Moet hier aankomende vrijdagmiddag naar de dermatoloog voor een allergietest (?) neem ik aan, omdat ik allergisch reageerde na de HSG. Nu kregen we eindelijk ook een oproep voor de klinisch psycholoog afgelopen vrijdag, of we aankomende vrijdagochtend om half elf even op de stoep willen staan...nee, wij werken natuurlijk niet en hebben ook al niet een afspraak staan...dus maar even bellen of we het kunnen verzetten...'smiddags hoeft hubby namelijk niet mee, maar naar de psych wel en dan zou hij pas ruim na een uur op zijn werk kunnen zijn en dat gaat natuurlijk niet...
@meijke, sterkte lieve meid ! Hoop dat er nu eindelijk eens serieus gekeken wordt ! Denk aan je ! @lobi, fijn dat je er weer bent ! En dat jullie genoten hebben, ondanks de kater van het terugkomen en daar weer een zwanger buuv aantreffen ! Nu ben jij aan de beurt ! Knuffel ! @mykelti, wat heb jij lang moeten wachten op die afspraak zeg ! Hoop dat je die andere kunt verzetten ! Hoe was Artis trouwens ? Ik ga 13 juli met mijn mannetjes met de trein er naar toe ! Hier is de rust na het feestje weer gekeerd, en ga nu mijn laatste maar helaas drukke werkweek in en dan even 2 weken niks !!! Lekker thuis vakantie vieren en af en toe hier komen beppen ! @all fijne dag, liefs suus
Meijke heel veel sterkte! Hoop dat er snel wat gedaan kan worden voor je meisje. Knuf. Mykelti sterkte met je afspraken. Lobi welkom terug! Hier staat is oma onderweg om op visite te komen. Gisteren toch een beetje hoop maar een negatieve test boorde deze hoop snel de grond weer in. Dus oma kom maar dan kunnen we aan IUI-5 gaan beginnen.
@saskia: hè bah, die negatieve testen! Wat enorm balen!!! @meijke: och meid, wat ontzettend zielig dat je kleine meisje zo'n last heeft! En idd, gewoon met de vuist op tafel slaan, want het is wel JOUW kind! En jij ziet haar pijn en verdriet, en hun MOETEN daar iets mee doen! Heel veel sterkte meis!
@Mykelti Lastig is dat altijd he, werk en afspraken. Men houdt er over het algemeen geen rekening mee helaas. @Saskia Balen meid. Zeker als je toch wat hoop had gekregen. Kweet hoe 't voelt. *knufs* @Lobi Welkom terug. @Suus Zo. Lekker uitgefeest? Heerlijk voor je, bijna vakantie! @all Ik word zo teruggebeld door mijn gyn. Ben alleen bang dat ze gewoon zal zeggen dat ik af moet blijven wachten.
@meijke, sterkte voor jullie! Groot gelijk dat je wil dat er verder gekeken wordt! @alex, ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft. @saskia, balen van de nega tets!sterkte! @suussuus;lekker bijna vakantie! Vanmorgen is Nayla wezen wennen om het kinderdagverblijf, ze heeft t redelijk gedaan.....wilde alleen absoluut niet drinken uit de fles! Had n beetje gehoopt dat ze het bij hun wel zou doen. Vind t erg moeilijk....maar t zal wel n keer goedkomen. Morgen gaat ze weer, maar dan nog twee uurtjes langer. Vreselijk, maar we moeten er doorheen.
Meijke wat een rot nieuws zeg... Ik zou ook willen dat ze eens goed verder kijken! Probeer op je strepen te staan! Alex ik ben ook wel heel benieuwd!! Suussuus ik hoop t ook! Toch wel confronterend zo... Maarja kin omhoog en doorgaan maar! Mykelti heb je de afspraak nog kunnen verzetten? Saskia wat rot meis. Knuffel! Weet iemand trouwens waar Leo heen is?
IVF wellicht veroorzaker Downsyndroom | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hier was ik toch wel even van geschrokken... Tijdens onze vakantie werden we trouwens gebeld door pleegzorg. We staan 17e op de wachtlijst en kunnen ons 1e gesprek oktober/november verwachten!!!
@lobi; jeetje wat een nieuws....daar schrik ik ook wel van (en dan heb ik niet eens in het medische traject gezeten...). En hoe gaat het eigenlijk met je nu? Spannend het pleegzorg traject! @alex....waar ben je? We zijn zo benieuwd naar het gesprek met de gyn!
Heb het stukje gelezen, maar dat is zeker schrikken! Wat spannend van je gesprek met pleegzorg....Misschien nog dit jaar iemand bij jullie in huis....Of gaat het niet zo snel?
We hebben vrijdag weer de eerste follikelmeting, ben benieuwd. Ga dan ook meteen dit nieuws navragen, want ik gebruik natuurlijk ool die hormonen (wel in mindere mate maar toch..) Sanne nee dat gaat niet zo snel. Eerst 3 gesprekken, dan een cursus dan nog een gesprek en dan een match. Kan nog wel anderhalf tot 2 jaar duren!
Dat is best lang, dacht dat het sneller ging. En wat als je (wat ik met heel mijn hart hoop) nog een kindje hebt mogen krijgen, wat dan?
Dan stellen we t uit. Maar dan blijven we er wel voor open staan. Dan worden t wrs 2 kindjes van onszelf en 1 (of id toekomst meerdere) pleegkindjes. Daar hoop ik op!!
Gyn heeft EINDELIJK gebeld. Donderdag moet ik op het spreekuur komen. Ze gaat dan een echo maken en ik moet weer bloed laten prikken.
@Lobi: spannend! En over dat onderzoek: enigszins natuurlijk "logisch" dat er meer afwijkingen voorkomen bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Je gaat immers voorbij aan de natuurlijke selectie van eicellen en spermacellen. Je kunt een ogenschijnlijk gezonde eicel bevruchten die normaal gesproken het niet zou redden. Ik sta er niet van te kijken, maar naar is het zeker wel. Persoonlijk denk ik dat de oplossing is om toch selectie te gaan doen op de eicellen, net als ze dat doen bij bepaalde erfelijke aandoeningen. Mits het "probleem" echt zo groot is als ze doen voorkomen. Daarmee bedoel ik dat er bijvoorbeeld niet maar 1% meer kindjes met Down geboren worden, maar wel 10% ofzo. Het moet wel zoden aan de dijk zetten, anders is dit wel een beetje bangmakerij...we zijn sowieso allemaal niet de jongste meer, dus de kans is al groter dat we een kindje krijgen met een vorm van een afwijking. @Alex: ben inmiddels ook wel benieuwd wat hij zei! @psych: afspraak is verzet naar 's middags voor de dermatoloog...zit ik met dikke traanogen bij die arts.... En verder belde de garage vandaag naar mijn hubby: de auto is al geleverd!? Maar liefst 2,5 maand te vroeg! Hartstikke leuk, maar onze planning wel ietwat in de war...andere auto moet nog verkocht worden o.a....
Ben stiekem ook wel een beetje zenuwachtig voor de psych...lekker ding dat ik ben: zelf anderen erheen laten gaan, maar zelf wel een beetje spannend vinden...
Hi meiden! Ben terug van de KA, zal morgen even verder teruglezen . Ze krijgt nu Neocate, dat is de meest hypo allergene voeding die er is, zonder koemelk, want de verdenking is koemelkallergie. Tja, ze krijgt nogal wat melk op een dag..., dus als dat het inderdaad is, is het niet gek dat ze daar van gaat spugen, huilen, niet slapen en raar met haar darmen gaat doen. Verder is haar slokdarm waarschijnlijk geirriteerd/ontstoken door de Reflux, maar dit zou over moeten gaan met de meds die nu qua dosis verhoogd zijn. Als dit het niet is...moet ze worden opgenomen , voor maximaal 1 week. Ik begrijp het wel, ze moeten haar observeren om de juiste onderzoeken te kunnen doen, maar ik moet er niet aan denken!!! Maar wat moet, dat moet! Alles om onze prachtige dochter weer gelukkig te maken. De laatste 4 dagen heeft ze helemaal niet meer gelachen..., het is een hoopje ellende :x Morgen ben ik er weer!
Ik duim voor jullie dat ze zich snel beter gaat voelen! Wel fijn dat ze er nu vaart achter zetten en je niet zomaar naar huis sturen.