Goedenmorgen!!! Ik wurm me ook op dit stokje!!!! Ik ben nog maar net lid maar dacht even dat ik echt een oude doos was! Zag in een ander kopje allemaal van die jonge stellen............. Niets mis mee natuurlijk maar toch voelde me zo oud!!! Ben 34 en mijn vriend 42. We zijn eigenlijk net bezig!! Ik voor mijn eerste en hij voor zijn tweede kindje. Mag maandag testen en ik merk dat ik dit erg spannend vind. Eerst schoot de week niet op maar toen was het toch ineens weekend en kwam het wel heel dichtbij!!! Dus een spannend weekend dus.................... Heel fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen!! Want ondanks dat ik eigenlijk nog helemaal niets weet heb ik toch het gevoel het tegen iedereen te willen vertellen.......... Nog even geduld........... En nog een vraagje maar ik ben qua computers nogal een nerd!! Misschien een stomme vraag maar hoe komen jullie aan die leuke banners heten ze geloof ik onderaan je bericht waar je kan zien hoe ver je bent????????
@natas78, welkom in het gezelligste hok van ZP ! @eternity, spannend zeg, wat lijkt het me frusterend om te wachten met testen, zeker na deze ! Ik duim dat de test een dezer dagen van het scherm afknalt !!!! Gisteren hebben suusseman en ik aan Daan gevraagd of hij gelukkig is op school en wat hij zou willen, en daar kwam duidelijk uit dat hij op deze school soms niet gelukkig en hij het niet erg vind om naar een andere school te gaan. En ik wil jullie lieve kipjes nog even bedanken voor jullie wijze en opbeurende woorden ! liefs suus
@Suusuus, lijkt me dan duidelijk......heb je ook gevraagd wat de reden is waarom hij niet gelukkig is. Heeft dat iid te maken met dat hij het gevoel heeft dat hij anders is??? Want dan lijkt met het besluit duidelijk wat je moet nemen.
@Natas76 welkom hier en wat spannend. Nou echt niet oud hoor, ik ben hier samen met Suusuus de oudste.......zelf 37....
@goofy, hij zegt dat hij veel gepest wordt, en naast zijn mindere concentratie en laag zelfvertrouwen, denken wij nu dat hij hier op school niet de nodige hulp kan krijgen en door het gesprek van laatst is mijn vertrouwen erin enorm gezakt ! Men zegt vaak in NL dat de Belgische scholen zo goed zijn, maar als je hier niet netjes op de lijn loopt, val je buiten de boot ! Heel erg prestatie gericht ! En hier zitten nu maar 12 kindjes in de klas, dus ik neem mijn petje af voor alle nederlandse juffen die vaak met het dubbele aantal een klas perfect kunnen runnen ! Jij bijna vakantie !!!! Zalig zeg ! liefs suus
goedemorgen iedereen.. Ik ga straks naar de homeopaat.. Ik hoop toch zo dat hij iets weet.. Welkom natas.. jij was er vroeg bij vanmorgen.. Toen lag ik nog heerlijk te slapen Ik ben ook 34 en mijn man is 33 (dat wrijft hij er met enige regelmaat in.. zucht..) De banner onder sommige berichten kun je downloaden op allerlei sites. De makkelijkste manier is om gewoon te klikken op een banner die jij mooi vindt. dan komje op de site waar hij is gemaakt en daar vul je je eigen gegevens in. laat dat scherm even openstaan en open in een nieuw scherm zwangerschapspagina en dan je gebruikersinstellingen (links boven in de grijzige balk onder je naam) Dan opent zich een scherm met links allerlei opties. Kies daar handtekening wijzigen. Dan ga je weer naar de site van de banner en kopieer je daar de code voor fora/forum. En die plak je in het veld voor handtekening. Door op voorbeeld te klikken kun je kijken of je de juiste code hebt gepakt. Als dat zo is handtekening opslaan en je bent klaar
@suus.. fijn dat Daan het niet erg zou vinden om van school te veranderen.. Ik blijf het een moeilijke keuze vinden voor jullie, wat is wijsheid. Bovenaan staat inderdaad dat jullie zoon gelukkig moet zijn! Hug en sterkte met kiezen..
ow eternityyyyyyyyyyyyyyyyhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhyyyyyyyyyyhyyyyyyyy.. Heb jij vanmorgen weer een testje gedaan? *stuitert op en neer en heen en weer*
Ja dat bedoel, dan lijkt de beslissing nabij.......hoewel je hier in nederland niet zomaar naar het speciaal onderwijs kan, daar moet eerste een boel aan papierwerk worden gedaan, dus als je er toch overdenkt zou ik wel actie ondernemen direct na de vakantie. ......grijns bedankt voor het compliment over de juffen, ik had toen ik terug kwam van Sven 31 waarvan de helft gedrag, leerproblemen had, 11 handelingsplannen........dit was ook niet te doen........ Gelukkig krijg ik er dit jaar maar 22!
@natas76: welkom in het gezellige kippenhok!! Ook een spannend weekend voor jou dus! Hier nog 1! Ik zie dat Nanette je al een mooie beschrijving heeft gegeven hoe je banners aanmaakt! @suus: wat goed dat jullie dat ook aan Daan hebben gevraagd! Misschien is het dan maar beter voor hem als hij naar een andere school gaat! En je kunt bij ons altijd je ei kwijt meis, dat weet je toch! Dikke knuf! @nanette: ja, ik heb weer een testje gedaan vanmorgen! En hij was ongeveer hetzelfde als gister. Niet minder duidelijk in ieder geval, maar ook nog niet stukken duidelijker. Maar dat had ik ook niet verwacht, gezien HCG zich om de dag vermeerderd. Morgen nog maar 1 doen!
Natas 79: Welkom in het gezelligste kippenhok van nederland en omstreken. Hopelijk voel je je vertrouwd genoeg hier om je verhaal kwijt te kunnen als je daar behoefte aan hebt. eternity: O stuiter stuiter stuitern stuiter, wat maak je het lekker spannend. Je eerste positieve test sinds je bezig bent. Ik hoop zo dat de streep duidelijker wordt en dat het raak is (maar eigenlijk denk ik van wel want hoeveel bewijs wil je nog meer hebben, de pendel, de kaarten en de testen, maar goed ikk zal me inhouden) Als het over een week nog zo is dat rij ik naar jullie en geef je een hele dikke knuffel. Suus wat een hoop dilemmas met jullie zoontje zeg. Maar ja alsl hij al naar een andere school wilt omdat hij zich niet op zijn gemak voelt in de klas dan is het misschien wel beter. Maar tjonge jonge zeg wwat een heftige keuze die je moet maken. Heel veel succes en ook voor jou een hele dikke knuffel Goof voor jou ook een dikke knuffel. Denk aan je gewoon zomaar
Nanette heel veel succes bij de homeopaat. Hopelijk kan hij iets betekenen voor je. Ik vind het zo ongelofelijk bagger voor je en het is toch belachelijk dat er zo weinig actie wordt ondernomen. Gun het je zo erg!!!! Ook voor jou een hele dikke knuffel een een pakkerd op je wang.
Ik hoop ook echt zoooooooooooo dat het raak is!! Maar dan moet de test morgen wel echt wat donkerder zijn. ERG spannend dus!! Enneh, de pendel zei juli hè! Ik hoop zo dat de pendel in de war is met eind juni!
Hoi lieve kipjes... ik steek even mijn kop om t hoekje. Ik lees nog mee, reageer nergens op maar wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk en meeleef. Dus dikke knuffel aan jullie allen. @ hier, hier gaat t niet goed... relatie ligt op klappen. Door vriendlief zijn burnout, trekt hij mij mee in een negatieve spiraal. Ik kan alleen maar huilen, en merk dat ik steeds depressiever wordt. Volgende week ga ik met m mee naar de psycholoog, want zoals t nu gaat trek ik t niet langer.
Och meis, wat een flut situatie toch! Goed dat je mee gaat naar de psych, want zo kan het niet langer. Werkt hij nu wel wat meer mee of komt alles nog steeds op jouw schouders terecht? Het enige wat ik kan zeggen uit ervaring met een vader die depressief was, is dat je moet proberen het los te laten, hoe erg het ook klinkt. Laat jezelf niet meesleuren, want daar heb je jullie beiden mee, ook al lijkt het alsof jij op dit moment de enige bent die het erg vindt. Hele dikke knuffel voor jullie. @Eternity: wat maak jij het spannend! @Natas76: welkom in het hok. Er komen spannende dagen aan voor jullie zag ik. Ben even vergeten welke ronde jullie zitten... @Meijke: medicijnen nemen is nooit de lekkerste oplossing, maar als N daarvan opknapt, dan brengt het alleen maar goeds met zich mee toch? @Femme: al van de buikgriep af?
@ mykelti, ik zou wel willen dat ik t los kon laten, maar alles komt op mij aan, krijg geen backup van hem. En ik ben zooooo moe. De hele kraamperiode heb ik niet eens de kans gekregen om er echt van te kunnen genieten, en dat vind ik zeer kwalijk. En dat maakt me zo verdrietig. Vooral dat ik niet weet waar ik aan toe ben en niet weet wat ik kan verwachten
@Suus: wat goed dat Daan zijn mening heeft kunnen geven! Nu weten jullie ook meer wat de juiste stap voor hem is. Geeft toch rust denk ik? @Karine: fijn dat het goed gaat... Hier mijn ei nog niet kunnen vinden, maar temp was vanmorgen 36,7?! Normaal heb ik dat alleen na mijn ei. Vannacht wel 1 uurtje langer geslapen dan normaal, maar meestal brengt dat niet dat verschil met zich mee. Wel al 4 dagen krampjes gehad, dus ben benieuwd of het morgen weer zo hoog is. Heel apart!
Och meis, wat enorm k*t!!! Natuurlijk ben je moe!! En ik vind het echt heeeeeeeeel erg slecht van je man dat hij gewoon niks doet! Ik vind die burn-out gewoon echt geen excuus!! Hij heeft verdorie 2 kinderen!!!! Burn-out of niet, daar hoort hij voor te zorgen!! Ik hoop dat je bij de psych meer kan bereiken, en dat het snel beter gaat! Want dit is niet te doen voor jou zo! Ik heb echt zo met je te doen meis!!