Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow eternity.... wat een verdrietig nieuws.. ik had zo'n hoop voor jou...
    Nu eerst Rome... en dan hopelijk een plakkertje voor jullie meiske..

2. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Eternity, meid ik kwam speciaal even binnenglippen voor je...^%$#$@& wat een klotezooi! Waarom ,waarom waarom blijft het niet gewoon plakken! :(

Sterkte meid, en geniet van Rome!

X

3. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Alex, dag 36 al...:(:(
    Nou had ik ook cycli van 36 dagen, maar jij toch nooit?

4. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Meijke, arme kleine meid! Die darmkrampjes zijn zo hartverscheurend. Robin heeft ze maar heel soms en dan staan de tranen bij mij ook heel hoog, wat kunnen ze het dan uitschreeuwen he?
    Ik hoop dat de meds goed gaan aanslaan en dat ze zich snel weer helemaal fit voelt!

5. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Met die spruw is het echt niet leuk meer he, ik snap dat je na de tweede keer dan stopt...vooral als hij niet genoeg kreeg ook. Robin heeft het nu een keer gehad en ik vond het echt lastig; voor haar met slapen en huilen, voor mij de pijn in de borsten.
    En ach, hij heeft mooi zes weken gehad, kv is ook super goed en het lijkt me wel wat handiger ook (of niet?). Slaapt hij nu ook langer op de kv?

@Kristel, meid wat een situatie..pff! Laat jezelf niet meetrekken hoor als het kan, vraag ook steun aan anderen om je heen want dat heb je wel nodig met die twee kleintjes ook. STERKTE en KNUFFEL!

Natas76; GEFELICITEEEEERD!! :) Strooi maar rond die HCG hier in het hok!

@ALL, heeeel veel liefs!! X

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik wilde niet van die vieze medicijnen aan hem geven, dus er zat niets anders op. Ik ging ook steeds meer op zien tegen het voeden, want vanaf de eerste teug leek het alsof er 1000 naalden in mijn borsten werden gestoken. Hij groeit heel goed op de kv, dus geen klagen. En het voordeel is toch wel dat je weet hoeveel hij eet.

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Sprokkel Hoe is het met Robin? Heb je al nieuwe foto's?

8. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Dank je wel voor de lieve reacties!

Ik heb gelukkig een hartstikke lieve man, en een ontzettend goed huwelijk, dus dat houdt me echt op de been.
    En we gaan gewoon hopen dat de cryo het gaat redden...

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen kippies! Iedereen klaar voor weer een enorm warme dag?

10. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen dames!! Bedankt voor alle reacties. Wij zijn ook erg blij hier. Kan het nog steeds niet goed beseffen. Voel me redelijk normaal. Ook al zegt mijn vriend dat dat niet zo is. Vandaag vertellen aan mijn baas en heb op de een of andere manier het gevoel dat ik lieg!!! Heel bizar............

@Eternity. Het is al vaak gezegd maar wat superk*t!!!!! Ik vond deze periode van wachten al zo erg. kan me er niets bij voorstellen hoe het moet zijn!! Heel veel sterkte. En heel fijn dat je een goed huwelijk hebt. Als je ECHT samen bent draagt de last veel fijner.

Iedereen sterkte met deze tropische dag!!!

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wow...het is nu al 28 graden in huis, niets afgekoeld vannacht! Gisterochtend was dat nog niet en liep het in de dag wat op...dit belooft een heftig dagje!

Het kleintje slaapt zichzelf door de hittegolf heen, van 20.00-23.00 van 00.00-06.00 en nu al weer sinds 07.00. Prima, heeft ze ook niet zo'n last van de hitte :).

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

#1492 Meijke, 28 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2011
    Sprokkel, hoe is het met jou? Robin al weer een maand, gaat het snel!

Mykelti, ook vroeg op :)? Ei al terecht? Edit: ik zie het al in je tempkaartje, ei is nog steeds zoek :(

13. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Gaat het al beter met de reflux?

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ja gaat zeker wat beter! Het verschilt per dag, maar we merken duidelijk dat ze lekkerder in haar vel zit! Gisteren spuugde ze ineens weer 3 uur na een voeding, en dat is echt helemaal zuur dan, daar moet ze dan vreselijk van huilen, heel zielig. Maar dat is dus lang niet meer na elke voeding gelukkig!! Ik lees dat veel kindjes met Reflux als ze veel last hebben flessen gaan weigeren, maar we waren er op tijd bij, voor de boel echt geirriteerd/ontstoken was, dus ze drinkt goed!

Houdt Mees het een beetje uit met de hitte?

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hier bij ons binnen is het nog maar 22 graden, gelukkig niet te warm voor Lars. Gisteren Naar de huisarts geweest voor zijn wangetjes. Blijkt toch eczeem te zijn. In de gaten houden omdat koemelkallergie ook vaak zo begint. Lars is voor de rest een tevreden mannetje maar hij is van 1800 tot 2300 uur echt een tiran. Niks is goed, niet willen slapen, alleen maar knerpen, zeuren, huilen. Heel irritant, weet ook niet wat ik ermee aan moet.
    Iedereen dikke knuf en succes met de warmte

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hij heeft een beetje last van de warmte. Normaal hoor ik hem de hele nacht niet en nu was hij om 01.30, 02.30 en 04.30 even wakker. Heb hem gistermiddag maar alleen in zijn luier laten zitten, want het was hier binnen 28 graden ondanks dat ik alles de hele dag dicht had met de gordijnen ook dicht.

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Het wordt helemaal donker hier...lijkt wel nacht! Ik lees op Nu.nl dat het in Zeeland al losgebarsten is...kan hier ook nooit lang meer duren.

*doet een lampje aan*

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Femmel, wat zielig voor de kleine man! Hoop dat het geen koemelkallergie is en dat hij zich snel beter voelt!

Wat heerlijk in je huis trouwens, 22 graden!

19. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Oeh, dat klinkt niet goed... :$
    Dan zal het wel niet zo lang duren voordat de rest van het land aan de beurt is.

(ik moet toch werken, dus het maakt mij niet uit. ;) )

20. Meijke

Meijke Niet meer actief

Werkse Eternity!

Deel Deze Pagina