Saskia, wat ontzettend rot is dat he meis... Was dit de eerste keer dat je het gevoel had dat het wel eens raak had kunnen zijn?
Lobi: nee heb vorig jaar ook eens een lange cyclus gehad, dus toen ook veel hoop. Maar eigenlijk is die hoop er elke keer wel. Want tot op heden is er medisch niks gevonden en zou het zo maar ook vanzelf kunnen (al geloof ik daar eigenlijk niet meer in). Maar gisteravond bij de 7 weken echo van het stel dat later een miskraam kreeg had ik het gewoon heel erg moeilijk....zeker omdat ik in plaats van het doen van een zwangerschapstest gewoon oma weer op visite kreeg...
Saskia, ik snap het. Dat is dan gewoon erg confronterend... Het valt ook allemaal niet mee. Idioot hoe "makkelijk" sommige mensen kinderen krijgen en hoeveel moeite andere mensen ervoor moeten doen (met nog maar de vraag of het uberhaupt gaat lukken)
Ja best onbegrijpelijk.... Die vraag of het uberhaupt wel ooit gaat lukken speelt steeds vaker bij ons....Sasseman had laatst trouwens een goed gesprek met een vriend die bezig geweest was met adoptieprocedure (na 9 miskramen uiteindelijk toch een voldragen zwangerschap, dus adoptie gig niet door). Denk wel dat het Sasseman aan het denken heeft gezet.
Oh Saskia, dat biedt wel perspectieven!!! Ik hoop dat je man er nu toch een beetje meer voor openstaat..! (Hou je me op de hoogte?!)
@lobi: gedeelde smart is halve smart hè, ook met de FM. Ik ga voor je duimen dat er een mooi eitje gaat groeien hoor!!! De vorige keer was zo'n domper... @saskia: dank je meis. En gvd, wat k*t, dat oma dan net komt als je weer hoop hebt gekregen!!! Veel sterkte meis! Je mag je ook best zielig voelen hoor! Soms is dat gewoon nodig! @meijke: dank je wel meid. Ik hoop het ook.
Eternity, vorige x was inderdaad een domper. Maar ook de wetenschap dat we van het anderhalf jaar dat we nu bezig zijn, misschien maar 6 kansen hebben gehad ofzo. Maar goed, we blijven positief! hoe laat mag jij morgen?
Nee, dat is eerder iets om moedeloos van te worden... Maarja, hopelijk kan het Geertgen ons wel helpen! Ik om 11.10!
Het lukt me niet op mijn telefoon om de lijst bij te werken. Mijn Nod is 26-7 en ik ben in ronde 27 beland... Zoals jullie zien heb ik het weer overleefd... Alleen dat stomme gehoest is wel pijnlijk. Ik mag rond 4uur weer naar huis. Ze gaan nog kijken oud ze al iets van een uitslag kunnen geven.volgende cyclus pas weer een date bij de gyn...
eternit en lobi, sterkte morgen, duim voor goede berichten saskia; enorm balen zeg! Sterkte! mamavandewi; sorry het is mij even ontgaan wat je "overleefd" hebt, maar het klinkt als of jij ook wel wat sterkte toegewenst kan krijgen, dus bij deze! meijke; ja baal ook van mijn rug,duurt mij veel te lang. Maar aan de andere kant ben ik al lang blij dat mijn kleine meid het zo goed doet! Hoe gaat het vandaag bij jullie?
Kippenlijst NOD 17-06 - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 26-06 -Jippiejee - 31 jaar - ronde 26 - 1e kindje (2e IUI) 10-07 - Mykelti - 32 jaar - ronde 24 - ronde 9*/20*- 1e kindje 12-07 - SuusSuus - 42jaar - ronde 17 - 3e kindje 13-07 - Leonieke- 34 jaar - ronde 4 - 1e kindje (na Pim*) 26-07 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 27 - 2e kindje 27-07 - Lobi-31 jaar-ronde 22- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 31-07 - Saskia33 -35 jaar - ronde 26 - 1 kindje 03-08 (?) - Eternity - 31 jaar - ronde 17 - 1e kindje - ICSI traject ??-?? - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1 missed abortion, 2 vmk, ICSI-traject - 1e kindje ??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje Afspraken: 07-07 Karine pretecho 08-07 Lobi Eerste FM Geertgen Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Kristel79 - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 28-05 - Sprokkel - 35 jaar - 1e kindje --> Robin! 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 26-10 - Karine - 31 jaar - 2e kindje
MamavanDewi, is het goed gegaan?? Hopelijk ben je snel weer de oude! Ben benieuwd naar de uitslag!! En begrijp ik het goed dat je nu deze ronde moet overslaan? Of iig zonder hormonen moet proberen?
Hoesten na een buik ingreep is idd erg pijnlijk. Dat weet ik nog wel na mijn galblaasoperatie. Ik hoop dat ze toch al wel een uitslag kunnen geven! Doe rustig aan vandaag meid!
zit je in een dip lieve etrenity.. Waren jou eitjes de afgelopenkeer ook niet langzaam aan het groeien? Ow sas wat gemeen he..koop je test en dan komt oma opeens.. Verder iedereen weer een dikke knuffel van mij!
Nanette, wat ik me afvraag... Vraagt jouw dochtertje nooit naar een broetje of zusje? Lijkt me zooo moeilijk en pijnlijk... Laatst zei mijn dochtertje tegen ons, jullie broertje of zusje maken! Ze begreep echt nog niet wat ze precies zei, maar dat zal op een gegeven moment wel komen..