@Suus Lastige keuze! Zou er goed over nadenken en vooral kijken waar Daan zich happy bij voelt. Maar dat ga je zeker doen! Dikke x! @Eternity Zou het echt? Ow, wat hoop ik het voor je meid!
@Leooooooooooo he hoi.......hihihihi ondewijspost.....ehhhhhhh ik ga na de vakantie weer aan het werk, maar net gesprek met directrice gehad.......weer moet ik me verdedigen dat ik een kind heb.......of twee nu dan. Ik ga twee dagen werken maar ben de wo do en vr niet vrij om wat te doen want er zijn allemaal verplichte dingen, ik ga het in kaart brengen en dan eens met een vertrouwenspersoon erover praten, tis niet normaal dat ik zoveel terug moet komen vind ik. Mijn directrice zegt dat het normaal is qua taakbeleid, maar ik moet dus evenveel vergaderingen volgen als mijn fulltime collega's .......dat kan toch niet kloppen???? Of ben ik nou gek. Er zijn nu al met ouderavonden en verplichte vergaderingen en studiedagen 14 verplichte terugkom momenten.....maar daar zitten de andere dingen nog niet eens bij....sint, kerst, sponsorloop etc etc....en dan heb je ook nog eens de bouw vergaderingen en werkgroep vergaderingen.
Natuurlijk is het niet raar dat je jaloers bent! Jij wil ook gewoon heel graag!!! Heb jij sowieso die jaloezie niet een beetje ook als mensen voorbij die 17 of 18 weken zijn? Onder het motto van: "waarom hun wel, en ik niet?" Maar wel fijn voor je vriendin dat ze na zo lang proberen eindelijk zwanger is geworden! En fiets de frustratie er maar lekker uit meid! 2 vliegen in 1 klap: goed voor de lijn, en frustratie eruit.
Eternity, je maakt het nu wel heullll spannend... Jeetje zeg. Ik weet niet hoe het zit met Pregnylstreepjes en na hoeveel dagen dat uit je lichaam is. Heb ik niet ooit een keer 10 gelezen? Heb je al een groothandelvoorraad KV in huis? Ik hoop het zo voor je dat het raak is!
Ik maak het idd spannend deze keer ja. Ik ga straks nog even langs het kruidvat om wat testjes in te slaan. Die ik vanmorgen gedaan heb, was m'n laatste. Pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam ja, maar mijn test van maandag (7 dagen daarna) was heeeeeel licht, dus ik kan bijna niet geloven dat deze streep vandaag nog van de Pregnyl is...
Nu even douchen, was iets langer blijven liggen, want onze prachtige dochter is van 2.00 tot 5.00 wakker geweest. (en wij dus ook ). Daarna lekker wandelen buiten, wat is het super mooi weer zeg! Het is hier strakblauw!
Hey meiden. Ik heb niet zo veel te melden en heb ook niet zo goed bijgelezen. Ik zit nog steeds op mijn menstruatie te wachten, maar die blijft wel erg lang uit. Ik heb mijn laatste 2 cycli absoluut niet bijgehouden, maar het is toch zeker 5 weken geleden dat ik voor het laatste ongesteld was. Misschien dat mijn medicijnen mijn cyclus beinvloeden. En misschien ben ik wel gewoon zwanger. (LOL) Maar zonder gekkigheid, ik geloof er echt niet meer in. Drie lange jaren, 34(?) rondes, een missed abortion, 2 vroege miskramen, mislukte IUI en ICSI pogingen. Ik zal hier de laatste kinderloze zijn. De enige manier om mezelf te beschermen tegen de de zwangere en kinderrijke buitenwereld is om me er niet te veel tussen te begeven. Ik ben dus absoluut niet sociaal, jammer dan. Het is lulliger voor mij dan voor de rest van de wereld dus ik ga me er niet schuldig over voelen. Dat betekent overigens niet dat ik niet aan jullie lieve kippetjes denk! Ik wens jullie allemaal alle geluk van de wereld, maar zolang ik zelf niet ook een klein beetje geluk mag hebben vind ik het toch erg moeilijk om te lezen wat ik allemaal moet missen... @Eternity Ik ben te nuchter (of te getekend) om nu al blij voor je te zijn, dus ik hou je liever met beide benen op de grond. Natuurlijk hoop ik voor je dat het echt een plakkerd zal zijn, maar alleen geduld zal het leren. *ondertussen duimen draaiend* @all Dikke knuffel!
@Alex hele dikke knuffel!!!! Hmmmm zou wat zijn he als je opeens wel zwanger zou zijn nu.........was je normaal wel regelmatig??? Of hebben die medicijnen er echt invloed op......
Eternity, Oh meis ik kan me zo goed voorstellen dat je je niet hebt kunnen inhouden.. maar pas je op met hoop maken? Ze zeggen niet voor niks 2 juli.. nu zou ik ook een paar dagen eerder getest hebben.. maar een hele week eerder zou ik niet durven vertrouwen.. Desalnietemin heb ik er een heeeeeel goed gevoel bij! Ook zonder kvtest!!! En ik hoop met heel mijn wezen dat deze emmy heel stevig bij jou vastgeplakt zit!! Karine, Dank voor je compliment.. ik wil ook graag een stoer wijf zijn.. en dat ben ik ook wel, maar wel eentje die haar draai niet kan vinden.. Goofy, Hmm.. je zou idd zeggen dat ook de vergaderingen etc naar het perentage wat je werkt gezet wordt.. lastig.. Dus net juist het gesprek gehad? Ook toevallig dat ik net aan je dacht dan! Hoop dat jullie snel tot een oplossing komen waarbij jij je goed voelt..
Alex, Ik wil je zo graag zeggen en beloven dat het goed komt.. maar kon ik dat maar... Blijf er zelf wel in geloven alsjeblieft.. Je mag de laatste kinderloze hier niet zijn hoor je me...! Ik denk aan je..
Hier, fietsavontuur was een giller.. Halverwege -ruim een kwartier onderweg- een lekke band... kon ik terug lopen.. dat was dus 45 minuten ruim! inmiddels zeikte het van de regen.. Dus als een verzopen kat weer thuis, in de auto gesprongen en alsnog een bakkie gedaan bij dinnetje.. *zucht* Zij is precies 20 wkn vandaag zat de hele tijd met haar hand over haar buik te wrijven.. en tijdens ons gesprek elke trappel die beeb gaf te vermelden.. Ik durfe weer eens niet te zeggen dat ik dat niet zo fijn vond.. dus heb me heerlijk lopen ergeren.. Verder weet ik nu dat: het met 20 weken erg vervelend slapen is.. Dat een derde zwangerschap erg tegenvalt en dat een bevalling horror is... AAAAAAAAAAAAGGGGGGGHRRRRRRR!!!! Ze heeft nu haar 20 wkn echo.. En natuurlijk hoop ik dat alles goed is.. maar jemig, stop eens met zeiken en ga genieten zeg... Pff..!
@LEO.......is het een vriendin van je?????? Die van jou situatie af weet??? Dan ga je dat toch niet zeggen......dan hou je je toch een beetje in.....dikke knuff
Weet niets anders meer te zeggen dan een hele dikke knuffel en ik denk aan je, ondanks dat je hier niet veel meer bent....