Oh ja hoor, ik ben zeker strenger! Ik vind dat wij er al genoeg voor moeten doen. Het enige wat hun moeten doen is seks hebben met hun vrouw. Nou nou, wat een arme mannen toch hè! Dus nee, daar heb ik geen medelijden mee!
Nou het was me een waar genoegen, nu moeten we alle berichtje weer verwijderen, want zoveel openheid van ons seksleven op het net kan niet goed zijn . Ik moet ook nodig even wat gaan doen, want de halve middag zp-en, dat kan toch niet...
Natuurlijk is dat wel goed! Dat is het mooie van ZP. Lekker annoniem, en toch weer niet! Enneh, het is altijd goed om dingen eruit te gooien. Dat lucht op!
Jippie, ben jij mijn verloren gewaande tweeling zusje? Tja, wat een openhartigheid! Wat jij schrijft over de climax.. als wij dat hebben kunnen zij dat natuurlijk ook hebben... Alleen maakt het voor ons niet zoveel uit... bij de man daarentegen is het vrij essentieel... En het is vast niet opwindend als ik het eruit zit te kijken.. Fijne dag verder! Hier stond de meneer van de Esprit net aan de deur... met mijn nieuwe korte broek en paar hemdjes.. Ga ff passen.. en straks nog even naar de hema.. Thnx meiden.. voel me een stuk beter en kan weer lachen!! Liefs!
@leo: het spreekt voor zich dat ik bedoel dat die professionele hulp dan NA de vakantie is hè, en niet tijdens.
Je hebt gelijk. Vrouwen kunnen het gemakkelijker doen.. hmm..weet niet.. Ik denk dat het doen niet zo'n probleem is.. maar het hoogste punt bereiken onder hoge druk (het gaat immers om zijn zaad, niet om de seks ansich...) dat lijkt mij ook wel een ding als ik eerlijk ben...