel weer over gaan

3. eternity79

@nette: geef Twijfel maar een dikke virtuele knuffel van me!
    Ik kan me voorstellen dat ze zich zorgen maakt!!
    Ik denk aan haar!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    spannend meiske..
    Ik hoop het zo..
    ik heb er een goed gevoel over, maar ja dat kan ook de hoop voor je zijn

5. eternity79

Ik hoop dat je gevoel juist is!
    ;)

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette, heb je nog een keer getest???? Dit verhaal lijkt zooooveeeel op die van mij.........misschien wil ik wel te graag dat het identiek aan mijn verhaal is, dan weet ik nl de afloop....

@All grouphug, beetje laat maar beter laat......

@mykelti. nog gekeken op die site???

@Zwaait naar sprokkel

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw

Je bent een schatje weet je dat wel!
    Ik heb niet meer getest..
    De test was zondag echt lichter dan zaterdag en dan niet een fractie maar echt lichter naar mijn mening.
    verder heb ik ook wel wat stolsels bij mijn bloeding gehad, dus de kans is nagenoeg nihil.
    Mijzelf kennende zal ik voor de zekerheid nog wel een testje gaan doen deze week als er echt helemaal geen bloed meer los gaat komen, just to be sure..
    Maar echt geloven doe ik er niet in (hoewel een wonder altijd geweldig is natuurlijk;))

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    maar mensen ik duik mijn bedje lekker in..
    Morgen een vreselijk lange dag...
    En de muziekavond heb ik vandaag niet gedaan, ik ben op van de emotie van deze dagen (want goofke schreef dat ik zo stoer positief was, maar ik heb wel wat afgejankt hoor;))

9. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Jeempie Nanette, t is weer flink aan het spoken bij je he...zenuwslopend op deze manier steeds. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, en dan positief nieuws natuurlijk!!!!!

Ik hou ook mijn vingers gekruisd voor Eternity...owww jeemig wat spannend meid! Hoe sta je er in op dit moment?

En Mvd dus ook weer op het wachtbankje, duimen draaien hier!

Wat een eng gedoe met Twijfel! En hoezo heeft de dokter geen tijd deze week :$?! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan, toch link die suiker ook voor haar zelf natuurlijk. KNUFFEL!!

Enne...heeeerlijk die grouphug!!

10. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    @Goof, jeee meid wat heb jij veel gehad met je lieve mannetjes. Gaat toch door merg en been als je kleintjes het zwaar hebben. Hoop dat het nu al beter is met ze?

@Sanne, fijn dat het goed is met de heupen van Mees. Hoe gaat het verder met jullie?

@Femme, heel herkenbaar hoor! Het is super genieten, maar ook heel vermoeiend. Inclusief hormonsters ben je dan jezelf soms even helemaal kwijt. Wil niet zeggen dat je je mannetje en het wonder niet waardeert, je moet gewoon even opnieuw afgesteld worden...ik dus ook haha :D

Wat ben je toch een mooi mens en wat zeg je dat super lief!

@Jolan, leuk om van je te horen! Hoe gaat het met je meid?

Andere meiden...ik lees nu steeds beetjes terug en zal snel weer proberen op de andere verhalen te reageren.

Nu is het tijd om te gaan slapen voordat ons kleine roodborstje weer voor de nacht komt...WELTERUSTEN lieve kippies!

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Eternity ik heb nog eens nagedacht en ja dat deed pijn. Maar je hebt wel spuiten gehad die de testen beïnvloeden, dus dat het posi aangeeft. Dus als je eerder gaat testen zul je misschien een vals positieve test krijgen. Misschien kan je dan toch beter wachten tot 1 juli( een dagje maakt niet uit en anders klopt mijn pendel ook niet meer en trouwens ik ben dan jarig en ik wil alleen maar goed nieuws op mijn verjaardag)

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Deed het pijn ja Femmel :D? Lekker droog ben je toch ;). Lekker geslapen?

@all, knuffel!

13. eternity79

@sprokkel: ik heb echt geen idee hoe ik erin sta. De ene keer denk ik van wel, de andere keer denk ik weer van niet. En voor de rest sta ik niet bekend om mijn geduld, dus wachten is erg moeilijk! ;)

Ow, je maakt me aan het blozen met je opmerking hoor! :)
    Dikke knuffel!

@femme: die pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam, dus dat zou het niet moeten zijn.
    En misschien dat ik nog wel wacht tot 1 juli. Omdat ik namelijk nogal vertrouwen heb in jouw pendels. :)
    En ga nu maar weer gauw uitrusten van het denken! ;)

14. eternity79

@suus: heel veel succes vanaaf! Ik denk aan je!

@nanette: er is niks mis met een goed potje janken! Het is verdorie toch ook even niet niks zeg!!! :(
    Ik hoop echt dat als jij die Utrogestan krijgt, het bij jou ook eindelijk zal lukken om het te laten blijven plakken.

15. suussuus

suussuus Niet meer actief

Dank je wel lieverd !
    Ben hier bezig met operatie ,,stofwolk ,, (lees poetsen) heb ik genoeg afleiding tot vanavond !
    Ik baal alleen soms zo van mezelf dat ik me van te voren zo ontzettend druk kan maken, en doemdenken !
    Ik weet dat het allemaal wel goed komt met hem, en het allerbelangrijkste is dat het mannetje zelf gelukkig is !
    Vanochtend 1ste keer van deze week zonder drama en huilbuien naar school gegaan ! Jippie !

Zo en dan nog even een verlate groupshug voor iedereen !

Dikke knuffel, suus;)

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Succes met het gesprek vanavond Suus!!!

17. suussuus

Dank je wel lieve meid !

Fijn dat het met Mees zo goed gaat !
    Wat een heerlijk mannetje !

liefs suus

18. suussuus

zwaait naar Sprokkel !

19. eternity79

Tja, dat druk maken en doemdenken heb ik ook vaak hoor.
    En ik snap dat je daar van baalt!
    En natuurlijk komt het goed met je mannetje! Met zo'n moeder moet dat wel goedkomen.
    En wat fijn dat hij vanmorgen zo goed naar school is gegaan!!

Dikke knuffel voor jou!

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Suus, succes vanavond!

Eternity, 10 DPO...het schiet op...pomtidomtidom...en we duimen verder...!

Zo even lekker naar buiten, het is hier mooi weer. Ga met een vriendin naar de kinderboerderij.

Gisteren gestart met Nienke haar medicatie en ik ben voorzichtig positief. Nu is ze weer erg onrustig, maar afgelopen nacht en eerder vanochtend ging het prima. Ik hoop zo voor haar dat het goed gaat werken. Vind het wel heftig hoor, 3 flessen medicijn staan er voor haar nu... Maar niets geven omdat papa en mama niet aan de meds willen, dat slaat ook nergens op. Ze was steeds meer aan het huilen, het record is 2 1/2 uur non stop. Nou dan breekt je hart kan ik je vertellen. Dat was maandagavond en dinsdag heb ik gelijk de kinderarts gebeld voor de medicijnen. Arme frummel...

Deel Deze Pagina