Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Mooie update Leo! ;)

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Twijfel: Niet schuldig voelen hoor! ;) Suiker is hartstikke vervelend, zeker als de doktoren weer zo lopen te mutsen! :x
    Ik zal even langs de struisvogels, vragen hoe zij dat toch doen! ;):D

@Leo: succes vandaag voor Jan en veel plezier vandaag en de rest van de week!
    Herken het symptoom ook niet, maar ik weet wel dat ik na de currettage ook allerlei vreemde pijntjes en symptomen rijker ben...:cool:

@Lobi: fijn dat het zo leuk was! Hadden jullie een hotel of een huisje (in een park)?
    Hmmm, niet zo'n leuke buurt voor jou nu om in te wonen. Jakkes...:(

Hier zet de eipijn vrolijk door. Ben tegenwoordig blij als ik 14 dagen geen pijn heb...:cool:

3. Leo bedankt voor de update!!

We hebben officieel nog vakantie, dus ik zit stiekem ff vanaf mn foon, dus ik kan niet op iedereen reageren, maar ik ben blij dat ik weer van alles en iedereen op de hoogte ben! Thanks! En nu jij straks lekker op vakantie, geniet ervan meis!

We zijn lekker een paar dagen echt naar t strand gekund. Verder nog naar Alkmaar geweest, Bergen, Volendam en Hoorn. En toen was t alweer voorbij! 1 dag niet kunnen zwemmen ivm de caspules die ze gevonden hadden, dat was wel apart.

Mykelti we hadden een appartementje met uizicht op zee, was helemaal super. Maar wel echt verschrikkelijke bedden. Dus vannacht hebben we echt 10uu geslapen ofzo!

4. Oh ja Leo, jouw bloembollen komen uit. Ze zijn echt prachtig!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    prachtige update leo.. ik stem voor leo als hoofd-update:p

Hier bijzonder weinig te melden om eerlijk te zijn..
    Volgens mij hebben manlief en ik mijn ei gemist deze maand, aan de andere kant is dat misschien wel goed na de vorige maand.. Even alles weer op de rit cyclustechnisch;)
    Kunnen de pilletjes, kruiden en dingetjes ook even goed hun werk doen denk ik zo..
    Maar ik baal er wel van:p

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hoofd update... :$

Ik hoop steeds maar dat ik niemand vergeet, maar ook dat ik er geen info inzet die niet gewenst is..

Zat me gisteren te vervelen.. vandaar mijn creatieve bui..

Ben de cijfercode van mijn koffer vergeten.. heb hem (leeg) dichtgedaan en krijg hem niet meer open.. :)
    Nu dus als de wiedeweerga elders een koffer lenen.. lekker dom...!

Ciao meiden.. tot volgende week..
    Kunnen jullie vast broeden op een update voor mij.. :D :p

7. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@leo: heel veel plezier meid!

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hoe is het hier?

wij zijn een week naar de veluwe geweest en het was heerlijk!!

ik ga even opzoek naar leo dr update!

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Leo Heel veel plezier!!

10. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ikke ontbreek:D
    gelukkig weet ik zelf n beetje hoe het met mij gaat:D:D

11. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Een korte update...
    we hebben echt een heerlijke week gehad.We zaten in een huisje op landal Rabbit Hill.
    De oudste twee hebben genoten, dus wij genoten ook. Nayla deed het verder ook goed, alleen net als thuis, nog zeer slechte nachten.
    Mijn rug gaat redelijk, maar nog regelmatig dagen met veel pijn.
    Helaas gaat mijn laatste week verlof al weer in. Morgen gaat Nayla al wennen op het kinderdagverblijf...slik.

12. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Saff Erg he, het verlof gaat zo snel voorbij.....Ik ook nog maar 2 weekjes en dan moet ik weer aan de slag.....

Hoe gaat het eigenlijk met Sprokkeltje??

13. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    waar is iedereen?

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik stond er ook niet op, Leo hoe kan je mij nou vergeten nadat we net onze meest intieme details hadden gedeeld:p:D!
    Geeft niet hoor, fijne vakantie!!!!!

Lobi, welkom weer in het hok. Heb jij trouwens nu de DVD van Lenette

leestekens werken wee es niet, moet computer opnieuw opstarten, geen zin in dus moeten jullie zelf maar even vraagtekens invullen:D

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Mooie update Leo!!! :D

Fijn dat je vakantie leuk was Lobi!! Beetje jammer van de andere buuf ;)

Hier ook alles goed (thanx voor t compliment Leo :D) En voor wie het wil zien, er staat een nieuwe buikfoto in mijn album ukkie....

Vanavond lekker met manlief op de bank zitten... Fijne avond allemaal!!!

X

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Meiden, weer thuis...maar het gaat hier niet goed. Ik wilde niet gelijk klagen maar sinds donderdag huilt Nienke weer meer, elke dag erger en inmiddels hebben we het niet meer over huilen maar over krijsen.. Uren lang, vooral na de fles, maar ook tussendoor. Zaterdag de medicijnen opgehoogd maar het helpt niet.

Morgen ga ik onderzoeken EISEN! Ik snap dat die belastend zijn voor babies, maar wij denken dat haar slokdarm inmiddels ontstoken is en das ook belastend... Het is vreselijk, ik ben behoorlijk van de kaart, maar we houden ons groot en sterk voor haar.

Ik heb niet teruggelezen, ik ben er weer als het betergaat.

*gaat na dit getypt te hebben nu toch troost zoeken bij manlief*

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he meijke wat een slecht nieuws.
    Ik vind ook dat er nu wel eens verder moet worden gekeken, dit kan zo toch niet verder/. Je hart breekt toch als zo;n hummeltje pijn heeft en je verder niks kunt doen om haar zich beter te laten voelen..
    belastend my ass... dit is lekker voor haar!

Go mama!

*geeft een lief knuffeltje*

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Meis, wat vreselijk! Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Ik vind ook dat je best met je vuist op tafel mag slaan hoor, bij de arts. Het gaat wel om je kind en ze kan helaas niet voor zichzelf opkomen. Kon ze maar vast praten he!
    Een hele lieve dikke knuffel voor jullie allebei! Hou je ons op de hoogte?

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Och Meijke, wat zielig voor Nienke! :( Gewoon eisen idd hoor, je weet als moeder toch meer dan zo'n arts die haar zo nu en dan ziet.
    Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Alex, ging je vandaag nou contact hebben met je gyn? Ben heel benieuwd wat die zegt over oma met kompasproblemen... :cool:

Deel Deze Pagina