Onder druk..... Daar gaan dan weer mijn nekhaartjes van overeind staan hè... Het gaat gewoon om seks... Seks met je vrouw... Wat is daar nou aan druk??? Als je 't binnen een kwartier in een potje moet mikken, DAT is druk! Of als ze je een pistool tegen je hoofd houden, DAT is druk. Maar goed meiden, ik denk dat ik me uit deze discussie moet terug trekken (hihi, leuke woordkeus) want ik sta hier echt heel anders in dan jullie. Ik vind dat die kerels niet zo moeten zeiken... Maar hey, dat ben ik dan weer! Dus ik hoop echt dat het snel beter gaat met Leo-man en Jippie-man, en dat ze snel wel gewoon jullie tevreden stellen met seks op het juiste tijdstip.
Ha meiden. Intieme discussie aan de gang zie ik alweer. Veel mannen kunnen inderdaad niet "presteren" onder druk. Dat is erg vervelend voor hen en voor hun partner. Er een issue van maken helpt zeker niet. Ik heb een ex gehad die zo zenuwachtig werd en daardoor niet meer kon. Omdat ik er relaxed onder bleef kwam het toen vanzelf goed. Het zit toch echt tussen de oren en valt niet zo makkelijk te bagatelliseren. Bezoekje aan een sexuoloog zou nog een oplossing kunnen zijn. @Eternity Jeetje, je gaat 6-7 toch alweer voor de 1e FM? Ga je dat redden ivm vakantie? @ego Hier nog altijd geen oma. Zit toch zeker al op cd 42. (En normaal duurt het bij mij dus 28-32.) Maandag ga ik mijn gyn bellen.
Hey Alexie!!! Wat K*T dat dat stomme wijf er nog niet is, maandag bellen is wel goed plan denk ik. Gaan jullie dan weer verder??? Heb je er weer moed voor kunnen verzamelen? Ik hoop het zo... Ga je ook weer schrijven? Heb al een tijdje niks meer op je blog erbij zien komen, of hou je dat voor gezien? Zal jammer zijn, wel echt een talent voor hoor!!! Had graag gezien dat je niet meer schreef omdat je alleen maar vreugde had in je leven. Hoe is het trouwens met de poezels??? Lang geen streken meer van gehoord, of zijn ze nu zo lui of braaf dat er niks meer over te schrijven valt? Onze poes blijft een rare...
Eternity, Heel eerlijk gezegd ben ik blij dat ik niet degene ben die een hoogtepunt MOET krijgen bij de 'baby making seks' Ik ben bang dat er dan helemaaaaaaaal nooit een bevruchting zou plaatsvinden.. Alex, Ik stel me hem het leplazarus gerust.. maar nee... Je hebt gelijk.. het is een lastig punt.. Seksuoloog gaat me vooralsnog tever... Wat een rare cyclus meis... ik ben benieuwd wat de verklaring van de gyn hiervoor is.. Ben je aan andere medicatie gegaan welke dit zou kunnen verklaren? Balen verdorie ... je wilt door...!
Hey kippies, ik heb me bescheurd om jullie relaas... Helemaal geweldig! Hier dus een man die het meestal wel lukt. Als het niet gaat, dan komt het omdat hij te moe is, dus dan vind ik dat jammer, maar wel ok. Maar zoals ik vanmorgen al schreef, gaat dat wel ten koste van de romantiek. 's Avonds sowieso allebei niet zo'n zin, dus dan moeten we die zin echt wel maken. Enne, bij mij is het kk ook nooit zo'n succes, maar dat boeit me echt niet, als hij idd maar komt! @Alex: echt heel bijzonder die oma van jou...ben ook heel benieuwd wat je gyn zegt. Zijn er bij jou al eens onderzoeken gedaan of was het gelijk "het ligt aan je man, dus hupsakee.."? @Meijke: hoe was het bij de kindercardioloog? Hier ovutest al niet meer posi, dus ei goed op komst. Pfff de hele dag ook al weer flinke eipijn. Jammie.... Hier van het weekend ook geen afspraken, dus lekker wat doen in huis, mss even shoppen morgen.
@Jippie Ja we hadden besloten weer verder te gaan en dan maar in 1x keihard door en klaar d'r mee. Tja, ik heb niet echt zin gehad om te schrijven. Misschien komt het nog. Met de poeseltjes gaat alles goed. Ze zijn nog steeds héél ondeugend maar ook héél schattig. Laatst zag ik een emmer op z'n kop, "vanzelf" de huiskamer in bewegen... bleek Flash er onder te zitten en Fila die ernaast bij zat te kijken. Geen idee hoe ze 't voor elkaar krijgt! @Leo Nee ik ben geen andere medicatie gaan gebruiken, maar wie weet ligt het evengoed daaraan. @Mykelti Ik heb alle onderzoeken al eens gehad, afgezien van een kijkoperatie. Misschien moet ik die maar eens ondergaan. @All Als ik jullie niet meer spreek, een hele dikke knuffel en een fijn weekend! P.S. Ik zou wel weer in zijn voor een kippenuitje. Wat jullie?
@Alex: tsja, wie weet wat daar nog uitkomt! Ook geen HSG gehad? Er is toch een reden voor dat je af en toe wel zwanger wordt, maar het niet blijft plakken? Net zoals ik geloof dat er bij ons een reden voor is. @Uitje: lijkt me gezelli!
Alex, oma is wel in de buurt... ze heeft mij vandaag bezocht! Ik hoop dat ik haar snel een stukje verder kan duwen...
hey meiden wat een slap gelul vandaag Maar ik herken het dat het eigen libido hoger is dan manliefs..Gelukkig krijg ik hem rond het ei wel zover Daar heb ik serieuze verleidingstechnieken voor Maar verder in de maand is het bagger om eerlijk te zijn.. I'm in bij het uitje als het niet te ver is
@leo: hm, ik heb op zich geen moeite met het kk hoor. Ook niet toen we nog aan baby-making seks deden. Manlief neemt altijd netjes de tijd voor mij! Maar het HOEFT voor mij gewoon niet altijd. Soms is 'n keer snel ook wel fijn! @uitje: ik ben ook van de partij, mits het idd niet te ver weg is. @alex: ik ga idd voor de fm op 6-7. Gewoon om te kijken of ik het nog voor de vakantie zou redden. Zo niet, dan niet. Maar anders gaan we maar in 1 ruk door.
KIndercardioloog: "prachtig hart", ! Een onschuldig ruisje dus, wat vanzelf verdwijnt! Wij gaan naar mijn ouders in Oost Groningen, fijn weekend Kippies! Leo, fijne vakantie!
Gelukkig! Altijd fijn, zo'n geruststelling! Hier echt mijn ei gevoeld gisteravond. Een scherp steekje en daarna geen spanning meer in mijn buik gedurende een tijdje. Heel apart. Ben benieuwd hoe lang mijn LF is nu... Leo, wanneer ga je ook alweer? Maandag?
@meijke, fijn dat alles goed is , een hele geruststelling ! @leo, ik wil je even een zalig weekje wensen, en geniet lekker van de zon en elkaar ! @eternity, heb toch een beetje moeten lachen om je conversatie met leo, heb hier net zo,n man als die van jou, ik kan hem niet bijbenen ! Ben benieuwd de 6de, duim voor je ! @mykelti, eindelijk je eitje terecht, heb je hem kunnen benutten ! Ben dit weekend klein beetje aan het feesten, mijn jongste is vandaag 5 geworden, hubbie en ik zijn vandaag 7 jaar getrouwd, en de oudste wordt bijna 7 ! Dat moet dus gevierd worden ! @uitje, graag !!! Kon er de laatste keer niet bij zijn, dus komende keer zet ik alles aan de kant ! Liefs @all xxx suus
Dank Oh meis wat een geruststelling! Was fijn!! Was ook wel tijd voor wat goed nieuws over jullie dametje! Hoop dat het verder qua spugen ook steeds beter wordt! Heel fijn weekend gewenst!
Jaaaaa! Leuk een uitje... Goed idee Alex!! Maakt mij niet zo heel veel uit waar.. Moest wel beetje lachen om Nette en Eternity, beiden de opmerking niet te ver... *check landkaart* oeps....
Gefeliciteerd Suus!! 5 jaar alweer! Stoere bink! Waarmee hebben jullie hem verrast? Dus vandaag feest voor de famillie? Einelijk weer eens je paps erbij??? En van harte met jullie 7 jarig jubileum!! Aha.. dus jij was een zwanger bruidje!! Hele fijne dag meis! Enne.. met het uitje moet jij ook mee hoor! Wil je weer eens zien!