Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Utrecht was wel goed te doen toch?

2. leonieke

We vliegen maandag ochtend 5 uur... maar Jan heeft morgen avond eerst nog uitvoering met zijn koor (Popkoor Vocal Playgound) In het Caprera in Bloemendaal.
    Dus we gaan einde van de middag al daarheen en gaan dan na het zingen met zijn broer mee naar huis in Haarlem.
    Die zorgt dat we om 3 uur op Schiphol staan..

3. suussuus

suussuus Niet meer actief

Thanx lieve leo, ja was zwanger bruidje !
    De jongste hebben we verrast met een BUZ LIGHTYEAR pop, hij is helemaal gek van Toy Story !

Jij ook fijne dag !
    Koffers al gepakt ?

4. leonieke

Gisteravond hebben we het goed gemaakt..
    Hij weet ook niet wat werkt voor hem.. juist wel of juist niet vertellen..
    Ik heb op zp een lijstje uitgeprint op de calculator voor de komende maanden.. die heeft hij en verder praten we er niet over.
    Als hij dus voortaan geen zin heeft, weet ie wanneer hij fout zit.
    Wel schattig; -hij vermoord me als ie dit leest-
    Hij kan niets onder druk.... zo is hij ook afgekeurd voor mil.dienst.. Hij moest plassen voor de keuring en dat lukt niet ... terwijl hij na 2 liter waten haast knapte..

En dat was best een domper want hij wilde heel graag in dienst omdat zijn broers ook geweest waren..

Anyway.. vanmorgen was temp omhoog dus ei is al gesprongen.. Helaas dus echt slechte timing deze ronde..
    Rest me te hopen op Mc Gyver zwemmers.. het zij heeeel snel, het zij heeeel lang van adem...

5. leonieke

Ga nu nogmaals naar Schagen voor wat laatste schapjes..en een nieuwe camera.. deze heb ik gesloopt.. :( en dan gaat alles in de koffer...
    Heerlijk.. nu begint het echt!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh, wat grappig! Zingt hij zelf of heeft hij een andere taak? Heb ook altijd gezongen in koren op de middelbare school en het hbo. Zo leuk altijd! Nu ook een aantal collega's die in een popkoor zitten uit Uitgeest, uhhhh volgens mij SurpriSing ofzo??
    Is het gewoon een optreden of voor een speciale gebeurtenis?

Handig bij je broer slapen! Zit je toch dichterbij en je hebt een mooie tax! ;):D

@Suus: gefeliciteerd met je zoon en je jubileum! :)

@ei: we hebben ons helemaal sufgeklust. De afgelopen 4 dagen iedere dag en de dagen daarvoor ook een keer of wat. Maar iedere maand ligt het niet aan onze inzet, zeg maar... Kleine Mykeltiman is braaf en houdt niet van slap lullen... ;):D;):D...soms denkt Mykeltiman van wel, maar daar ben ik het dan niet mee eens en de kleine man luistert dan weer braaf...;):p

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHA dit is wel vrouwenhumor denk ik...;) Weigeren is ook wel een mannenzelfvertrouwen ding hoor, al gauw, letterlijk, op het pikkie getrapt...;):D

Hey we lopen gelijk! Mijn temp vanmorgen ook omhoog, maar toch voor de zekerheid nog maar even...:D

8. leonieke

Haha... you go girl!!!

Nou Mykeltimanzwemmers... hupsakee... zwemmen met die staart...! Zoveel inzet moet beloond worden!

9. leonieke

Mykelti, Slik jij trouwens tarwekiem olie? Ik deed dat voor Pim wel.. nu min of meer vergeten..
    vorige week weer gestart en mijn cyclus voor ei wordt er werkelijk iets korter van.. nu weer exact op dag 16.. en daarvoor 13-17-19

10. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@meijke: oh, wat fijn dat alles goed is!!! Dat zal wel
    een hele opluchting zijn geweest!

@suus: gefeliciteerd met jullie trouwdag, en met de verjaardag van je
    jongste!! Dat moet idd allemaal gevierd worden ja!
    Veel plezier meis!

@leo: heeeeeel veel plezier op vakantie meis!!

Enneh, verkort tarwekiem olie de tijd tot eisprong ja????
    Dat had ik eerder moeten weten! Mijn ei is altijd eigenwijs laat!

11. leonieke

Ze zeggen het.. ben weer begonnen en zit weer op 16 exact.. ;)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Tarwekiemolie: ja, slik het al tijden. Mijn ei werd vroeger, maar of het van het afvallen komt of van de olie. Geen idee. Slik nog meer zaken die hier invloed op zouden kunnen hebben. Weet alleen dat ik hem nu gisteren had, op dag 22 :$:cool:, waarschijnlijk door mijn griepje?!

@Leo: jemig, dan kan hij idd heel goed zingen. Leuk! Heeft hij hier in de buurt ook wel eens een optreden?

@Eternity: gewoon proberen kan helemaal geen kwaad! Bevordert ook de innesteling overigens dmv je baarmoederslijm geloof ik. :)

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Enne Leo, voordat ik het vergeet: een hele fijne vakantie. Moge we samen maar een paar hele mooie eieren uitbroeden! ;):D

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Getverderrie, ik weet niet wat het is de laatste week, maar ik lijk wel weer een puber op mijn kin...sinds gisteren een heel grote, lijkt wel een muggenbult, die nu onderhuids iets van 2 bij 2 cm is ofzo. Het kuiltje tussen mijn lippen en kin is zoek...en hij jeukt! :(:x sorry tmi :)

Even lekker klagen...;):D

Vandaag besloten dat mijn moeder, mijn tante en ik morgen lekker naar Artis gaan. De mannen blijven thuis... :D

15. leonieke

Mykelti, Leuk Artis!

Nou ik vond Bloemendaal wel aardig in jouw buurt vanuit Schagen gezien dan..
    Zo heeeel goed is ie ook niet, maar wat is solo doet klinkt heel aardig! Een meisje van zijn koor deed mee aan xfactor (Jantine) en komend seizoen doet een ander meisje mee aan the voice.. dus ze krijgen wel vrij goed les..

Eieren broeden lijkt me een goed plan! De wachtweken gaan wel lekker snel met een vakantie erin!

Heb trouwens weer steeds gevoelige -met prikjes en steken- harde tepels vooral gisteren op ei-dag.. maar met name links..:( herkent iemand dit rond ei? Voor mij is het nieuw..

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    :D Wat ben ik blij dat mijn kids dit keer niet in de buurt waren; ze zouden zich rot-schrikken van alle verhalen :D
    Wat dat betreft heeft Twijfel man het met mij niet getroffen vrees ik. Mijn libido is alleen maar hoog als we graag kinderen willen en daar maakt hij graag gebruik / misbruik van ;) Niet dat ik hem anders afwijs, maar het is toch wel anders.

Meijke: wat een opluchting dat alles bij de kindercardioloog goed was.
    Ik ben idd blij dat ik niet iedere dag een CTG hoef te laten maken,. Is idd nog best een gedoe allemaal. En van de insuline baal ik ook. Vooral omdat het niet lijkt te helpen. Het is al een paar keer verhoogd, maar mn suiker blijft gewoon te hoog.

Aan de andere kant, als ik de verhalen van Leo, Jippie, Saskia en al die anderen lees, die zoveel moeite moeten doen en zoooooo graag een kindje willen, dan heb ik eigenlijk niets te klagen.
    Meiden, dikke knuf voor jullie. En hopelijk komen jullie sterker uit deze strijd, met een kindje in je armen.

Alex: wat balen zeg van deze rare cyclus. Heb je al gebeld? Ik heb weer snakelijk gelachen om je beschrijving van de levende emmer. :D Heerlijke beesten blijven het.

MvD: balen dat oma jou weer wel gevonden heeft. :(

nanette: dank je wel nog voor alle sms-jes en gebeden al die tijd dat ik jullie moest missen.

Mykelti: veel plezier morgen in Artis. Is daar een vogel ruimte? Wie weet kun je daar de kunst van het eieren uitbroeden afkijken en inspireert het je lichaam ;)

17. Lieve meiden, ik ben weer terug van vakantie. Het waren 2 heerlijke weken, helaas veel te snel voorbij gegaan..

Hoe is het met iedereen?? Wie praat me bij?

Leo, ik herken wat jij omschrijft niet. Kan je niet helpen dus.

Bij terugkomst bleek mijn andere buurvrouw ook zwanger. ik zag het wel aankomen, maar is toch effe confronterend. Ik moet ze maar snel volgen...

18. leonieke

Welkom thuis meissie...! Gaat dat snel he.. nu druk aan de was zeker... bah..!

Ik ga ff broeden op een update.. post hem morgen ochtend, goed?

Ik bedenk me nu dat ik dat toen ik bij jou was ook zo had.. en toen ook rond ei.. zal wel weer nieuw zijn..
    Heb op mijn werk ook een ergonomisch onverantwoorde positie voor mijn speekselzuiger.. steeds net ff te ver rekken met links..

Ah nee.. dat meen je niet! Je zit wel echt flink tussen de bevruchte buuv's zeg.. bah bah..
    Dat is een minder lekkere thuiskomer..
    Natuurlijk gun je ze het.. maar heee.. volgens mij was jij eerst!

Bij je schoonzus alles nog wel steeds goed?

Dikke kus van mij!

19. leonieke

Update:

Meijke's dochter is door de ka gezien ivm hartruisje en dat was niets bijzonders gelukkig!

Mykelti's ei is na dagenlang verstoppertje spelen eindelijk vanmorgen opgedoken..:D

Kloko is zwanger!:)

Met Kristel gaat het niet zo lekker thuis..:(

Femmel was gisteren jarig, en Lars heeft veeel gelachen..

Eternity haar icsi is anders verlopen dan we allemaal gehoopt hadden..:x

Nette had wederom een hele lichte posi test die niet donkerder werd..:x

Twijfel is terug! Na weken afwezigheid door technische problemen... (haar bericht staat hier vlak boven.. lees zelf maar ff bij.. hihi) :p

Alex's oma is verdwaald in Den haag... net nu ze zo gewenst is vertikt ze het om langs te komen.. ja ze heeft getest.. nee het was geen goed nieuws..:(

Ze stelde verder een nieuw uitje voor..! Dat is wel goed nieuws!

MVD Heeft oma wel gevonden inmiddels... komende week zal de lapro plaatsvinden..

Karine is gewoon een lieve schat.. maar dat wisten we al...

Suussuus, heeft een jarig jongetje van 5 jaar thuis vandaag! Zelf viert ze een feestje met haar man omdat ze vandaag 7 jaar getrouwd is.. :)

Sanne en Mees gaan goed, gb geloof ik..:cool:

Leo klungelt lekker verder.. hopend op een verdwaalde zaadcel die het grote werk gaat opknappen.. ;)

Lobi... daar hebben we al een poosje niets meer van gehoord... Schijnt ergens in de Noord Hollandse duinen gezeten te hebben.. :p

Wat hebben jullie allemaal gedaan? Vooral veel strand en duinen? Of ook dagjes weg?
    Vertel ik ben benieuwd... ben van hier... you know.. ;)

20. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Goed bezig Leo!!:D

Deel Deze Pagina