Hey meiden, hij heeft om half negen een flesje gekregen, voor de helft opgedronken, daarna hoefde hij niet meer. Paar flinke boeren, maar het lijken inderdaad op darmkrampen. Beentjes trappelen, handjes in een vuist. Als ik over zijn rug aai is hij rustig, leg je hem neer word hij weer onrustig. Dan nog even de hik. En nu is hij zo hard op zijn speen aan het zuigen omdat hij denk ik weer honger heeft. Maar die groeipijnen klinken wel aannemelijk. Ik keek vanmorgen naar hem en dacht dju je bent al echt langer geworden
Hoi Femmelepen, fijn dat hij heeft gedronken.Darmkrampjes kunnen knap irritant zijn,die zouden ze moeten afschaffen Wat hier goed hielp was de baby op de buik op je onderarm leggen.Met hoofdje bij je elleboog en armpjes en beentjes naar beneden laten hangen.En zo een beetje rond hobbelen.
Ik weet niet of het darmkrampjes zijn. Hij is een stuk onrustiger dan normaal. slaapt ook korter en onrustiger. We wachten nog wel even af, maandag komt het cb, kan ik gelijk ales navragen. Bedankt voor alle tips en trucks. Voor de rest doet hij het super hoor. Voorbeeldig mannetje!!! Goof fijn dat het alweer ietsje beter ging. Weet je zolang jij weet dat je er nog niet bent ben je al een stap in de goede richting. Je weet dat het nnog beter kan. En je hebt al zoveel overwonnen. Je bent een supervrouw. Hartstikke sterk. Nanette hopelijk is die rug van jou lekker rustig nu. En kan je samen met je tuinkabouter weer leuke dingen doen. Op je flatjes wel te verstaan en niet op je kekke hakjes. Mykelti he bah hopelijk is je ei toch nog een beetje goed benut. misselijk zijn is heel vervelend. Meijke hoe is het met n? Gaat het alweer wat beter? jij ook bedankt voor je uitleg. Zo klinkt het allemaal een stuk minder erg en zelfs heel redelijk. Maar je bent pas moeder en dan iss elk dingetje wat afwijkt heel eng.
@nette: doe je wel een beetje rustig aan meid! Hernia is zoooooo klote! Ik weet er alles van helaas! Sterkte meis. @femme: wat vervelend voor Lars dat hij zo'n last heeft! Ik hoop dat het snel beter gaat. En als je het niet vertrouwd, gewoon naar de ha bellen idd.
Hi Femmel, ja dat onzekere herken ik . Wij zijn in het zkh nu met Nienke, ze heeft sinds gisteravond diarree. En de huisarts wilde geen risico nemen aangezien ze pas 3 weken is, dus de kinderarts komt zo. Ik laat straks ff weten hoe het ging.
Meijke,dat is schrikken zeg.Veel beterschap voor jullie meisje...hoop dat jullie snel weer samen naar huis kunnen.
Iedereen die weekendje weg is: veel plezier en hopelijk is het daar vruchtbare lucht/grond/... Mykelti: groot gelijk; met zoiets zou ik ook niet meedoen. Wat een mooie foto zeg; je kunt goed zien dat je bent afgevallen en zou je nu ook niet meer te zwaar inschatten eerlijk gezegd. Trotsemams: ach wat sneu, zo'n ziek kereltje. Is hij alweer iets opgeknapt? Hoe gaat het verder met alle andere zieke kids? Jippie: leuk dat je weer mee verhuisd. Hoe gaat het met je? Zie dat je volgende maand weer IUI gepland hebt; spannend. Lobi: fijn dat het met de zw-schap van je zus goed gaat, maar idd wel vervelend dat ze net 2 dagen voor "jouw" datum uitgerekend is. Wel weer confronterend. Hebben jullie inmiddels alle info over pleegzorg en adoptie gehad? Zijn jullie er een beetje uit kunnen komen? (Of heb je dat al verteld en ben ik dat vergeten? In dat geval sorry.) nanette: oei, rustig aan hoor. Geen terugslag van de hernia krijgen. Goofy: als ik je berichtjes lees, dan zie ik dat je met kleine stapjes toch steeds vooruit gaat; en dat is de goede manier. Je gaat er echt goed mee om. Niets forceren, maar wel proberen. Femme: hoe gaat het nu met Lars? Zo sneu als je je kleintje zo ziet. Knuffel hem maar wat meer vandaag als hij daar rustig van wordt. Meijke: oei, dat is schrikken! Wat zei de ka? Mocht ze weer mee naar huis?
@Meijke: jakkes! Hopelijk is het makkelijk te verhelpen en zijn jullie alweer lekker thuis! @Femme: sneu hè, dat je niet weet wat er aan de hand is...wel fijn dat hij wat heeft gedronken. Mijn moeder ging alijd op de bank zitten met haar benen tegen de tafel aan, dus knieën in een hoek en zette mij dan op mijn billen ertegenaan. Dan zat ik wat rechterop en kon ze eventueel ook bewegen. Vond ik heerlijk! @Twijfel: thanx meis! Kamertje al klaar? Hier eindelijk 4 broeken kunnen kopen, waarvan 2 bij de Aldi of all places! Waait het bij jullie ook zo? Hier af en toe windstoten 8 à 9 ofzo, echt niet leuk voor mensen die vandaag een feest vieren en daarvan hebben we er 3...
Meijke beterschap voor de kleine!! Femme, die krampjes zijn zo zielig! Ik legde Dewi inderdaad ook altijd op haar buik op mijn onderarm, dat scheelde ook altijd wel. Trotsemams, 6e ziekte kan volgens mij wel nog... Dan heb je een paar dagen hoge koorts en dan of daar voor of daarna (weet ik even niet meer) in eens allemaal rode vlekjes. @ hier... ik heb me gister misdragen en te veel rose op... Ik zal het niet meer doen Ben nog een beetje brak vandaag.
Zijn al weer thuis . Receptje meegekregen voor ORS en als het niet overgaat terugkomen, maar ze was al weer aangekomen sinds woensdag, dus de KA maakt zich vooralsnog geen zorgen. Mooi, wij dan ook niet Mama van Dewi, succes met je kater.... Mooi dat je geslaagd bent voor broeken Mykelti!
Fijn dat je je voorlopig nog geen zorgen hoeft te maken. En als ze aangekomen is, is dat alleen maar een goed teken toch? Snap wel dat je je zorgen maakt hoor. Zo'n kleintje die dan al zoveel last heeft. Geef haar maar een extra dikke knuffel van mij
Meijke, fijn dat het goed gaat met haar! Hopelijk helpt de ORS. @MvD: foei foei....wat lekker dat je genoten hebt!
Twijfel fijn dat je het leuk vind dat ik mee verhuis, ook al ben ik er bijna niet, ik wil jullie ook niet helemaal uit het oog verliezen . Ook weer veel kuikentjes erbij, proficiat allemaal! Het spijt me dat ik veel belangrijke dingen mis, maar ik heb er gewoon geen tijd voor om met 3 onderwerpen mee te kletsen en op het moment voel ik me meer thuis bij de mmm IUI meiden, beetje meer overeenkomsten zeg maar. Hier gaat het eigelijk wel, wel met ups en downs en het maandje rust heeft me goed gedaan, in de week na mijn IUI en voor mijn vakantie zat ik er helemaal doorheen en ben (bijna) geflipt op het werk, ik heb het op mijn tandvlees gehaald tot half vijf dat ik vrij was en de twee collega's die 'ervan weten' zaten me aan te kijken zo van; als dit maar goed gaat.... Ik heb het gehaald. Maar nu wil ik graag weer verder, maar ben ik bang dat ik in het pinsterweekend IUI zou moeten, wat ze dus niet doen op zon- en feestdagen. Dus stuur oma als de wiederweerga naar mij toe, uiterlijk maandag MOET ze hier zijn, tenzij ze donderdag pas komt... (of niet, yeah right....) Nou een dikke Jippie knuffel aan jullie allemaal!!
Jippie, fijn weer wat van je te lezen. ik snap dat je je beter thuisvoelt in een topic waar meiden zitten in dezelfde situatie als jij. Je voelt je misschien meer verbonden met elkaar en je hebt iets aan elkaars verhalen, Heel logisch. Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik hoop voor je dat die 2e iui dan niet op 2e pinksterdag valt maar gewoon netjes ervoor of erna. Ik hoop ook dat de iui jullie een wondertje kan geven. Succes met alles en ik hoop nog regelmatig wat van je te lezen. Dikke knuf voor jou
het was vandaag zowaar snel bij te lezen Moet niet gekker worden! Ik doe nu even rustig aan hoor (voor wie het zeiden) had gewoon niet verwacht dat ik even zo'n last zou krijgen. Het ging zo vreselijk goed. Nou ben ik ook aan het joggen geslagen dus misschien is er een casuaal verband Femmel en meijke wat sneu voor jullie kuikentjes.. niks zo erg als wanneer je kleintje niet lekker is! Goofke, goed om te horen dat het beter gaat met jou. Al is het met kleine stapjes. zoals twijfel zegt niks foceren. Denk heel heel heel erg goed om je eigen grenzen meiske.. een ander doet dat niet voor je.. Manlief heeft vanaaf zo lekker gekookt.. ben alleen bang dat het regelrecht naar de dijen zal gaan Maar wat was het lekker. Die is de laatste tijd in de kook en huishoudingmodus. Na al mijn gezeik daarover wilde ik dit toch ook even melden. Huis is aan kant als ik thuiskom van het werk, dan gaat hij boodschappen doen en koken.. oef! Wat een verademing, valt dan gelijk een hoop druk van mij af. Hij heeft zijn eerste gesprek met de psych gisteren gehad, heeft hij een goed gevoel bij! Contextuele therapie,dus ik moet binnenkort ook een keer mee. Dat vind ik zowel fijn als ook erg spannend. Gisteren hadden mijn man en ik een gesprek over dromen. En hij heeft het er gewoon soms moeilijk mee dat ik de hoofdkostwinner ben 9en dat snap ik ook wel) dus hij wil graag een manier vinden om zijn designs in de markt te zetten en dan daar van te kunnen leven. Mijn droom is heel anders. Ik wil best de rest van ons leven kostwinner zijn, als mijn man eindelijk maar weer eens echt gelukkig is en goed in zijn vel zit enz.. Geheel offtopic, maar dat houdt mij gewoon bezig
Hey kippies!! Heb alles bijgelezen van de afgelopen 2 dagen Maar ik weet niet meer wat er allemaal is gebeurd Ik wil wel de meiden met de kleintjes met reflux en andere problemen even een hart onder de riem steken *knufffff* Hier zoonlief vandaag 3 jaar geworden!!! Hebben een SUPERgeslaagde dag gehad en hij is lekker verwend Nu even met de beentjes op de bank X
Hoi lieverds! Ik zal snel meer laten weten, maar vanavond om 17.34u is onze dochter Robin via een keizersnee geboren! Het begon als een goed lopende thuisbevalling tot alles stagneerde op 4cm ontsluiting. T is een heel verhaal, maar het eindigtmet een prachtig gezond meisje! Ook mama maakt t goed, wel 4 daagjes zieknhuis samen met Robin. KNUFFELS!
O lieverd eindelijk is ze er dan! Gefeliciteerd! En wat een leuke naam! Laat je lekker verwennen daar in het zkh. Ben zo blij voor je! X en een dikke knuffel van Lars voor zijn vriendinnetje