Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik ben er morgen en zaterdag ochtend nog omjullie de oren van het hoofd te typen.. maar daarna verwacht ik wel uuuuuren bijlees werk... :D :)

2. leonieke

Grappig: ik heb 3 pendels voor juli... dat wil zeggen: voor een bevruchting in juli..
    En laat ik juist deze maand nou 2 keer een eisprong hebben... ;)
    Zo kan ik ook gokken.. ;) ;)
    Anyway.. dubbele kansuhhh.....

3. leonieke

Maar.. Vertel op! Hoe is het met jullie?
    Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
    * niet allemaal tegelijk *

:D :p

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ Leo ik hoop dat mijn pendel gelijk heeft. Geniet van je vakantie.

Van het weekend ga ik mijn verjaardag vieren. En de verjaardag van mijn schoonmoeder. We zijn tegelijk jarig.
    En we gaan morgen naar een huis kijken. Zaterdag komen mijn ouders oppassen zodat we naar de kapper kunnen. En dan kunnen zij natuurlijk genieten van ons kleine mannetje. Zondag verjaardag nicht en kraamvisite.

5. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@leo: ik hoop ook voor je dat juli 'm gaat worden voor je!!

Ik heb geen plannen dit weekend. Ik ben vrij.

En het is hier idd stil ja.
    Maar ik heb zelf ook niet zoveel te vertellen... helaas... :(

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    He, he we hebben weer internet! :) Het is al laat, maar ik kom zeker morgen evn kijken hoe het hier met iedereen gaat. Ik zal dan ook proberen een korte samenvatting te geven van hoe het met ons gaat. Maar voor wie niet kan wachten, heb ik de babysite al bij gewerkt.
    Tot morgen allemaal!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Môge dames, het is idd rustig de laatste tijd!
    Ben er zelf ook wat minder, maar dat is meer zelfbescherming. Ik probeer me een beetje op andere zaken te richten, anders ben ik gewoon intens verdrietig.

Reageer vanaaf even verder, maar mijn ei is eindelijk terecht! Nu nog een tempstijging...dus wel weer een mega laat ei. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus nu is dan. :cool:

8. leonieke

Femmel, van harte gefeliciteerd!!

Hier, Weer eens drama rondom ei. Niks werkt. Als ik het vertel kan ie het niet, als ik het niet vertel wil ie niet. Weer een maand naar de klote.
    Begin wanhopig te worden.. Voel me leeg, alleen en verdrietig.
    Kom na de vakantie weer meedoen hier.. nu ff rust met het dekbed over me heen..

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Jeetje, dat is idd frustrerend! Zou ook niet zo goed weten hoe je dat kunt aanpakken. Dikke knuffel meis!

Hier het andere uiterste. Mijn man denkt hard mee aan klussen, maar dat gaat absoluut ten koste van de romantiek. Zelden dat we een romantische kluspartij hebben...:cool:

Femme, gefeliciteerd (met je verjaardag?!) :)

10. suussuus

suussuus Niet meer actief

He lieve leo, ik wil je even een dikke knuffel geven, ook al lig je onder je dekbed ! Wat klote dat je je nu net zo voelt voordat je op vakantie vertrekt !Ik hoop dat het jullie goed gaat doen, en daar hebben jullie misschien ook meer rust om er nog eens over te praten .
    Ik vertel het thuis al een tijdje niet meer wanneer ik mijn eisprong heb, niet om stiekem te doen, maar het legde zo,n druk op ons allebei !
    Deze ronde is voor ons al niet gelukt, was afgelopen woensdag op controle bij gynecoloog (uitstrijkje etc...) en die zei mij dat mijn eisprong toen al geweest was......:(,

Maar goed daar heb jij niks aan, ik wil gewoon maar zeggen dat ik aan je denk, en hoop dat je toch een beetje gaat genieten van de Griekse zon !!!

xxx suus

11. suussuus

@femmele, hele dikke verjaardags knuffel ! Je eerste verjaardag als mama !

Hele fijne dag !

liefs suus

12. suussuus

Nu weer naar het werk en het weekend de verjaardag vieren van de mannetjes ! DRUK DRUK DRUK !

liefs voor iedereen !!!

ps, Meijke, hoe is het gegaan met je meisje ?

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Femmel: Gefeliciteerd!!!!! :D :D

@ Leo: Balen dat het zo voelt nu je "straks" op vakantie gaat...
    Geniet eerst maar lekker van de Griekse zon!! ;) *knufff*

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    mmmm, herkenbaar en erg frusterend... Ook hier weleens een weigering aan zijn kant vlak voor ei. Kleine Jippieman weigert normaal nooit, grrrrr. Maar ik ben wel flink geweest en heb gezegt dat als het niet lukt dan lukt het niet, geen drama van maken, daar wordt het alleen maar erger van. Als hij niet meewerkt omdat hij niet zo'n zin heeft (De grote Jippieman...) of omdat TV belangrijker is, dan krijgt ie het wel voor zijn kiezen, een beetje inzet verwacht ik wel :D! Ik ben wel heel blij dat hij voor IUI geen problemen heeft, dat zou nog es vervelend zijn zeg....

Knuffel voor jou, maar niet te streng zijn voor je mannetje hè dus knuffel hem ook nog maar es...

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Enne Femmel, ook gefeliciteerd van mij!!! Fijne dag!!!

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Van harte gefeliciteerd Femke!!

17. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@femme: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je een super leuke dag hebt!

@leo; wat klote zeg!!! Ik weet wel dat René toch wel problemen met mij zou krijgen, als ie zou zeggen dat ie niet wil, op het moment dat het er echt om gaat! :x
    "Nou, nou, erg hoor, om seks te hebben met je vrouw..." ;);););)
    Arme kerel!

Maar ik kan me voorstellen dat je even afstand neemt hoor. Ik heb er zelf ook even aan zitten denken, maar ik kan hier gewoon niet wegblijven op de een of andere manier...
    Hele dikke knuffel voor jou!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fem van harte meid!

Leo meid heb met je te doen, dikke kus!

En iedereen een dikke knuff

19. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Fem gefeliciteerd!

Meijke hoe ging het gisteravond?

Leo best wel herkenbaar, in de cycli zonder IUI had Sasseman er meerdere keren ook echt geen zin in, kon ik heel verdrietig en boos over worden. Zou zeker met hem praten daarover. Bij ons heeft het geholpen. Hele dikke knuf en fijne vakantie!

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Femme: gefeliciteerd.

Suus: jij ook weer jarigen (gehad)? Gefeliciteerd en veel plezier komend weekend.

Leo: wat super balen zeg, hopelijk doet de vakantie jullie goed.

Hoe gaat het met de rest?

Vanmorgen een andere gyn en weer een heel ander verhaal (handig als ze het zo met alkaar eens zijn ;)) Maar goed om een lang verhaal kort te maken:
    Vanaf afgelopen dinsdag moet ik insuline gebruiken omdat mn suiker veel te hoog bleef, gisteren naar de gyn die zich zorgen maakte dat het ondanks insuline hoog bleef. Daarom moest ik me iedere dag melden voor een CTG, maar vandaag een gyn die dat een overdreven reactie vond. Maar als het mij gerust stelde mocht ik wel komen. Nou eerlijk gezegd vond ik het ook een beetje overdreven, dus de andere afspraken voor een CTG heb ik geannuleerd. (op de babysite, staat het wat uitgebreider beschreven)

Deel Deze Pagina