Nog meer getok in het 30+ kippenhok..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leonieke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Leuke foto Femme!

Uhhhh wie is wie... :)

Vanmiddag naar de psycholoog en de dermatoloog. Gezellig met roodomrande traanoogjes van de psych (hou het natuurlijk nooit droog, mij kennende) bij de dermatoloog...dan heb ik zo'n last van mijn hooikoorts! ;):D

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mykelti succes bij psycholoog en dermatoloog!

Lobi en Eternity succes bij de FM's.

Mamavandewi: succes met het "uitzieken" vandaag. Ik had de dag na de laparoscopie bijna nergens last van en verveelde me te pletter op de bank, niks op de tv (behalve al die tell sell programma's :) ).

3. saskia33

Femmel: wat schattig die twee zo samen op de bank!

4. suussuus

suussuus Niet meer actief

@mykelti, heel veel succes vandaag ! Denk aan je !

@Mvd, gelukkig is het achter de rug, en wie weet nu extra vruchtbaar !
    Ik duim voor je meid !

@eternity, hoop dat je snel uit je dipje mag komen, en dat je eitjes goed gegroeid zijn ! Dikke knuffel !

@alex, Fijn dat je er weer bent, en er weer voor gaat !

Ik ben vast iemand vergeten, maar heb het nog even druk, nog 2 daagjes werken en dan 2 weken lekker thuis !
    A.s. maandag een kennismakingsgesprek op een eventuele nieuwe school voor mijn oudste ! Ben benieuwd.

@all, liefs en fijne dag, xxx suus;)

5. suussuus

suussuus Niet meer actief

@kristel, lieve schat, gaat het met jou een beetje ?

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Femmel: Wat een superleuke foto!!! :D

Knuffel voor MvD, Lobi en Nanette ;) Hoop dat er voor de meiden nog een broertje/zusje komt...

@ all: Ook jullie een knuffel hoor!! :D

Hier alles goed. Gisteren pretecho gehad en ons zoontje zag er goed uit... :) Verder geen nieuws en bijzonderheden...
    X

7. saskia33

Karine: super dat de pretecho goed was. Heb je je zoontje goed kunnen zien?

8. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Mwha.... ik heb me beter gevoeld.... voel me zo down... heb t idee dat ik alleen maar kan huilen... ben t zo moe om maar wéér de sterkste, verstandigste, te moeten zijn,en dat ik dat nu juist even niet kan.. zit er mentaal helemaal doorheen..

9. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Mykelti
    Succes vanmiddag! En huilen bij de psych is alleen maar goed, dan weet je dat je op de juiste weg zit. ;) Zelf heb ik ook wekelijkse huilsessies. :p

@Kristel
    Meid toch, mag ik heel voorzichtig vragen of je misschien depressief bent? Ga eens met je huisarts praten en vervolgens wellicht met een psycholoog. Het kan je zó ontzettend helpen. Het is ook allemaal niet niks, net een 2e kindje erbij en een vriend in de lappenmand. Soms moet er ook even iemand voor jou zorgen en daar is niks mis mee. :) *knufs*

@Meijke
    Blij te lezen dat het weer beter gaat!

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Lobi, MvD en Nanette
    Ik snap de droom wel, dat jullie graag snel een 2e kindje gehad hadden willen hebben. Maar het idee dat ze dan wat "aan elkaar hebben" is toch iets wat je nooit van tevoren weet. Ze kunnen ook altijd ruzie met elkaar hebben en je tot wanhoop drijven. En dan maakt het nog niet eens uit hoeveel leeftijd er tussen zit. Ik groeide op met mijn mijn 5 jaar oudere broer en we hadden vreselijk heftige ruzies en hij zat me vaak uit te dagen. Mijn moeder zei altijd tegen mij "Wees jij maar de wijste."

Ik zou al heel blij zijn met één kindje, dat is mijn droom.

11. C78

C78 Niet meer actief

Alexandra, ik kan me je wens voor een kindje erg goed voorstellen! Zitten wij te miepen over een 2e terwijl jij zo graag (net als nog een paar andere) uberhaupt moeder wil worden...
    Ik denk dat onze frustratie is dat een 1e "gewoon" gelukt is en je een 2e kindje wenst, wat maar uitblijft. Het is niet met jullie situatie te vergelijken, maar wel frustrerend als een wens niet in vervulling gaat...

12. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@nanette: mijn eitjes groeien altijd langzaam. :(
    Vandaar ook altijd die lange cyclussen.

@mykelti: de pendelaarsters geven vaak tijden aan waarin ze pendelen.
    (in hun topics) En dan moet je zorgen dat je binnen die tijd een PB'tje stuurt.

Succes vanmiddag.

@saskia; thanks meid!

@femme; leuke foto hoor!

@karine: wat fijn dat alles er zo goed uit zag met de
    pretecho! Geniet ervan!

@kristel: ik wil je alleen heel veel sterkte wensen, en ik hoop dat je binnenkort echt de hulp gaat krijgen die je nodig hebt.

@all: vandaag weer FM gehad. Eitje was 14 mm, dus heel goed gegroeid.
    Als het zo door gaat, dan haal ik de cryo tp nog voor mijn vakantie. (mits de cryo goed ontdooid dan... ;))

13. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    @alex, ik ben bang van wel.. ik herken alle signalen weer... voel me niet begrepen, down, huilbuien, zonder me af, heb nergens zin in, bloeddruk is ook nu extreem hoog etc... mijn moeder zei t al meteen.. ze mistte de vrolijke Kristel...
    Vorige week meegewerkt naar de psych van manlief... maar dat stomme mens heeft maar makkelijk praten... doet of ik me aanstel en zegt dat ik manlief moet ontzien.... wtf!!!!!!! En ik dan?????

14. C78

C78 Niet meer actief

Mykelti, succes vandaag!!!

Eternity, fijn dat je follikel nu goed is gegroeid! Ik duim mee dat je het nog gaat redden voor de vakantie.

Kristel, kun je niet een eigen gesprek aanvragen met een ander dan de gene waarbij je man onderbehandeling is?
    In elk geval een dikke knuffel voor je in deze rottige tijd...

15. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Sorry hoor, maar dan is dat wel een HELE slechte psych!!
    Mijn bloed gaat echt koken hiervan!! Net of jij 2 kinderen in je eentje op kan voeden, en dan ook nog voor het huishouden moet zorgen, en alles zelf doen, zonder enige hulp???
    Meid, ik zou een andere psych zoeken!! En tegen je man zeggen dat hij OOK 2 kinderen heeft waar hij voor moet zorgen.

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey ik ben weer thuis, IUI 3 achter de rug, nu maar weer wachten, tap-tap-tap.... Hierna verplicht pauze ivm vakantie in ziekenhuis, das wel even K*T, was eigenlijk van plan om in 1 keer door te halen... Nou ik kan er niks aan veranderen dus moet het er maar mee doen. Hoop dat het niet meer nodig is. Hoewel de hoop steeds weer een beetje kleiner wordt.

17. Lieve Alexandra, onder andere jij, maar ook andere meiden hier zijn de reden dat ik getwijfeld heb of ik mijn vraag hier neer moest zetten. Ik voel me zo ontzettend rijk en zo bevoorrecht dat ik uberhaupt een gezond en levend kindje heb mogen krijgen. Het voelt bijna als ondankbaar naar jullie toe... Maar echt begrijp me goed, ik besef echt wat een ontzettend groot wonder wij hebben mogen krijgen en tegelijk besef dat dat er veel mensen zijn die zo ontzettend blij en dankbaar zouden zijn als ze uberhaupt 1 kindje mogen krijgen... Dus bij deze wil ik die meiden hier waar het om gaat een extra dikke knuffel geven!!

En wat je zegt is trouwens helemaal waar! Een kindje dat alleen is, hoeft niet per definitie zielig of alleen te zijn. Het is meer hoe de ouders ermee omgaan denk ik. Daarom schreef ik ook dat het denk ik meer mn eigen verdriet is dan dat van mijn dochtertje..

18. Kristel sterkte meissie... Het zal niet makkelijk zijn..

Eternity, wat een goed nieuws!!! Wanneer moet je weer terug?

Jippie, voor jou gaan mn duimen heeeeel hard draaien!!

Hier vanochtend ook FM gehad. Er was een eitje te zien, nog maar 11 milimeter, maar ik zit nog vroeg in mn cyclus, dus de gyn ging ervan uit dat het een beginnend eitje was. En het goede nieuws: hij zat rechts!!! Jaaaa zullen we dan deze maand eindelijk weer eens een kansje maken?!
    Dinsdag terug en hopelijk is ie dan goed gegroeid!!!

19. C78

C78 Niet meer actief

Lobi, hopelijk groeit hij nu goed aan de juiste kant... duim,duim,duim

20. Dank je! Dat ie aan de juiste kant is, is zeker. Nou heel hard hopen en duimen dat ie goed doorgroeit. Dinsdag moet ik terugkomen. Overigens spuit ik nu 37.5 en vroeg de gyn of ik de dosis wilde ophogen. Ik had geen idee maar zei dat het wrs niet nodig was (ook met het onderzoek naar down in mn achterhoofd). Hij gaf me wel gelijk, dus ik blijf 37.5 spuiten. Iemand een idee waarom hij dit voorstelde (hij gaf zelf aan om een extra boost te geven, maar alles verloopt toch volgens schema?) Zal 11 mm te klein zijn voor 8 dagen en zou ie bang zijn dat t niet goed doorgroeit... Of ben ik nu para?

Deel Deze Pagina