even reageren op de post van goof.. Jpou directrice heeft gelijk,maar is niet volledig.. Wanneer terugkomdagen vallen op momenten dat parttimers vrij zijn moeten die dagen worden gecompenseert met ruildagen. Maw dan mag je andere dagen vrij nemen. (voor zover ik weet) uitzondering is als jij op minder dagen werkt dan passend is bij jou fte. Bovendien hebben we geen cao
Alex, Hmmm strange... Vreemd genoeg werkt een testje vaak (hier) ook heel goed als ongi opwekker.. Al hoop ik -eigenwijs als ik ben- toch op een wonder.. die zijn vaker voor gekomen, en als iemand hier zo onderhand een wonder verdient..
Eternity, Sterkte meis.. goed idee om bolletjes door te zetten voor je-weet-nooit.. ook ik snap wel dat je alle hoop dreigt te verliezen op 13dpo.. maar toch.. het klopt niet.. Ik kan het niet uitleggen maar ik wil er niet aan dat dit het dan was.. Pas goed op elkaar... liefs..
Dag lieve dames!! Ik durf het bijna niet te vertellen met al dat verdrietige nieuws hier.......... Gister getest en ik ben zwanger!!!!! Heb bijna geen klachten behalve dat mijn borsten mijn bh uitgroeien en ik erg weinig slaap..... Gister gelijk een zwangerschaps bh gekocht!! En dat na de eerste poging. Echt bizar en ik kan het ook nog niet echt beseffen. Ik wens iedereen heel erg veel succes hier. Liefs Natas
@Natas76: jammer voor ons, maar fijn voor jou! Gefeliciteerd! @Eternity: wel vreemd dat je dan pas op 2 juli mag testen idd wanneer je nu al 13 DPO zit?! Weet je waarom dat zo laat is? Hoe gaat het nu met jou en je hubby, goed kunnen praten? Wel sneu dat er maar 1 emmy over is. Maar wellicht als de reden voor het slecht invriezen bekend is, een eventuele volgende poging een beter resultaat oplevert? Alhoewel ik me kan voorstellen dat je er nu even niet aan wilt denken... @Goof: heb geen kaas gegeten van die afspraken, maar hoorde hier ook wel eens een lerares die het ook zo vreemd vond dat ze telkens terug moest komen en dus eigenlijk veel meer uren maakte dan haar contract. @Alex: jij bent ook een lieverd! Idd mss een testje om oma binnen te lokken? Je weet al dat de kans miniem is, maar ja, als dat die ouwe tang binnen lokt... En wat fijn om te horen dat die scherpe randjes er een beetje af zijn! Je moet ergens beginnen meis. Je kunt al super trots op jezelf zijn! @Kristel: hoe gaat het nu met je? Musical (we will rock you) was erg leuk! Daarna naar huis, mijn vader opgehaald en heerlijk uit eten gegaan. Mag wel even een keertje... Ei is nog steeds zoek, dus ben benieuwd. Blijkbaar heeft mijn griepje een flinke invloed gehad. Wel al een dag of 5 krampen, dus dat is wel weer vreemd. Gisteren gewoon iets ingenomen, zo zat was ik ervan.
Mykelti, Raar ei! Muscial gaat stoppen toch? Heb hem niet gezien helaas.. Leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Natas76, Gefeliciteerd..! Na de eerste poging.. *kijkt jaloers* Sanne, Goodmorning..!
Ja, in augustus. Kaartjes zijn in de uitverkoop, dus als je nog wilt... En idd, stom ei...ik wil er ook zo een als Natas76! En verplicht klussen vinden we zoooo leuk...NOT! Nu al ruim een week om de dag met een slaperig hoofd...zin maken lukt me nooit zo goed, maar vooruit dan maar...
@Leonieke Goedemorgen! Ga je vandaag weer een dagje spijbelen met dat mooie weer? @Mykelti Gaat goed hoor. Mijn kwebbelkous gaat steeds wat meer doorslapen, dus dat is erg prettig! Zijn nu alleen weer over naar een andere voeding omdat hij niet tegen Nutriton kan (om het in te dikken, want hij heeft een lichte vorm van reflux) dus daar heeft hij wat last van, maar voor de rest is het een heerlijk tevreden mannetje.
Oh wat een schatje! En wat lijkt hij op je man! Echt ongelooflijk! Fijn dat het goed gaat, ondanks de andere melk.
Lastig om zo te moeten zoeken naar de juiste voeding.. ben je inmiddels helemaal van de bv af nu dan? Ik ga meteen ff zijn foto's bekijken!
Vanaf een week of 6 ben ik van de borstvoeding afgestapt. Mees kreeg voor de 2e keer spruw en mijn melkproductie bleef te laag. Had het graag langer gegeven, maar helaas....
Oh oke... jammer dat het zo gelopen is.. Ik dacht alleen dat je nog een poos gekolft had (maar weet niet of je dat ook kunt indikken met kunstvoeding )